Citat:
Ursprungligen postat av
Schlaback
Oavsett så är det inte helt normalt beteende att en människa oavsett kön har förhållanden med tre olika personer (som vi känner till) på ”jobbet”.
Och helt obekymrat byter runt partner på sin arbetsplats precis som om det skulle vara fullt normalt.
Och sen sitta i TV och gråta ut och påstå att det är tufft att vara kvinna inom polisen.
Vilket det sannolikt är för andra kvinnor men för henne verkar det inte varit tufft.
Hon har nu förstört för alla andra hederliga kvinnor genom att visa att man kan komma långt genom att ligga med rätt personer.
Vilket förstör för alla andra kvinnor som kämpar för jämställdhet och som vill bli bedömda rättvist efter erfarenhet och lämplighet.
Hon är en modern kvinna. Kuktåget nästa tut tut....klart hon ska få pippa som hon vill, vi lever ju i 200-talet. Ångrar man sexet är det bara att anmäla för VÅLDTÄKT.
Jag saknar den äldre moralen en hel del.
Där en människa som knullar runt och har tvivelaktig sexmoral aldrig skulle komma på tal för en chefstjänst. När man skulle ha putsade skor, välfriserad, inga tatueringar och piercing för att ha en högre tjänst.
Det sorgliga i det hela är att kvinnor idag alltid kan slänga ut kvinnokortet.
Från Sahlin till Lööf. Så fort de gjort något klandervärt så är det hat för att de är kvinnor.
Hur länge ska kvinnor få använda sig av detta när de begår grova fel?
Det är ju alltid priviligierade kvinnor som använder sig av kvinnokortet, mer eller mindre.
Tycker att alla kort ska komma fram på bordet.
För jag tycker mig se att denna fröken Hansson numera Staaf inte visat vad hon har på handen.
Sedan ligger den största skulden hos de andra cheferna men det inte denna tråds syfte.