2022-12-23, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Innan måndag har Ryssland förlorat fler soldater än jänkarna gjorde i Irak, Afghanistan, Korea och Vietnam tillsammans. Och det har inte gått ett år ännu.

Felkalkyleringen att gå in i krig med en svagt utbildad arme är katastrofal. Ryssland har väl ändå en viss kraft på grund av mängden, men detta kommer inte att hålla.

Jag förväntar mig blame-game. Det måste komma.
Citera
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Om någon är färdig för ålderdomshemmet så är det Biden!
Tycker han svamlar som en 90 åring, och stapplar omkring som en 100 åring.
Ja han är gammal men en civiliserad person i ett demokratiskt land
Citera
Medlem
moment42s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Du snackar skit. Jag säger att ryssarna flyttar fram sina positioner i Bakhmut varje dag. Det stämmer att Ryssland är på offensiven över hela fronten.

Det stämmer ja. Och det har de varit sedan den 24:e februari. Sedan att de inte rör sig mer än bakåt eller som bäst står still i sitt dike är en annan sak som kanske är lite mer relevant än att de är på offensiven
Senast redigerad av moment42 2022-12-23 kl. 23:24.
Citera
2022-12-23, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nidhoogen
Kulsprutebestyckade Hiluxar, tar skydd bakom civila, tränade av NATO.. och nu fjärrstyrda bilbomber riktade mot civila..

UAF = ISIS 2.0

https://t.me/DonbassDevushka/38373

🇺🇦🏴‍☠️💥🇷🇺A car in Melitopol exploded due to the detonation of an explosive device, a representative of the law enforcement agencies said.

The regional authorities claim that 2 people were injured in the explosion, there was no information about the dead.

Två officerare i FSB. Dom är legitima mål för motståndsrörelsen.
Citera
2022-12-23, 23:19
Medlem
attogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Deras "hjätedåd" i Azovstal berodde ju på att de gömde sig bakom hundratals mänskliga sköldar så att ryska armén inte kunde attackera. Får så om Azovgrisarna lyckas skrapa ihop gisslan i Bakhmut också. Pisk kommer de åka på hursomhelst, garanterat.

Så här såg det ut i Mariupol efter Azovgrobianernas kapitulation - ryska armén var tvungen att skydda dem från att bli lynchade av civilbefolkningen:
https://www.bitchute.com/video/gngPOgOhXdop/

Får jag påpeka en sak.
Jag förstår att du inte är intresserad av fakta bakom dina videoklipp. Det är mest för skojs skull du sprider de.
Klippet pratar om commander of azov group.

Nej, det är inte alls han. Har ingen aning om vad vad klippet handlar om.
Inte du heller.
Citera
2022-12-23, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Om någon klappar till dig - börjar du vifta med fredspipan då?

Nej inte på direkten.

Men efter många slag hit och dit hade jag nöjt mig.
Citera
2022-12-23, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aztlan
Tror nog han är ganska sjuk oavsett vad media säger, gäller både väst och tzarmedia

Tror gör man i kyrkan.

Vad tror du han lider av för sjukdom?
Citera
2022-12-23, 23:27
Medlem
Sgt.Blands avatar
UAF attackerar Krym med egna moppedrönare!! Man hör två skott så den blev nog nedskjuten.

https://twitter.com/Feher_Junior/status/1606415006790307842
Citera
2022-12-23, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Tror gör man i kyrkan.

Svin influence eller galna ko sjukan tror jag putin lider av
Citera
2022-12-23, 23:33
Medlem
moment42s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Tror gör man i kyrkan.

Putin lider nog bara utav lite hemorrojder blandat med en stor dos Oidipuskomplex. Man kan dö utav sådan kombo också. Beror helt enkelt på vilket sätt man försöker skrapa bort problemet och det är nog den punkten som är Putins nederlag i sitt odimensionella parti schack. Man kan inte använda sig utav de förlorade pjäserna utanför brädet även om dessa befinner sig i en annan dimension, lika lite som man kan springa tillräckligt fort om smärtan från samlingen baktill är för stark.
Citera
2022-12-23, 23:35
Medlem
Sqrbankens avatar
Humor när Wagner SS-hövdingen Yevgeny Prigozhin besvarade Zelenskys 'kyliga beteende mitt under pågående artilleribeskjutning'. Äkta eller ej irrelevant, inte det jag åsyftar, utan att någon PR-prick kanske kunde bett karl medan han minsann också vågade sig ut till fronten att inte se så inåt helvete jävla stryk-ful ut före kameran sattes på.

Edit:

https://www.youtube.com/watch?v=AZkj92F90v8

Från 3:15
Senast redigerad av Sqrbanken 2022-12-23 kl. 23:44.
Citera
2022-12-23, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nidhoogen
Vad är skillnaden mellan ISIS och UAF, förutom att de båda tränades av NATO, bestyckar Hiluxar med kulsprutor (av modell antik) och gillar att ta skydd bakom civila?

Exakt - absolut ingenting.
Vad spelar det för roll att kulsprutan är gammal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in