Citat:
Ursprungligen postat av
slö
Det måste vara 10 gången jag läser när någon beskriver verkligheten som den är gällande rysstrollerierna som någon stackars lat och okunnig västerlänning gått på, helt obegripligt att samma skribent inte fattat att hans fantasier gör sig bättre i novell delen av flashback.
måste väll endå vara dags att raportera som spam framöver....
Jösses vad uselt.
Du menar att Zelensky inte är en USA-marionett för att han inte flydde? Herregud
För det första förstår du inte geografin.
Kiev och västra Ukraina är pro-ukrainskt. Där är det cool-lugnt att vara som västvänlig / USA marionett.
Kiev och västra Ukraina är inte målet för Rysk ockupation.
Det är möjligt att Ryssland ville gå in i Kiev och försöka ersätta regeringen, men Ryssland skulle aldrig pemanent annektera Kiev.
Det är helt lugnt för Zelensky att befinna sig i Kiev.
Att han inte flytt är inget bevis för att han inte är en Amerikansk soros-marionett