2022-12-13, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av artrix
Det är väl likadant överallt i våra myndigheter mm.. i vårt ”kära” Sverige. 🤮

Precis. Och det viftas alltid bort av alla med "Ah, det var väl ingenting. Inte så farligt. Så gör alla".
Citera
2022-12-13, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kLFFiVfTFba9Huz
Det har beskrivits i någon artikel. Vid första utannonseringen sökte ett tjugotal personer. Sedan drogs utannonseringen tillbaka tillfälligt, då den senare lades ut på nytt visste ingen av de där 20 att den hade utlysts på nytt, och vips fanns bara en sökande, och det vet vi nu vem det var.

Hur hittar man utlysta jobb fall 1 o varför hittar man inte utlyst jobb fall 2?

O skall inte Lindas departementsjobb utlysas - om inte varför
Citera
2022-12-13, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Precis så. Hon har dragit "damsel in distress"-kortet vilket betyder att man som kvinna klagar sin nöd inför en karl (som man vet är attraherad) och pekar ut en annan man eller kvinna, men sen avslutar med ett tårögt "men jag säger inget". Vilket givetvis får karln att agera.

Vansinnigt ruttet. Speciellt nu när det kommit fram att det inte var Löfving som eftersökt hennes handlingar utan en polisforskare. Kvar blir bara simpel förhållandeskit som inte kan intressera nån utomstående.

Münchhausen By Proxy - jo Linda är slug on har högre utbildning än RPC - o Mats har högre utbildning
än RPC - så det borde göras en rockad Linda till RPC - Mats chef NOA o Anders RPC underställd Mats på NOA.

Linda Staaf en mycket slug o skicklig taktiker - Taktikexpert helt enkelt
Citera
2022-12-13, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kultursprache
Det var ju det jag gjorde.

Nej du skulle ha 100 spänn. Du får satsa emot först, så får vi väl se om ett par år när det kommer fram att hon har ett p2p förhållande till främmande makt.
Citera
2022-12-13, 12:33
Medlem
man blir paranoid med alla nyheter....
... har tillsatta utredaren Runar Viksten någon koppling till försvarets ledning??
... för det har tydligen kära Linda...
Citera
2022-12-13, 12:38
Medlem
Farliga-Farans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Kan bara hålla med. Tycker också det är festligt med folk som talar och skriver på det viset. Det enda det leder till är att det sannerligen aldrig sätts någon punkt

Att sitta som hög chef på en offentlig position och inte kunna föra ett vettigt samtal eller diskussion. Det fungerar liksom inte. Ibland undrar man hur det är möjligt att få in den här typen av människor på helt fel poster. Görs det ingen personlighetsanalys vid anställningar, eller framkommer det bara inte?

Narcissister vet exakt vad de gör tills dess att de råkar på patrull eller att flera synar dom samtidigt. Då är de dynga.

Problemet är att de inte kan förstå att de gjort nåt fel, värre än psykopater på det viset.
Citera
2022-12-13, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av conrad1
man blir paranoid med alla nyheter....
... har tillsatta utredaren Runar Viksten någon koppling till försvarets ledning??
... för det har tydligen kära Linda...

Han har varit ordförande i Försvarsunderrättelsedomstolen.
Citera
2022-12-13, 12:41
Medlem
Anders Thornberg kallas inte till justitieutskottet
Vem är det som skyddar vem i detta ärende..?
Citera
2022-12-13, 12:41
Medlem
Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Hon vill kanske visa för ÖB att han inte kan ta henne för given och att hon är i en klass över honom. Jag menar det är inga som diskuterar hans kläder och utseende. Kanske han är lite undergiven? Kanske han är en "cuck" som ni säger här på FB?
Vad har barnen med det att göra? Får inte kvinnor med barn ha klänning? Vilken 1800-talsmoral är detta?
Hon får ju inte ha uniform på sig heller så frågan är vilka kläder denna kvinna egentligen får ha på sig. Kan lova dig att det skulle bli ett jävla liv om hon kom i heltäckande niqab också 😉
Citera
2022-12-13, 12:42
Medlem
Wayaheads avatar
Linda agerar med kvinnlig list, precis som kvinnor gjort i alla tider. Varje kvinna vet att en vanlig man inte tackar nej till sex, kvinnan är dessutom grindvakt när det gäller sex.

Tjänster kräver gentjänster.

Linda-gate kan inte åskådliggöra det transaktionella utbytet tydligare än såhär.

Linda lever och verkar under mottot;”Med min fitta som förhandlingsredskap”.
Citera
2022-12-13, 12:42
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Självklart får hon ha klänning. Vore ju underligt annars. Men hon kanske skulle valt en annan utstyrsel än den hon har på fetischklubbens onsdagsträffar.

Vad lever du i för kretsar där en kort åtsittande klänning är fetischism? Läder, latex etc. är fetischism (Eller polisuniformer! )

Men jag kan hålla med om att det kanske är lite "vågat" när man representerar sin myndighet på TV, eller en vanlig dag på kontoret. Men på fritiden tycker jag hennes klädsel är helt normal i alla situationer. Jag gillar inte höga stövlar men annars skulle jag inte ha några problem att ha den klänningen.
Citera
2022-12-13, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Linda agerar med kvinnlig list, precis som kvinnor gjort i alla tider. Varje kvinna vet att en vanlig man inte tackar nej till sex, kvinnan är dessutom grindvakt när det gäller sex.

Tjänster kräver gentjänster.

Linda-gate kan inte åskådliggöra det transaktionella utbytet tydligare än såhär.

Linda lever och verkar under mottot;”Med min fitta som förhandlingsredskap”.

Väl skrivet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in