2022-12-14, 21:41
Medlem
Statsminister2030s avatar
Klart att barnen ska indoktrineras med pervers bögpropaganda och massinvandringspropaganda. Sånt ska självklart finansieras med statliga och kommunala pengar
.

DU BETALAR
Citera
2022-12-14, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykdoktorn
Det du skriver reflektera enbart din egen okunskap och osäkerhet. Barn tar ingen skada av att få historier upplästa för dem av utklädda personer. Sagostunden är dock helt frivillig och du behöver inte ta med dig dina barn dit om du inte vill.

..........
Citera
2022-12-14, 21:57
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
I så fall ska de polisanmälas direkt. Det finns ju andra vuxna med i sammanhanget.

De andra vuxna kommer att välja att titta åt sidan för att inte framstå som homofobiska och transfobiska.
Citera
2022-12-14, 23:05
Medlem
Ointressant om de är utklädda till clowner eller DQ eller homosexuella eller tjuvar eller poliser. Viktigast att de berättar bra och väljer bra böcker och att ungarna gillar det.
När Astrid L berättade sagor trodde jag aldrig att jag skulle påverkas och oroade mig för att bli en gammal tant, bara för att berättaren var det.
Citera
2022-12-15, 00:10
Medlem
Fattar inte...? Vad är problemet? Det är en fucking sagostund för ungar, kan de väl få ha? Queermänniskorna vill ju knappast utrota folk såsom Hitler ville.
Citera
2022-12-15, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
De andra vuxna kommer att välja att titta åt sidan för att inte framstå som homofobiska och transfobiska.
Trams.
Citera
2022-12-15, 01:05
Medlem
Citat:
Det du skriver reflektera enbart din egen okunskap och osäkerhet. Barn tar ingen skada av att få historier upplästa för dem av utklädda personer. Sagostunden är dock helt frivillig och du behöver inte ta med dig dina barn dit om du inte vill.

Du har uppenbarligen inte sett reaktionerna från många barn i andra länder på dessa "sagostunder".

Men är man en möjlig latent pedofil...
Citera
2022-12-15, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlagBaket
Ointressant om de är utklädda till clowner eller DQ eller homosexuella eller tjuvar eller poliser. Viktigast att de berättar bra och väljer bra böcker och att ungarna gillar det.
När Astrid L berättade sagor trodde jag aldrig att jag skulle påverkas och oroade mig för att bli en gammal tant, bara för att berättaren var det.

Du måste vara en fantastisk förälder (hoppas verkligen du inte är det och aldrig blir heller) som hellre godhetsignalerar än skyddar barnen.

Citat:
Ursprungligen postat av Anvandareutannamn
Fattar inte...? Vad är problemet? Det är en fucking sagostund för ungar, kan de väl få ha? Queermänniskorna vill ju knappast utrota folk såsom Hitler ville.

Nej, de vill inte utrota folk, de vill bara sätta på barnen.

Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Trams.

Du tror det ja. Med tanke på dina andra inlägg här på forumet, så misstänker jag att den beskrivningen du svarade på stämmer in perfekt på dig.
Citera
2022-12-15, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anvandareutannamn

Nu dubbelljuger du 😉
Queer är en del av en plan att utrota ett folk och dess samhälle.

Shameless whinewhore ska hålla sig långt borta från mina barn i alla fall.
Citera
2022-12-15, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissgobbe
*klipp*

Du tror det ja. Med tanke på dina andra inlägg här på forumet, så misstänker jag att den beskrivningen du svarade på stämmer in perfekt på dig.
Att tro att någon vuxen blundar för övergrepp på barn är trams.
Citera
2022-12-15, 01:35
Avslutad
Alla som utsätter sina barn för detta borde anmälas till Soc. Bara deras namn borde signalera att det inte är nåt för barn. Men det finns tydligen inga gränser alls längre. Sverige har spårat ur totalt.
Senast redigerad av Juristen08 2022-12-15 kl. 01:41.
Citera
2022-12-15, 01:59
Medlem
HailToTheKings avatar
Citat:
Förstår inte vad problemet är? Det är väl helt frivilligt att gå dit?

Och för att lugna din ”eventuella” oro; barn tar inte någon som helst skada av att lyssna på sagor. Oavsett om det är en kvinna klädd i kostym eller en man i klänning som läser för dem.

Lady Busty och Miss Shameless låter som en porrfilm och anspelar på sex.
Får känslan att dessa blir upphetsade av att bära dessa kläder.

Det här är inte riktigt samma sak som att läsa sagor utklädd till clown eller nåt annat som inte är sexuellt laddat.

Nej, jag har förstås ingen aning om vilka dessa personer är och hoppas förstås att jag har fel men att kalla sig för storbröstade damen och fröken skamlös ihop med barn gör att peddo-varnaren drar igång.

Görs det lite humoristiskt och på rätt sätt så skulle det kunna vara okej, men som sagt, namnen känns ju fel i sammanhanget...

Är du med på hur jag tänker? Vi vill inte ha kåta vuxna sittandes med småbarn.

Har inget emot dragqueens i allmänhet ska sägas och skulle egentligen behöva vara med och se själva sagostunden (se beteende/språk osv) för att göra en mer rättvis bedömning.

Syftet med det hela är avgörande. Är det som vilken sagostund som helst fast uppläsaren bär normala kläder förknippade med motsatt kön så ser jag inga problem med det egentligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in