2022-12-13, 19:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Hon säger att hon inte knullat Mats. Är det någon som tror på detta?

Von Sydow är nog den enda som skulle tro på det där.
Vad har regeringen för planer? När ska de gå in och göra ordning? Så högt de värdesatte polisen under kravallerna kan man ju anta att de värnar om myndigheten. Låter Ebba detta glida igenom på en falukorv mot att hon får dra hur mycket ladd hon vill i SäPos bilar?
Citera
2022-12-13, 19:19
Medlem
NoraKuzmas avatar
Citat:

Vad är definitionen på knulla?

Vet en del kvinnor som inte definierar en avsugning som sex eller otrohet.

Var påstår hon det?

För jäv behöver de inte ha knullat, det räcker med att ha en vänskaplig relation.

Oj vad hon försöker skade eliminera.
Citera
2022-12-13, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoraKuzma
Men det är ju vad Centern och Socialdemokratin vill ha.
LBTQ+ är deras värdegrund.

Jag har tvingats genomlida dessa värdegrundskurser i offentlig tjänst.

Alla män är våldtäktsmän.
Samhället styrs av patriarkala maktstrukturer.
Kvinnor kan inte kränka män.
Vita män är onda.
Kön är en social konstruktion.

Om man bara yppar ett litet ord mot denna kulturmarxism så hamnar du inför HR och kan glömma karriär och löneökning för all framtid.

Vet inte svenska folket om hur det är? Har ni inte förstått hur illa det är i Sverige och hur mycket makt kulturmarxisterna har i detta land?

Lider med dig! Också jobbat inom statlig myndighet men sa upp mig och slutade, klarade inte mer Floskelbingo där vi förväntades vara GLADA och KREATIVA.

Jag skulle säga att 80 procent av våra myndigheter är styrda av vänstermänniskor. 10-15 procent (som jag, innan jag slutade) kan inte säga vad de tycker, ett par procent bryr sig inte.

Sämre ekonomi nu men HELVETES så mycket bättre känsla inombords, genom att slippa lyssna på visdomsord av TransMelodiFestivalbögar typ Zara Larsson på "Inspirationsföreläsningar med hela avdelningen".
Citera
2022-12-13, 19:20
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar
SÄPO, senaste tiden:
Två iranska spionbröder.
Två gifta ryssar - spioner.
En hög SÄPO-chef: sålde sin fru till prostitution.

POLISMYNDIGHETEN:
Anmälan om stalkning, misshandel, jävsmisstanke, korruptionsmisstankar, med mera med mera med mera, bland Polisledningen.
Multipla våldtäkter uförda av Polischef Göran Lindberg. Feminsistförespråkare.

OCH DETTA ÄR BARA ETT AXPLOCK. Vad i HELVETE är det för galningar vi fått för att upprätthålla Lag och Ordning? Är varenda jävel rekryterade från Dumpen eller Rädda Barnens Pedofil-terapeutmottagning? Svara, ni jävla HR-idioter inom Polisen. VI är de som betalar er lön.
Vi ska bara hålla käften och betala deras lön.
Citera
2022-12-13, 19:21
Medlem
Det finns inget slut på denna cirkus- nu kom den pensionerade Leif silbersky med också- någon har gjort en falsk JO anmälan i hans namn, tydligen går det att göra så i kungariket Sverige https://www.expressen.se/nyheter/leif-silbersky-om-jo-anmalan-forfalskat/
Citera
2022-12-13, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Vi ska bara hålla käften och betala deras lön.

Japp. Minsta ifrågasättande och de sular ned våra kinder i gruset på två röda.
Snabbare än i sossarnas partibok.
Citera
2022-12-13, 19:22
Medlem
Citat:

Ytligt bekanta betyder KK:s.

Frågor på det?
Citera
2022-12-13, 19:23
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Ang intervjun.
Glitter över ögonlocken och hela faderullan som att hon ska på lets dance...
Hon är dit kallad och inte har hon tvingat tv4 intervjua henne nej inte alls.
Hon är polis 24/7 med smink och allt och vet bättre en alla. Vi har resultaten svart på vitt. Hon gör ett dåligt arbete.
Linda Staaf ljuger. Hon ljuger om den romans hon hade med Löfving innan hon fick honom att skaffa henne en högre tjänst genom att runda flera steg i anställningsprocessen.
Samma rundning av rutiner skedde när det gällde beväpningen av henne. Mycket riskbaelt att beväpna en sån här människa som till yttermera visso saknar vapenlicens. Jag tror hon ljög för honom också när han frågade om vapenlicens. Han ville inte visa misstroende utan gick på det.
Hade hon ens körkort när hon hjälpte pappa att köra lastbil? Det tror jag inte längre. En stor bluff hela människan.

Vidare ljög hon när hon informerade högre chefer att Löfving förföljde henne. De genomskådade lögnerna varvid anmälningar uteblev.Hon drar rena skrönor om hur träd används som skydd för att övervaka och förfölja henne. Är hon paranoid?

Och Linda Staaf fortsätter att ljuga sittande i tv i ett sista desperat försök att rädda sitt arsle. Jag misstänker mer och mer att hon handlar på någons uppdrag när hon går på den ena högdjuret efter det andra - alla inom Sveriges högsta säkerhet. Att lägga säkerhet alls i famnen på ett sånt här stolpskott är väl den vanskligaste man kan göra om man värnar om organisationer. Använda säkerhetsbranschen som lekstuga? Förtroende är slut.
Senast redigerad av Starback 2022-12-13 kl. 19:31.
Citera
2022-12-13, 19:23
Medlem
GanjaFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
För att korrigera lite då, det är ÖB Bydén som hon lämnade Löfving för. Bägge karlar lämnade sina respektive fruar om jag inte är helt fel ute.

Alltså först polischefen Löfving som efter deras förhållande tillsätter Staaf som underrättelsechef för NOA trots att hon saknar meriter för tjänsten. Sedan sätter hon sin klor i överbefälhavaren Bydén.

Den goda Staaf har alltså haft ett triangeldrama där den ena är högsta huvud över Sveriges inrikesförsvar och den andra över utrikesförsvaret.

Staaf tycker det är att svartmåla henne att påtala detta faktum dock..

Då var hon fanimig en ännu äckligare människa än vad jag föreställde mig i min första post med andra ord. Snacka om att knulla sig till toppen! En riktigt fin förebild för våra svenska kvinnor och tjejer därute
Citera
2022-12-13, 19:24
Medlem
NoraKuzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar
Lider med dig! Också jobbat inom statlig myndighet men sa upp mig och slutade, klarade inte mer Floskelbingo där vi förväntades vara GLADA och KREATIVA.

Jag skulle säga att 80 procent av våra myndigheter är styrda av vänstermänniskor. 10-15 procent (som jag, innan jag slutade) kan inte säga vad de tycker, ett par procent bryr sig inte.

Sämre ekonomi nu men HELVETES så mycket bättre känsla inombords, genom att slippa lyssna på visdomsord av TransMelodiFestivalbögar typ Zara Larsson på "Inspirationsföreläsningar med hela avdelningen".

Påminn mig inte. Var nyligen på en föreläsning exakt i den andan.
Trodde jag skulle gå upp i limmningen.

Men så här går det med den röda värdegrunden.
Knullfest och noll ansvar. Bara lekstuga.

Du har ett ansvar nu att ta tag i detta Herr Gunnar Strömmer.

Släng ut dessa vänsterstollar. Nu!
Citera
2022-12-13, 19:28
Medlem
Starbacks avatar
Citat:

Aldrig i Helvete. Hon ljuger ju som en häst travar.
Citera
2022-12-13, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoraKuzma
Påminn mig inte. Var nyligen på en föreläsning exakt i den andan.
Trodde jag skulle gå upp i limmningen.

Men så här går det med den röda värdegrunden.
Knullfest och noll ansvar. Bara lekstuga.

Du har ett ansvar nu att ta tag i detta Herr Gunnar Strömmer.

Släng ut dessa vänsterstollar. Nu!

Sorry för påminnelsen..
Japp, nu är det dags för Strömmer att visa att han är man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in