Citat:
Ursprungligen postat av
VVVulpes
Det är enbart din åsikt och din teori. Men du tror också på gamla övesättningsmorfade sagor från mellanöstern så...
Ja precis! Detta är Flashbacks ryggrad, att människor får uttrycka sina egna åsikter!
Du tycker säkert att alla måste hålla med dig men det är tur att såna som jag finns så att du kan få ett wake-up call. Vad jag personligen har för religion är verkligen helt OT i tråden, skärp dig.
Patrik tänder på 40 år yngre tjejer, detta är faktum. Sara är psykiskt sjuk. Adressera det istället!
Ni slänger pengarna i sjön. Riktiga peddos åker fast i olika polisrazzior. Dumpen är bara vidriga och gottar sig i att känna sig nyttiga när de förstör familjers liv för att någon chattat. De provocerar ju fram det brott som de hänger ut folk för.
Det är som om jag skulle gå runt med kokain och "sälja in det" billigt. Sen när folk hugger på erbjudandet ringer man hans familj och säger att han är en knarkare och ringer arbetsgivaren och hotar med media om han inte får sparken. Det är ju ren brottsprovokation. Borde vara olagligt.
Vilken 14-åring
vet inte att det finns äckel där ute? Dumpen sparkar in öppna dörrar och vill ha pengar för det.