Citat:
Nej tro mig jag ser inte bara en kropp utan jag ser verkligen hela människan tro det eller ej. Jag har läst historia långt tillbaka och det har aldrig varit något problem med att man har sexuellt umgänge med tonåringar så länge det är frivilligt. Och jo en attraktion mellan en person över 20 år och en tonåring existerar i vissa fall. Det är inte så ovanligt så många här inne vill tro.
Varför skulle inte hennes mentala hälsa påverkad när hon ligger med en jämnårig i sådana fall? Varför skulle den bara påverkas av att hon ligger med en äldre person? Och dessutom vad är det som säger att den jämnåriga hon ligger med är 14, han skulle kunna vara 14 bara på pappret. Fast egentligen så har han levt i kanske 20 år.
Om vi säger att en ung tonårskille få chansen att ligga med sin lärarinna som är en så kallad milf tror du att killens liv är förstört för all framtid verkligen? Sex är ganska simpelt inget komplicerat överhuvudtaget antingen är man attraherad av någon eller inte. En tjej eller kille kan bli lika förstöd av sex med någon jämnårig.
Varför skulle inte hennes mentala hälsa påverkad när hon ligger med en jämnårig i sådana fall? Varför skulle den bara påverkas av att hon ligger med en äldre person? Och dessutom vad är det som säger att den jämnåriga hon ligger med är 14, han skulle kunna vara 14 bara på pappret. Fast egentligen så har han levt i kanske 20 år.
Om vi säger att en ung tonårskille få chansen att ligga med sin lärarinna som är en så kallad milf tror du att killens liv är förstört för all framtid verkligen? Sex är ganska simpelt inget komplicerat överhuvudtaget antingen är man attraherad av någon eller inte. En tjej eller kille kan bli lika förstöd av sex med någon jämnårig.
Hela ditt resonemang tyder på att du är mentalt retarderad. Ditt språk låter som om det kom från en tioåring och du tjatar om samma sak utan att ha förmåga att fördjupa ditt resonemang. Det är helt platt.
Att du skriver "sex är ganska simpelt inget komplicerat" gör att jag blir mer säker på min sak. Du verkar även ha ett förflackat känsloliv. Därför saknar du möjlighet att förstå vad vi andra diskuterar och säger.
Det är väl ungefär så gäddorna fungerar också. De tänker att sex är väldigt enkelt. Inget som är svårt för någon.