2022-12-16, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Han var villig att träffa en autistisk flicka på 13 år och kallade henne sin flickvän och pratade om hur många barn hon ville ha och fick det att låta som det var med honom .

Gäddan känns väldigt förslagen och borde få vara ett skolexempel hur en förslagen person lurar in barn i sexuella situationer och till tänkbar efterföljande våldtäkt.

Vidrig jävel. Han smög till och med in hintar om att slå och dra i håret i sin manipulativa chatt.

Hoppas att han mår riktigt dåligt och söker vård.
Citera
2022-12-16, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Getteadytorumble
Jag ska dra en jämförelse för att få folk förstå hur fel dumpen är och att det inte fyller något syfte.Tänk er en fattig person som knappt klarar av sin vardag varken har pengar till mat eller någonting.

Dessutom så skulle jag säga att dumpen skapar ännu farligare individer genom att göra så här. Innan hade de familj vänner en ekonomisk trygghet. Nu har de absolut ingenting kvar och hela samhället hatar dem. Vad tror ni de har all tid i världen för att göra nu?De har lärt sig sina misstag och kommet att gå andra vägar för att få till en träff med en minderårig.Kanske till och med söker sig till likasinnade personer och jobbar tillsammans.Då är det dumpens verk de ska de vara medvetna om att varje person som våldtas i tysthet i framtiden av de uthängda är på grund av Sara och Patrik.

Men mat är något man måste äta. Det är inte ett primärt behov att våldta barn. Man dör inte om man inte får våldta barn.

Sen så menar du att vi alla ska ha överseende med de som vill våldta barn. Det var det dummaste jag hört. Hur fan tänkte du nu? Våldta i tysthet är ju det de försöker med redan nu. Nej det Dumpen gör är bra, det för upp detta på agendan och förhoppningsvis kommer det snart bättre lagar för att haffa dessa jävla svin och spika upp dem på väggen.
Citera
2022-12-16, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Gäddan känns väldigt förslagen och borde få vara ett skolexempel hur en förslagen person lurar in barn i sexuella situationer och till tänkbar efterföljande våldtäkt.

Vidrig jävel. Han smög till och med in hintar om att slå och dra i håret i sin manipulativa chatt.

Hoppas att han mår riktigt dåligt och söker vård.

Man kan bara tänka sig hur han skulle bete sig ensam med det autistiska barnet.
Citera
2022-12-16, 12:31
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Jag ska dra en jämförelse för att få folk förstå hur fel dumpen är och att det inte fyller något syfte.Tänk er en fattig person som knappt klarar av sin vardag varken har pengar till mat eller någonting.Han eller hon har kämpat i flera år med sin ekonomi.En dag så kommer jag med 1 kg knark och ber personen ifråga hålla detta åt mig i 5 timmar och sedan lämna över till en annan kille som hämtar paketet några timmar senare.Med tanke på att personen ifråga är i ett desperat läge så skulle den nog inte kunna säga nej till att tjäna 20 000kr på några timmar.

Och många kommer säga att detta är en dålig jämförelse fast de smarta kommer inse att detta är exakt samma sak som dumpen gör. De skriver till oattraktiva män som aldrig någonsin i nuvarande tillstånd skulle haft en möjlighet att träffa en tonårstjej.Och sedan väl på plats så har de lockbete,en 20 åring som ser ung ut.För att sedan springa fram och köra upp en kamera i ansiktet och hänga ut personen ifråga för hela Sverige.Ni som tycker att detta är ok,borde tycka att man ska hänga ut alla som begår brott eller tänker begå brott även om man uppmanas till det?

Dessutom så skulle jag säga att dumpen skapar ännu farligare individer genom att göra så här. Innan hade de familj vänner en ekonomisk trygghet. Nu har de absolut ingenting kvar och hela samhället hatar dem. Vad tror ni de har all tid i världen för att göra nu?De har lärt sig sina misstag och kommet att gå andra vägar för att få till en träff med en minderårig.Kanske till och med söker sig till likasinnade personer och jobbar tillsammans.Då är det dumpens verk de ska de vara medvetna om att varje person som våldtas i tysthet i framtiden av de uthängda är på grund av Sara och Patrik.
Alla med någon form av tanke verksamhet kommer att säga att det är en usel jämförelse.
Men trots att den är usel så blir effekt ganska lika.
Den som åker dit med knark eller den som åker dit för att ge sig på barn kommer båda att få ta ansvaret för sina handlingar.
Fast du din dumma pedofil kanske tror att det är okej att langa knark för att man har taskig ekonomi.
Du tar fan priset i idioti.
Citera
2022-12-16, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Du är full av oförstånd ja.
Ja jag vet och alla andra vet vad dom gjort och vad dom ville göra.
Skoja med Dumpen var det inte.
Skönt med människor som inte dömmer andra måste jag säga. Speciellt poliser.
Citera
2022-12-16, 12:45
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Skönt med människor som inte dömmer andra måste jag säga. Speciellt poliser.
Alla människor dömer andra.
Du dömer till exempel dina "fiender" Sara och Patrik.
Så var inte så skenhelig
Citera
2022-12-16, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Alla människor dömer andra.
Du dömer till exempel dina "fiender" Sara och Patrik.
Så var inte så skenhelig
Dömer de inte, bara tycker de angriper ett viktigt problem på fel sätt.
Citera
2022-12-16, 13:00
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Jag ska dra en jämförelse för att få folk förstå hur fel dumpen är och att det inte fyller något syfte.Tänk er en fattig person som knappt klarar av sin vardag varken har pengar till mat eller någonting.Han eller hon har kämpat i flera år med sin ekonomi.En dag så kommer jag med 1 kg knark och ber personen ifråga hålla detta åt mig i 5 timmar och sedan lämna över till en annan kille som hämtar paketet några timmar senare.Med tanke på att personen ifråga är i ett desperat läge så skulle den nog inte kunna säga nej till att tjäna 20 000kr på några timmar.

Och många kommer säga att detta är en dålig jämförelse fast de smarta kommer inse att detta är exakt samma sak som dumpen gör. De skriver till oattraktiva män som aldrig någonsin i nuvarande tillstånd skulle haft en möjlighet att träffa en tonårstjej.Och sedan väl på plats så har de lockbete,en 20 åring som ser ung ut.För att sedan springa fram och köra upp en kamera i ansiktet och hänga ut personen ifråga för hela Sverige.Ni som tycker att detta är ok,borde tycka att man ska hänga ut alla som begår brott eller tänker begå brott även om man uppmanas till det?

Din jämförelse håller inte. Senaste gäddan är 28 år, arbetsför, ser normal ut, är gift med snygg tjej och har rätt så nyligen köpt en villa. Han bör ha allt och lite till en ung man behöver kan man tycka, men ändå raggar han 13-åringar på nätet.
Citera
2022-12-16, 14:08
Medlem
Höjdpunkten på veckan är att se dessa ynkliga peddos bli uthängda, få sina liv förstörda.
Vad man NJUTER!! Bättre blir det när man får läsa att de tagit sina liv! Åh vad ni gör samhället en tjänst när ni hänger er!
Citera
2022-12-16, 14:32
Medlem
okok1s avatar
Citat:

Jag har inte sett någon grooming heller från dessa. Om det är någon som groomar så är det dumpen som groomar i flera månader - för att tillslut lyckas få en träff. Efter man lyckats övertyga offret tillräckligt och vinna offrets förtroende.

De skapar en marknad som förmodligen inte finns. Jag tror inte dessa mongon träffar tonåringar. Det har nog aldrig skett och kommer nog aldrig att ske. De enda barnen som dessa kommer träffa är två 60-åriga pundare.
Citera
2022-12-16, 14:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Rebus #174

Samma förnamn som moderat fd stadsminister som öppnade sitt hjärta. Efternamn Skön +annat namn för bergsrygg.
Tackar så mycket för rebusen, oändligt mycket högre kvalitet på ditt inlägg än info om att någon enskild flashbackare vet vem han är eller att man ska scrolla på TikTok.
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
God afton god afton! Vi har två ettårsjubilarer att uppmärksamma, en från igår och en idag.
Ja och tack till dig cj035 som ger oss en återblick på morfar x 2!

Hahaha jag hade glömt att snömorfar kallade sig ”Bond James” Han ser ju inte direkt ut som en posterboy för världsvana hemliga agenter där han sitter naken (förutom träskor) i sin snöhöljda trädgårdsmöbel. Kul att han var så ilsken också den jäveln, samt försökte mästra Sara genom att kalla henne "lilla gumman".

Morfar nr 2 sluddrade ju som om han tryckt i sig benso eller var full också.

Sara och Patrik pratar om dessa morfäder i podden "Jultrålen" från december 2021, de börjar vid 4:10 och håller på i ca fem minuter.
Citera
2022-12-16, 14:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Jag har inte sett någon grooming heller från dessa. Om det är någon som groomar så är det dumpen som groomar i flera månader - för att tillslut lyckas få en träff. Efter man lyckats övertyga offret tillräckligt och vinna offrets förtroende.

De skapar en marknad som förmodligen inte finns. Jag tror inte dessa mongon träffar tonåringar. Det har nog aldrig skett och kommer nog aldrig att ske. De enda barnen som dessa kommer träffa är två 60-åriga pundare.

Precis det är ju Dumpen som övertalar ”gäddorna” mer eller mindre att träffas.De utnyttjar männens desperation för att få en uthängningen och skapa en freakshow och självklart för att kunna dra in swish.Vad jag fattat de som så skickar de även bilder på sig själva och är ärliga om sin ålder inga hot verkar vara med alls.Utan de verkar som att de bara söker efter sex via samtycke även om olagligt och omoraliskt behöver det inte bli såhär som de blir för det.

Tro fan att om du viftar med pengar framför en uteliggare och ber han hålla en påse knark några timmar att han i sin desperation säger ja.Fast detta är en möjlighet han inte hade fått fast med all sannolikhet hade han tagit den.Hur många som har hängts ut har egentligen gjort mer än titta på tonårs tjejer i sina liv? Skulle nog säga det extremt få.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in