2022-11-04, 17:56
Medlem
Perrablerras avatar
Tjo. Blev lite nyfiken på vad ni andra killar har för leksaker när ni ska ha det lite skönt och är ensamma. Tjejer har ju en hel uppsjö grejer men för oss men har det alltid varit lite skralt. Nu har det dock börjat komma en hel del roliga grejer och då måste man ju passa på att testa.

Mina favoriter just nu är:

We-Wibe Vector. https://www.apotea.se/we-vibe-vector-prostatamassager
Denna har dubbla vibratorer och flera olika lägen. Dock har jag inte lyckats få den att fungera i rumpan. Däremot är den kalas att klämma fast på ollonet och sedan låtar den vibrera till galna sprut. Kan varmt rekommenderas. Obs. Inget glidmedel. Låt ollonet bli tort. Då sitter den bättre. Brukar även massera nedre delen av penis för extra effekt.

Handy 1.1 The Ultimate Handjob Machine. https://www.joyland.se/produkt/Handy-11-The-Ultimate-Handjob-Machine
Kalas när man inte orkar dra i kuken själv eller vill kunna fokusera på dildon i anus/smek av kroppen i övrigt eller bara vill ha ett tokrunk. Den är galet snabb och orgasmerna är fantastiska.

Så. Vad gillar ni för grejer. Ös på med vad ni använder och självklart länkar till produkterna. Spelar ingen roll om det köpts via svenska butiker eller AliExpress etc. Billig som dyr. Allt ska läggas upp här så vi kan dela med oss av all njutning
Citera
2022-11-04, 18:10
Medlem
BrotherXIIs avatar
Möjligen en iPhone med antingen bild, text eller video som avbildar något för lämplig sinnesstämning.

Något annat verkar onödigt och överflödigt.
Citera
2022-11-04, 18:28
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
En tjock tjejs hand.

Om du ser en tjockis utan hand,
då är det jag som varit framme.
Citera
2022-11-04, 18:42
Medlem
Onan-erarens avatar
Åh, jag vet inte. Mina fleshlights kanske, jag har en banankartong full med leksaker, det beror väl på vad jag vill ha för stunden, ibland räcker det med handarbete.
Citera
2022-11-04, 21:16
Medlem
Knastratts avatar
Skär bort botten på en halvliters colaflaska (plast). Klipp sönder en tubsocka på hälften. Stoppa i strumpan i det stora hålet i botten och låt ett par cm sticka ut innan du viker ner den runt kanten. Ta bort skruvkorken och gör ett halvcentimeters håll i mitten av den. Fasa av alla vassa kanter med en sax.

Veckla ut en kondom och trä den över botten på flaskan och dra den in genom flaskan och ut ur halsen. Klipp bort yttersta millimetrarna av sädesbehållaren och trä kondomen ut över gängorna i halsen. Skruva fast skruvkorken utanpå kondomtoppen så den fastnar mellan korken och flaskhalsen. Hålet är för att förhindra högljudda muspruttar av vakuumet och umderlättar rengöring.

Häll i lite vattenbaserat glidmedel, lägg ut en skjorta på sängen med armarna utåt. Lägg en kudde på skjortan och placera flaskan med den stora öppningen mot dig. Knyt fast skjortan runt kudden så flasklighten sticker ut lite. Välj bakifrån eller missionär med hjälp av riktningen.

Njut av den bästa simulatorn som finns. Den är perfekt för 22x14 cm kukar så klipp ut tunn skumplast och lägg i flaskan mellan flaska och kondom om du vill ha den trängre.

Oslagbar.
Senast redigerad av Knastratt 2022-11-04 kl. 21:21.
Citera
2022-11-05, 01:54
Medlem
OsnutenSnuts avatar
Högerhanden, den har hängt med ett tag och vet precis hur min lilla pick vill ha det.
Citera
2022-11-05, 10:24
Medlem
Fyll en termos med ljumna makaroner eller pastaskruvar med smör eller olja i.
Citera
2022-11-05, 10:27
Bannlyst
Ligger du och tar på din kropp medan du runkar? Trodde bara tjejer gjorde det.

Jag använder inga dylika hjälpmedel men har testat en uppsjö olika. De brukar vara samma grej ungefär.
Citera
2022-11-06, 18:18
Medlem
När jag är ensam så blir det min Stoya Destoya fleshlight. Tillsammans med en kukring för att få maximalt tryck för en skön orgasm.
Citera
2022-12-16, 11:35
Medlem
Har också en We-wibe Vector som jag gillar. Tack för tipset att använda den på kuken ska testa det. Den är den bästa analvibratorn jag testat. Annars gillar jag bäst olika Aneros prostata masserare som ger mig sköna prostataorgasmer utan utlösning så jag kan få många orgasmer i rad. Den första aneros jag köpte var en Aneros Helix syn. Min favorit som jag mest använder är Aneros Eupho Trident. Aneros stimulerar prostatan genom att man kniper och man använder inte handen för att dra den in och ut och man behöver inte runka samtidigt för att få prostata orgasmer.
Citera
2022-12-16, 11:37
Medlem
Vansterpartiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetrusNorr
Har också en We-wibe Vector som jag gillar. Tack för tipset att använda den på kuken ska testa det. Den är den bästa analvibratorn jag testat. Annars gillar jag bäst olika Aneros prostata masserare som ger mig sköna prostataorgasmer utan utlösning så jag kan få många orgasmer i rad. Den första aneros jag köpte var en Aneros Helix syn. Min favorit som jag mest använder är Aneros Eupho Trident. Aneros stimulerar prostatan genom att man kniper och man använder inte handen för att dra den in och ut och man behöver inte runka samtidigt för att få prostata orgasmer.
Gör du inget annat på dagen än onanerar? Förstår inte hur folk orkar
Citera
2022-12-16, 11:41
Medlem
Som ett tidigare kk sa till mig.

-vill att du ska se min kropp som ditt onani redskap!.

Så säger i första hand den kvinnliga kroppen.
Sen blir det nog händerna,följt av nån lösfitta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in