2022-12-19, 05:17
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Det är gäddan som hängs ut och inte barnen.
Det är gäddans ansvar om barnen drabbas.
När det gäller offren så blir dom stämplade och bär ofta på livslånga sår.
Därför är det viktigaste när en gädda avslöjas att andra som gäddan kommer i kontakt med kan skydda sina barn.
Gäddans barn är inte viktigare än gäddans offer.
Gäddans barn är redan ett offer för gäddan.
Gäddans offer och gäddans ansvar.
det är dumpen som hänger ut.
Citera
2022-12-19, 05:19
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leif60
För att vara dömd pedofil krävs dels dom men även en av läkare konstaterad psykiatrisk diagnos.
Fy vilken vidrig dubbelmoral du har i övrigt. Du som kvinna har ju för sjutton ansvar att inte bli tillsammans med en pedofil eller en i övrigt dålig man.
Kvinnor har ansvar att inte skaffa barn och familjer med pedofiler. Inget berättigar sådana som dig att slippa undan ansvar.
Alltså ursäkta? Gå och lägg dig
Citera
2022-12-19, 05:21
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Du behöver bli bättre behandlad, dina barn med. Ni borde få skadestånd av honom för vad han satt er i, men nu slipper ni bli bedragna mer. Jag önskar dig all välgång.
Ja det är skönt att veta sanningen. Tack så mkt.
Citera
2022-12-19, 05:49
Medlem
NoMoreTears77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Det är gäddan som hängs ut och inte barnen.
Det är gäddans ansvar om barnen drabbas.
När det gäller offren så blir dom stämplade och bär ofta på livslånga sår.
Därför är det viktigaste när en gädda avslöjas att andra som gäddan kommer i kontakt med kan skydda sina barn.
Gäddans barn är inte viktigare än gäddans offer.
Gäddans barn är redan ett offer för gäddan.
Gäddans offer och gäddans ansvar.
Huvudet på spiken !
Citera
2022-12-19, 06:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Ja men så va då då... Det är ju Justitiekansler som hittills inte valt att åtala. Det är orimligt att privatpersoner ska driva sådana här fall själva.
Det om något urholkar förtroendet för rättsstaten. Det finns många fall som hade kunnat drivas till säker vinst.
Citat:
Alltså ursäkta? Gå och lägg dig
Det är kanske bättre att du vaknar.
Citera
2022-12-19, 06:49
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leif60
Det är kanske bättre att du vaknar.
Det kanske är bättre om du kryper tillbaka under den sten du kröp fram i från. Vilken vettigt människa som helst fattar ju att hade man vetat så hade man inte involverat sig med den personen.
Citera
2022-12-19, 07:07
Avslutad
Citat:
Det kanske är bättre om du kryper tillbaka under den sten du kröp fram i från. Vilken vettigt människa som helst fattar ju att hade man vetat så hade man inte involverat sig med den personen.
Okej jag respekterar din åsikt och dina känslor men en dålig handling färgar inte en hel person, om det så hade gällt mord. Vettiga människor fria från hat och överflödiga fördomar kan skilja på handling och person.
Citera
2022-12-19, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Min organisation, jag ägnar mig inte åt detta, är inte mitt specialintresse, det får myndigheterna sköta.

Tror du förstår vad jag menar, har inte med infångandet utan exponerandet, diskret-inte exponera så mycket, tydligt-exponera mer.

Det var alltså inte ett påstående av vad du ägnar dig åt, utan en fråga om hur du tycker att en effektiv organisation ska motverka grooming och våldtäkter av barn. Tar din defensiva attityd att du helt och fullt inser att det inte kan vara effektivt om allt ska ske i lönndom.

Ha haha och vad menar du med att exponera diskret hahaha
Citera
2022-12-19, 08:22
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ja gäddan som jagar barn.
Citera
2022-12-19, 08:23
Bannlyst
Undrar hur många dumplings som har ståfräs varje gång en ny gädda hängs ut..
Citera
2022-12-19, 08:30
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Getteadytorumble
Undrar hur många dumplings som har ståfräs varje gång en ny gädda hängs ut..
Det är inte överraskande att du lyckas tänka sexuellt kring det också.
Citera
2022-12-19, 08:49
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Stökigt med senaste tesla-gäddan.

Om man tolkar rebusförnamn som:

Svenskt prinsnamn minus C.a.r.l.

Efternamn på fyra bokstäver där första delen är en engelsk förkortning på ”efter jobbet dricka alkoholaktivitet” och den andra en förkortning på ”Art Director”, är man på rätt gäddspår då?

Han skryter om hur rik han är för ett barn och lockar med begagnad Iphone. Men det enda företag han är involverad i gick i konkurs 2021. Verkar vara en typisk idiot som vill leka framgångsrik entreprenör och hålla en fasad uppe. Men bakom allt så finns inget av beständigt värde.

Den sociala fallhöjden finns nog där ändå. Nu vet alla vilken loser han egentligen är och det är färdiglekt i hela bekantskapskretsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in