Citat:
Ursprungligen postat av
silopsilop
Om du inte ens läser på Dumpens sida så tycker jag du ska hålla käft och inte uttala dig.
Okunskap är bara en välsignelse när du inte plågar alla andra med den.
Lugn nu innan blodtrycket stiger till ohälsosamma nivåer, jag läser på deras facebook, hemsida och andra medier där de kommunicerar.
Jag är en gammal man så jag har lärt mig en sak, aldrig lita på missbrukare då de har en enorm förmåga att dupera sin omgivning för att få vad de vill ha.
man får inte vara så naiv att man går in på dumpen och läser och sen sväljer hela betet utan att ifrågasätta vem som ligger bakom och varför.
Vi pratar om en kvinna som missbrukat mycket länge, har ett långt straffregister och levt som kriminell i årtionden.
Nu helt plötsligt så är hon en trovärdig person?
Förlåt men det är rent skrattretande, alla vi som tvingats umgås med missbrukare känner igen alla deras tillkortakommanden och Sara är inget undantag, hon har farit med osanning på dumpen ett antal gånger och varje gång hon avslöjats har hon valt att blockera de som avslöjar hennes lögner.
Men här är hon trovärdig vilket är förvånande då flashback brukar vara bra på att sålla bort ufon.