2022-12-21, 02:20
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Ser ut som Filippinerna släppt in pimpen i värmen igen.

Vart har du det sett?
Bögen satt ju som vanligt på sitt vandrarhem och stakade fram gamla nyheter.

Blir oerhört spännande att se nu när Julen nalkas, vad ska mytomanen hitta på då om han inte är med sin (ex?)fru i sitt kära bordelland.
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-12-21 kl. 02:24.
Citera
2022-12-21, 02:24
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Vart har du det sett?
Bögen satt ju som vanligt på sitt vandrarhem och stakade fram gamla nyheter.
Antog det när jag kollade hans ytkanal som jag sällan gör, en ny video där han går runt i vad jag förmodar är Filippinerna.

https://youtube.com/watch?v=Wvn0g0RcCkI&feature=shares
Citera
2022-12-21, 02:27
Bannlyst
Citat:
Antog det när jag kollade hans ytkanal som jag sällan gör, en ny video där han går runt i vad jag förmodar är Filippinerna.

Tror att det är Bangkok faktiskt. Undrar vad som hänt. Kanske kunde han av någon anledning inte få förlängt visa i Filipinerna. Eller så är det faktiskt frågan om åtal gällande hans koppleri av minderåriga.

Han verkar vara på landsflykt.
Citera
2022-12-21, 02:31
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:

Tror det är i Thailand.
Citera
2022-12-21, 02:36
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteriorDecorator
Tror att det är Bangkok faktiskt. Undrar vad som hänt. Kanske kunde han av någon anledning inte få förlängt visa i Filipinerna. Eller så är det faktiskt frågan om åtal gällande hans koppleri av minderåriga.

Han verkar vara på landsflykt.

Cykelmössan har inte varit hemma i Filippinerna på ca 6 mån. Något har ju hänt, men vad?
Thailand däremot besöker han frekvent, om det är för att besöka sin polisbögkompis eller att genomföra ljusskygga affärer återstår att se.

Som sagt inväntar med spänning mytomanens förklaring utifall han inte åker hem vid Jul.
De frälste på youtube kommer att beklaga och swisha honom en Julklapp som tröst 😂.
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-12-21 kl. 02:40.
Citera
2022-12-21, 02:38
Bannlyst
Citat:
Cykelmössan har inte varit hemma i Filippinerna på ca 6 mån. Något har ju hänt, men vad?
Thailand däremot besöker han frekvent, om det är för att besöka sin polisbögkompis eller att genomföra ljusskygga affärer återstår att se.

Finns säkerligen en stor marknad för Christers nische, bordellverksamhet i Thailand. Men att han har hus och fruga på Filipinerna får mig att tro att något hänt och att han fått lämna. Möjligen något visa problem.
Citera
2022-12-21, 02:46
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteriorDecorator
Finns säkerligen en stor marknad för Christers nische, bordellverksamhet i Thailand. Men att han har hus och fruga på Filipinerna får mig att tro att något hänt och att han fått lämna. Möjligen något visa problem.

Hade det varit något sådant problem skulle han beklagat sej dagligen vid sina yesterday-news-sändningar.
Citera
2022-12-21, 02:55
Bannlyst
Citat:
Hade det varit något sådant problem skulle han beklagat sej dagligen vid sina yesterday-news-sändningar.

Då kanske det är något som han vill hemlighålla, eventuellt åtal eller så.
Citera
2022-12-21, 07:20
Medlem
Citat:
Det syns på en sekund vem som är seriös och vem som är ett luftslott av dessa två Swishhoror.

- Danny, han är en i grunden god människa.
- Bordell-Christer, han är extremt svagbegåvad, halvt analfabet, med stora komplex för sin längd (dvärgvarning).

Undrar du inte lite över vem ProjectVeritas egentligen är?
Citera
2022-12-21, 10:34
Medlem
Metrioids avatar
Undra hur länge han ska hålla på att lipa om sina termobyxor som inte Vid din sida ville ta emot. Nu drar han upp detta i varenda panel. Vad är problemet med att bara ge bort dessa till första bästa uteliggare? Som att han bara måste berätta för hela världen att ”den svensk som hjälp flest människor” är godare än vid din sida genom att smutskasta en konkurrerande verksamhet. Intressant att han ser vid din sida som en konkurrent. Jobbar inte de goda på samma sida.?

Något är skumt.
Citera
2022-12-22, 17:42
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Två dagar kvar tills att Cykelmössan måste presentera en trovärdig lögn för sina hjärndöda följare om varför han inte firar Jul med sin fru/familj, spänningen är oliiiiiiiiidlig 😅.
Citera
2022-12-22, 18:28
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:

Som sagt inväntar med spänning mytomanens förklaring utifall han inte åker hem vid Jul.
De frälste på youtube kommer att beklaga och swisha honom en Julklapp som tröst 😂.
Vem är denne? Vad ligger till grund för epitetet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in