2022-12-18, 05:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MadameDuBary
Nån som vet hur Linda Staaf skötte sitt jobb som NOA-chef? Till full belåtenhet utan klagomål från olika håll? Var sitter hennes kompetens...?
Det är ytterst få poliser som har ett förtroende för polisledningen. Vad en specifik person gör i ledningen spelar ingen större roll, utan det är helheten som spelar roll. Mig veterligen har ingen haft något förtroende för Linda. Detta pga hennes bakgrund. Det som har framkommit i media nu har poliser vetat i flera år, så ingenting är nytt.
Citera
2022-12-18, 07:26
Avslutad
Det ryktas om att Bydén ordnat en kapten tjänst på HMS Visby åt Staaf, hon hade glömt lägga till att hon var sjökapten i Bali 2004-2007 i sitt CV. De stämmer väl inte?
Citera
2022-12-18, 07:44
Medlem
Sandkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShonoZ
Det ryktas om att Bydén ordnat en kapten tjänst på HMS Visby åt Staaf, hon hade glömt lägga till att hon var sjökapten i Bali 2004-2007 i sitt CV. De stämmer väl inte?
Tveksamt. Har hört att ÖB fixat in Linda på F7 i Såtenäs. Hon har ju flygcert.
Citera
2022-12-18, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexagram21
Exakt min tanke också nästan från början. Linda är Domina och använder sig av sin sexuella dominans för att få dessa män att ”lyda” henne. Hon är inte en ”normal” domina, hon är en Äkta Domina, dvs även psykopat och vet att använda sina instrument att få det hon vill och komma dit hon planerar.

Otroligt att SÄPO inte har mer koll på sådana kvinnor, men så är väl svenska män lite till mans undergivna…… 🤔

Jag undrar hur det hon berättade om Lövling för säkerhetschefen kunde misstolkas så
Är hon psykopat så kan hon ha berättat saker om han för att ha börjat sitt svartmålningskampanj långt tidigare , så att folk ska tro henne . Och därför ville hon inte anmäla utan kan ha använt sig av att hon kan anmäla han om han inte gör som hon vill . Eller som nu ,säger att det inte stämmer , men han är ändå dömd för det inte allas ögon . Och hon oskyldig.
Citera
2022-12-18, 08:17
Medlem
Gammalhiphopares avatar
Har det diskuterats huruvida hon faktiskt talar flytande spanska och franska och hur hon isåfall lärt sig dessa språk till den nivån?
Citera
2022-12-18, 08:33
Medlem
Det går ju inte att ha höga polischefer som knullar runt med varandra, när vi har så stora problem i samhället.
Och ÖB som bara tänker på nästa nummer med LS.
Citera
2022-12-18, 08:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Det går ju inte att ha höga polischefer som knullar runt med varandra, när vi har så stora problem i samhället.
Håller med men det verkar vara svårt att komma åt de högre hönsen i ankdammen Svedala när vi har åratals kultur av ansvarsfrihet. Många gånger kan man nästan kalla det för feodalism.
Senast redigerad av Rouen 2022-12-18 kl. 09:11.
Citera
2022-12-18, 08:57
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammalhiphopare
Har det diskuterats huruvida hon faktiskt talar flytande spanska och franska och hur hon isåfall lärt sig dessa språk till den nivån?

Ytterst oklart om det där stämmer. Innan jag tror på uppgiften vill jag höra Linda Staaf uttrycka sig obehindrat på alla de där språken hon påstår sig behärska. Folk ljuger hej vilt i sina CV. Flytande spanska kan betyda att man klarar att beställa en öl samt känner igen skylten som visar var nödutgången finns.
Senast redigerad av Månsan 2022-12-18 kl. 09:00.
Citera
2022-12-18, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Många av dem som nått höga poster i samhället verkar styras av sin k*k och kan bara inte låta bli att använda den även då det är klart olämpligt. Kan detta förklaras psykologiskt?
Citera
2022-12-18, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Ytterst oklart om det där stämmer. Innan jag tror på uppgiften vill jag höra Linda Staaf uttrycka sig obehindrat på alla de där språken hon påstår sig behärska. Folk ljuger hej vilt i sina CV. Flytande spanska kan betyda att man klarar att beställa en öl samt känner igen skylten som visar var nödutgången finns.

Det sägs att hon har varit på en internatskola i Frankrike under gymnasiet.
Citera
2022-12-18, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammalhiphopare

Hon gick på internatskola i Frankrike så det låter rimligt att hon kan franska.
Citera
2022-12-18, 09:38
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShonoZ

Det värsta är att jag inte skulle bli minsta förvånad om hon helt plötsligt skulle ha ett ledarjobb inom försvarsmakten... Regementschef med överste eller majorsgrad och naturligtvis tjänstevapen. AK5 samt lite handgranater och en eldkastare. Kanske en Leopardstridsvagn som tjänstefordon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in