Citat:
Ursprungligen postat av
zeroday
Du missar poängen, fortfarande. De som blir uthängda har ingen chans att försvara sig. Hade polisen gjort samma sak så hade en grundlig utredning genomförts för att säkerställa att en viss person faktiskt gjort sig skyldig till ett visst förfarande. Det duger inte med transkriberade chattloggar som bevis. Jag säger inte att dumpen photoshoppat chattloggar, jag säger att det är lätt att göra och det är vanskligt när en person har makten att sänka vem som helst utan att det föreligger en ordentlig utredning. Börjar polletten trilla ner?
Vad är problemet för dig? Känner du att Dumpen är till besvär för dig personligen?
De som Dumpen "hänger" ut verkar fly hals över huvud antingen springandes eller genom fullt gaspådrag på bilen.
Vad är de rädda för?
Det är väl bara att erkänna att de lider av pedofili. Jag känner faktiskt mer sympati för de som öppet erkänner sig lida av sjukdomen pedofili än de som är involverade i smygpedofili. Smygpedofili som innebär själsligt kaos, förnekelse och kanske t.o.m självmordstankar.