2022-12-12, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegullegull
Det där lät lite intressant. Utveckla gärna! 🙂

Jo han månar ju så om Hästmannen och ser upp till honom nästan så att man ser Amors pilar mellan dem
2022-12-13, 22:18
Medlem
Tom Lutmark tror att han fått internationell spridning på sina idéer. Han visar upp i dagens videoklipp några personer från utlandet. Jag tror att dom flesta har varit i kontakt med de som han visar upp för det är kända scammers på Facebook, och Tom tror på dom.
Nu vet vi att al Jazira sökt kontakt md honom också
2022-12-14, 01:26
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crowdy
Tom Lutmark tror att han fått internationell spridning på sina idéer. Han visar upp i dagens videoklipp några personer från utlandet. Jag tror att dom flesta har varit i kontakt med de som han visar upp för det är kända scammers på Facebook, och Tom tror på dom.
Jag såg klippet med. Där blir det uppenbart att förståelsen om rimlighet och konsekvenser inte finns där.
Tar heller inte till sig information på rätt sätt utan vrider och förvanskar den till rent orimliga proportioner för att passa in i sin egen agenda mot myndigheter. Obehagligt att se.
2022-12-14, 02:04
Medlem
Hasselassefrasses avatar
[quote=Lillamig72|82750297]Jag såg klippet med. Där blir det uppenbart att förståelsen om rimlighet och konsekvenser inte finns där.
Tar heller inte till sig information på rätt sätt utan vrider och förvanskar den till rent orimliga proportioner för att passa in i sin egen agenda mot myndigheter. Obehagligt att se.[/QUOTE
Värsta är ju han verkligen tror han fått spridning. ALLA friska fattar ju direkt det är scanners. Hans verklighets uppfattning blir bara mer och mer frånvarande. Sorgligt det får fortsätta.
2022-12-14, 07:44
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Citat:

Visst var det L*nnea som fnittrar i bakgrunden? Mysigt!
2022-12-14, 08:57
Medlem
Citat:

Jag med flera har försökt få T att hålla sig till gården, djurägarna osv men han har fortsatt spåra emot LVU världen. Jag tycker om T men börjat förstå varför folk är oroliga för hans hälsa. Jag hoppas det inte fortsätter spåra emot LVU men bondeupproret är snart bara ett minne , som vän till T har jag försökt ge han råd och hoppas han tar till sig det just gällande LVU världen. Ledsamt att se denna utvekling.
2022-12-14, 09:21
Medlem
DayNites avatar
Sofia Palm sitter och skriker på sin Live på TT igår
när någon frågar varför dom tog hennes barn så blockar hon alla direkt

men ryggdunk och statshat går bra

jävla pajas!
2022-12-14, 09:26
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.Moonshine
Jag med flera har försökt få T att hålla sig till gården, djurägarna osv men han har fortsatt spåra emot LVU världen. Jag tycker om T men börjat förstå varför folk är oroliga för hans hälsa. Jag hoppas det inte fortsätter spåra emot LVU men bondeupproret är snart bara ett minne , som vän till T har jag försökt ge han råd och hoppas han tar till sig det just gällande LVU världen. Ledsamt att se denna utvekling.

Du börjar förstå? Han beter sig maniskt och verkar paranoid. Hela historien kring länsstyrelsens påstådda övergrepp mot honom och hans farsa är ju uppenbarligen bullshit, det är ett fantasifoster i Toms sjuka hjärna. Han behöver hjälp. Både medicin och behandling. Hade du varit en äkta vän så hade du sett det, inte stöttat honom i hans vansinne.
2022-12-14, 11:44
Medlem
Förmiddagens live av Lutmark börjar bli riktigt intressant. Han pratar med en mycket förvirrad kvinnasom inte vågar gå hemifrån för att hon har så mycket uppgifter hemma som kan bli farliga för henne. Riktigt underhållande! Hon försäger sig och nämner en bakomvarande person till hela röran, nämligen den fd polisen C*nny @ndersss*on alias trakern eller indianen.

Han sitter och drar i massor av rättshaverister och lurar i dom det mesta av de värsta konspirationsteorierna. Äntligen fick jag höra om kopplingen med C*nny och Lutmarks lakejer.

C*nny är oerhört intressant i sammanhanget.
2022-12-14, 11:45
Medlem
Citat:

Det var nog dagens lögn. Ville du T väl hade du hjälpt honom till att ffå vård.
2022-12-14, 11:56
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Tror du det finns det många bönder som verkligen stöttar Tom och är redo att görs uppoffringar för att hjälpa honom? Eller kämpar han för ett gäng egoister?

Man kan undra samma sak med denna Sof*a?Kan det vara så att hon egentligen bränner ut sig på att kämpa för egoister?
2022-12-14, 12:31
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Du som attackera och anklagar hans närmaste och drivit och hetsat på hatet, när de ända de har velat är han ska få hjälp. En riktig ursäkt hade ju varit det minsta du kunde göra till hans anhöriga. Länsstyrelsen har säkert gjort mycket fel men det jag sett och hört var det inget fadern var drabbad av. Bara i Toms värld,

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in