2022-12-19, 09:48
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Om han våldtagit någon borde han inte vara inlåst då?
BORDE och faktiskt ÄR INLÅST är två skilda saker.
Citera
2022-12-19, 09:53
Medlem
Citat:
Ja själv vill jag se mer inbryt som den i Kalmar när motorsågen hördes över hela villaidyllen.

Det var en ensamstående riktigt vedervärdig man, för mig gör det inget om han får löpa galopp då inga barn drabbas.
När barn finns i familjen bör man välja den diskreta vägen, det är där sumpen i ren girighet ändå väljer att hänga ut.

Hade de skött allt lite snyggare tror jag kritiken stannat på ett minimum.

Men när två knarkare blir giriga och går över lik då kommer protesterna även om ändamålet är ädelt.

Man måste kunna få göra intervjuer i tidningar och teve. Att sluta med all media för att barn kan må dåligt över att deras föräldrar figurerar i media är inte hållbart.
Citera
2022-12-19, 09:54
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
BORDE och faktiskt ÄR INLÅST är två skilda saker.
Men om dumpen nu fångat en våldtäktsman då borde väl polisen få vetskap och låsa in honom?

Eller kan det vara så att dumpen som vanligt överdriver och ljuger🤔?
Det vore ju inte första gången isåfall.
Citera
2022-12-19, 09:58
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Man måste kunna få göra intervjuer i tidningar och teve. Att sluta med all media för att barn kan må dåligt över att deras föräldrar figurerar i media är inte hållbart.
Klart de skall göra intervjuer och påverka media, men lämna barnen utanför.

Negerbarnet som ströp och våldtog lilla Luna i moröbacke har du sett honom i tidningen?
Har han hängts ut?

Nä de hänger inte ut barn just för att de är barn oavsett hur vedervärdig den nyimporterade negern är.

Nu finns han ju uthängd ändå men principen bör gälla alla media inkl dumpen.
Citera
2022-12-19, 10:03
Medlem
Citat:
Klart de skall göra intervjuer och påverka media, men lämna barnen utanför.

Negerbarnet som ströp och våldtog lilla Luna i moröbacke har du sett honom i tidningen?
Har han hängts ut?

Nä de hänger inte ut barn just för att de är barn oavsett hur vedervärdig den nyimporterade negern är.

Nu finns han ju uthängd ändå men principen bör gälla alla media inkl dumpen.

Dumpen har aldrig dragit in gäddors barn. Håll dig till sanningen nu !!!
Citera
2022-12-19, 10:03
Avslutad
Citat:
Vi har alla noterat att du har livlig fantasi.
[...]

Tack för det! Det skadar inte alltid att ha.
Citera
2022-12-19, 10:28
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Men om dumpen nu fångat en våldtäktsman då borde väl polisen få vetskap och låsa in honom?

Eller kan det vara så att dumpen som vanligt överdriver och ljuger🤔?
Det vore ju inte första gången isåfall.
Om du inte ens läser på Dumpens sida så tycker jag du ska hålla käft och inte uttala dig.
Okunskap är bara en välsignelse när du inte plågar alla andra med den.
Citera
2022-12-19, 11:14
Medlem
Macro456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Samma här. Har faktiskt vägrat delta på en större familjefunktion av den anledningen (hela släkten visste inte) men det slutade med att han valde att inte komma.
Ja, man måste ta aktiva val.
Inte tänka "det är ju bara Bosse/Uffe/Markus som är så snäll och han skulle aldrig göra något, speciellt inte om det är andra vuxna där"
Citera
2022-12-19, 11:15
Medlem
Macro456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ja just så! Gäddan borde ta ansvar för sina barn kring detta. Han har gjort något oförlåtligt och det bör han säga till sina barn. Och som du säger, aldrig försvara honom på något sätt.
Precis så.
Barnen måste förstå att det är deras pappa som gjort fel och att de inte kan lastas på nåt sätt.
Citera
2022-12-19, 11:17
Medlem
He he , regnr syns o går att pausa i videon på Teslagäddan , , kanske är medvetet fån Dumpen ?
Citera
2022-12-19, 11:34
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Det är högst olagligt att våldta, oavsett om det är barn eller inte.

Riksdagen skall nu fatta beslut om brottsprovokation som hjälpmedel till polisen, det är det förhatliga (lol) SD som vill ge polisen möjlighet att lura kriminella inkl pedofiler att begå brott och sedan låsa in dem.

Ett steg vi borde tagit för länge sedan.

Detta har SD drivit länge, långt innan Sara och Patrik tillfälligt lagt pulvret på hyllan och startat dumpen.

Det medför att polisen kan jaga peddos på nätet och låsa in dem.

Fattar ni vilken skillnad det blir för barnen?

Dumpen låter ju peddot löpa, men polisen låser in dem.

Polisen hänger dock inte ut peddots barn eller familj, man sköter saker lite snyggare eftersom man inte behöver tillfredsställa en swishpöbel.

Domar och förundersökningar kommer fortfarande finnas tillgängliga för allmänheten. Så anhöriga kommer fortsätta plågas även när inte Dumpen behövs.

Aldrig har jag hört någon klaga på det? Hur kul var det för Jonnas familj att kopplas till en styckmörderska? Vart var ni då? Varför står inte ni och protesterar mot hur allmänheten kan följa rättegångar där oskyldiga anhöriga ofta blir sjukskrivna pga oro och skam?

Dubbelmoral!

Och innan ni skriker: de är skillnad – hon är dömd för brott!

Nej det är inte skillnad. Gäddorna är livsfarliga för samhället och så länge polisen inte har resurser och pedofiler faller mellan alla stolar i rättssamhället…så länge ingen tar tag i det så kommer Dumpens uthängningar vara nödvändiga.
Citera
2022-12-19, 11:35
Medlem
goofers avatar
Citat:
Om du inte ens läser på Dumpens sida så tycker jag du ska hålla käft och inte uttala dig.
Okunskap är bara en välsignelse när du inte plågar alla andra med den.
Lugn nu innan blodtrycket stiger till ohälsosamma nivåer, jag läser på deras facebook, hemsida och andra medier där de kommunicerar.

Jag är en gammal man så jag har lärt mig en sak, aldrig lita på missbrukare då de har en enorm förmåga att dupera sin omgivning för att få vad de vill ha.

man får inte vara så naiv att man går in på dumpen och läser och sen sväljer hela betet utan att ifrågasätta vem som ligger bakom och varför.

Vi pratar om en kvinna som missbrukat mycket länge, har ett långt straffregister och levt som kriminell i årtionden.

Nu helt plötsligt så är hon en trovärdig person?
Förlåt men det är rent skrattretande, alla vi som tvingats umgås med missbrukare känner igen alla deras tillkortakommanden och Sara är inget undantag, hon har farit med osanning på dumpen ett antal gånger och varje gång hon avslöjats har hon valt att blockera de som avslöjar hennes lögner.

Men här är hon trovärdig vilket är förvånande då flashback brukar vara bra på att sålla bort ufon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in