2022-12-18, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Han får väl flytta runt som han gjort gång efter gång när byborna fått nog av att han kontaktar högstadietjejer på bussar och busshållplatser när de ska ta sig till och från skolan. Han har hållit på i åratal att antasta tjejer i tidiga tonåren ute i samhället

Vilken lirare han är Tweedy asså
Citera
2022-12-18, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Så är det ju. Vissa har ju anklagat mig för att jag inte satt stopp för detta att jag måste sett detta beteende, men hade jag anat, misstänkt detta så, ja vi låter det vara oskrivet.

Nu kan jag inte svara för hur din man agerade men av det jag har kunnat läsa mig till är de som har detta intresse extremt skickliga på att dölja det för alla andra, så jag tycker inte det är något vidare konstigt att du inte anade något..
Citera
2022-12-18, 20:24
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
2 fel blir inte 1 rätt.
Nej alltså är det vettiga att hänga ut gäddorna och varna för dom så att det inte blir fler offer.
Nej polisen och soc skyddar gäddorna.
Lagen kräver att dom gör det.
Förhoppningsvis ändras den som man kan upprätta offentliga register över gäddorna så att folk kan skydda sina barn från dom.
Vi kan ju iaf konstatera att vi tänker olika i metoder. Absolut vore ett register för dömda pedofiler bra men att indirekt hänga ut oskyldiga barn är inte rätt
Citera
2022-12-18, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hemmingsbo
Fyfan vad vidriga metoder de använder sig utav. Fast det är klart, vad förväntar man sig från människor utan samvete.

Precis varken Sara eller Patrik har något vidare till samvete.Inte gör dem de för ”barnens” skull för de som tror det.Sara stör sig på män och deras naturliga dragning och Patrik vill verka bättre än vad han faktiskt är.
Citera
2022-12-18, 20:28
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Vi kan ju iaf konstatera att vi tänker olika i metoder. Absolut vore ett register för dömda pedofiler bra men att indirekt hänga ut oskyldiga barn är inte rätt
Ingen har hängt ut några barn så lägg ner det tugget.
Dumpen hänger ut gäddorna så att gäddornas omgivning får en möjlighet att skydda sina barn.
Citera
2022-12-18, 20:29
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemmingsbo
Fyfan vad vidriga metoder de använder sig utav. Fast det är klart, vad förväntar man sig från människor utan samvete.
Människor utan samvete är dom som jagar barn på nätet och utnyttjar och våldtar barn.
DET är människor utan samvete.
Citera
2022-12-18, 20:37
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RunePavlov
Nu kan jag inte svara för hur din man agerade men av det jag har kunnat läsa mig till är de som har detta intresse extremt skickliga på att dölja det för alla andra, så jag tycker inte det är något vidare konstigt att du inte anade något..
Jo dom som lever dubbelliv är tydligen duktiga på det.
Citera
2022-12-18, 20:38
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ingen har hängt ut några barn så lägg ner det tugget.
Dumpen hänger ut gäddorna så att gäddornas omgivning får en möjlighet att skydda sina barn.
Ok hur tänker du då? En gädda som blir uthängd och har barn blir ju indirekt uthängd...
Citera
2022-12-18, 20:40
Medlem
Citat:
2 fel blir inte 1 rätt.
Nej alltså är det vettiga att hänga ut gäddorna och varna för dom så att det inte blir fler offer.
Nej polisen och soc skyddar gäddorna.
Lagen kräver att dom gör det.
Förhoppningsvis ändras den som man kan upprätta offentliga register över gäddorna så att folk kan skydda sina barn från dom.

Ett sådant register är bra i teorin, medans det i praktiken inger en falsk trygghet. Studier i USA visar ju att t.ex att 95% av sexualbrotten sker av förstagångsförbrytare och de finns inte i dom registren.
Citera
2022-12-18, 20:42
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ok hur tänker du då? En gädda som blir uthängd och har barn blir ju indirekt uthängd...
Det är gäddan som hängs ut och inte barnen.
Det är gäddans ansvar om barnen drabbas.
När det gäller offren så blir dom stämplade och bär ofta på livslånga sår.
Därför är det viktigaste när en gädda avslöjas att andra som gäddan kommer i kontakt med kan skydda sina barn.
Gäddans barn är inte viktigare än gäddans offer.
Gäddans barn är redan ett offer för gäddan.
Gäddans offer och gäddans ansvar.
Citera
2022-12-18, 20:43
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RunePavlov
Ett sådant register är bra i teorin, medans det i praktiken inger en falsk trygghet. Studier i USA visar ju att t.ex att 95% av sexualbrotten sker av förstagångsförbrytare och de finns inte i dom registren.
Det räcker långt att förhindra återfall faktiskt.
Man kan inte avstå ifrån att varna för gäddorna för att det kan komma andra gäddor.
Citera
2022-12-18, 20:46
Medlem
Sommargays avatar
Var lite försiktiga med namnet på teslagäddan. Har rotat ordentligt och personen som man snabbt får upp som delar förnamn med personen i dumpens chatlogg och har ett efternamn på 4 bokstäver är 25 år och definitivt inte personen i teslan som påstår att han är 40 år och dessutom ser ut att vara just så gammal på bilderna han delat i chatten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in