Citat:
Ursprungligen postat av
Jagduvidom
Ang intervjun.
Glitter över ögonlocken och hela faderullan som att hon ska på lets dance...
Hon är dit kallad och inte har hon tvingat tv4 intervjua henne nej inte alls.
Hon är polis 24/7 med smink och allt och vet bättre en alla. Vi har resultaten svart på vitt. Hon gör ett dåligt arbete.
Linda Staaf ljuger. Hon ljuger om den romans hon hade med Löfving innan hon fick honom att skaffa henne en högre tjänst genom att runda flera steg i anställningsprocessen.
Samma rundning av rutiner skedde när det gällde beväpningen av henne. Mycket riskbaelt att beväpna en sån här människa som till yttermera visso saknar vapenlicens. Jag tror hon ljög för honom också när han frågade om vapenlicens. Han ville inte visa misstroende utan gick på det.
Hade hon ens körkort när hon hjälpte pappa att köra lastbil? Det tror jag inte längre. En stor bluff hela människan.
Vidare ljög hon när hon informerade högre chefer att Löfving förföljde henne. De genomskådade lögnerna varvid anmälningar uteblev.Hon drar rena skrönor om hur träd används som skydd för att övervaka och förfölja henne. Är hon paranoid?
Och Linda Staaf fortsätter att ljuga sittande i tv i ett sista desperat försök att rädda sitt arsle. Jag misstänker mer och mer att hon handlar på någons uppdrag när hon går på den ena högdjuret efter det andra - alla inom Sveriges högsta säkerhet. Att lägga säkerhet alls i famnen på ett sånt här stolpskott är väl den vanskligaste man kan göra om man värnar om organisationer. Använda säkerhetsbranschen som lekstuga? Förtroende är slut.