Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Hade jag varit så så hade jag hejat på Ukraina för det är där folk förtrycks av en ondskefull regim. Andra fattiga länder har sina seder och bruk och det bör vi acceptera tills dom hinner ikapp, men USA stoppar gärna deras utveckling och kastar dom åratals tillbaka.
Inte när deras seder och bruk innebär folkmord och olagliga anfallskrig nej.
Citat:
Ryssland har nog minst fascister här i världen, se hur den ideologin växer i väst. Med andra ord är jag jävligt emot fascister, nazister och ultranationalister, råskinn som i Ukraina. Det är mycket möjligt att du är en av dessa råskinn i vårt land, språket och hatet tyder på det.
DÅ kan jag glädja dig med att ukraina är det minst antisemtiska landet i östereuopa.dvs objektivt
https://ukrainianjewishencounter.org/en/news/antisemitism-in-europe-ukraine-turns-out-to-be-the-most-friendly-to-jews/
Du har väll inte gått på rysstrollningen från Ljug-putin och hans propganda. den är ju endå riktad till uralmongoler som bajsar i skogen, inte västerlänningar med gratis skolgång och fri tillgång till information.....
Citat:
Det är bara du och dina likar som får njuting av att männsikor lider, ukrainska folket och soldater men framför allt ryssar. Jag uttrycker mig sällan så sjukt som ni gör utan vet vad krig innebär och att otäcka saker sker på båda sidor. I det här kriget är det Ukraina som står för absolut flest krigsbrott och förföljelser av människor och ni hejar på och njuter av det.
Objektivt falskt naturligtvis, du låter som de efterblivna Folkmordhuttuerna i RTLM....
Vad får du ut av att ljuga , 1 kopek?
Citat:
Så det där att jag skulle ta parti för länder som förtrycker människor är skitsnack, det enda ni har att komma med.
Dumheter , du tog just parti genom att ljuga, tex i detta inlägg, vatnik....
Citat:
Jag inser dock att länder är olika och att det är upp till folket att gör uppror och inte USA att invadera och göra saker värre och döda betydligt fler än en eventuell diktator gör (se vad förstörda fungerande länder som Irak och Libyen blev).
Det minst dåliga, Fn-resulutioner du vet (måste vara typ 10gången jag skriver det nu......... nejjust det, du suger ju i dig rysstrollningar som om du fick betalt för det....
Citat:
För er så verkar en del diktaturer fungera och man tittar bort om dom är vänner med USA, vi får se hur det går för Sudiarabien i framtiden som nu håller Kina i handen, kommer hatet och propagandan att piskas upp och ni då återigen följa mästaren?
SÅ ljuga, sprida osubstansierad hatretorik och propganda kan du, och whataboutism.
tragiskt och patetiskt....