2022-12-12, 18:18
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stakeholder
Om Löfving lämnade sin fru sedan 30 år för Linda så är det nog troligt.

Felpost
Senast redigerad av Mullret 2022-12-12 kl. 18:20.
Citera
2022-12-12, 18:18
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stakeholder
Om Löfving lämnade sin fru sedan 30 år för Linda så är det nog troligt.

Lämnar man frun för annan tant så ingår det nog sex med den nya förmågan.
Citera
2022-12-12, 18:20
Medlem
belfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Jag undrar om kan som läser i tråden kan få fram nåt om hennes meriter i styrkelyft. . Hur mycket lyfte hon och hur många tävlande var det.
Ja, är det sant eller ytterligare lögner på meritlistan
Citera
2022-12-12, 18:20
Bannlyst
Korkat av Mats att gå ut och berätta. Hellre dö än att förlora all sin heder som han gör. Ingen karl i mångas ögon.
Citera
2022-12-12, 18:21
Bannlyst
.
Senast redigerad av Shageki 2022-12-12 kl. 18:27.
Citera
2022-12-12, 18:22
Medlem
OvissFramtids avatar
Svagt av Linda att dra kvinnokortet..."Folk hatar för att jag är chef och kvinna"...Nej så är det inte Linda. Folk "hatar" för att du är ett symtom på nepotism-korruptionen i våra myndigheter. För att du saknade meriter och utbildning för att bli chef för NOA.
Citera
2022-12-12, 18:23
Medlem
Stakeholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Det här är bara toppen av ett isberg av korruption i myndigheter som socialdemokraterna lämnar efter sig. 8 år av vanstyre och korruption i alla tänkbara sammanhang, kan man korrupta så gör (S) exakt det, tjuvar och lögnare, se bara på dan eliasson. Korruptionen är (S) trademark och nu får den nya hederliga regeringen ärva deras skit.

Skulle inte förvåna om linda luder idag krattat manegen i tv4 för att i kommande förhör 'bryta ihop' och dra feministkortet - jag kände mig tvingad, jag kände mig hotad, jag kände mig yada....

Exakt så. Att vända utvecklingen i Sverige är nog en större affär än att köpa Twitter.

Hela samhället styrs av inkompetenta sossekarriärister. Det är därför som Magdalena Andersson tjatar om att nya regeringen inte hunnit uträtta något. Hon vet ju att en mängd myndigheter motarbetar alla försök till förändring.
Citera
2022-12-12, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Linda tar alltså kampen för utsatta kvinnor, inte alls handlar det om kampen för att få fortsätta tasiguppåtmedhjälpavfittan .........

Någon som tror att LS bryr sig ett minsta skvatt om utsatta kvinnor?
Hon skiter fullständigt i andra kvinnor. Fråga Bydéns ex-fru.
Citera
Medlem
MrFords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showdown
Samma sak med ÖB. Han lämnade sin familj för lite sex… Undrar vad han kommer tänka/göra när han också blir lämnad?

Undrar hur snacket går på justitiedepartementet nu när de fått en ny kollega som kommit dit sängvägen? Undrar vad justitieminister Gunnar Strömmer tycker och tänker? Hon är ju tjänsteman, så hon kan väl inte sparkas?

Ja du, vem vet... Hon kanske blir sugen på lite justitieminister kuk nu istället
Citera
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chingale
Den skall väl användas vid rollspel i sängkammaren.
Haha, ska mina skattepengar gå till det?

Men för att vara allvarlig så tror jag rollspel är viktigt för Staafen. Hon använder stimuli för att känna att hon är på "riktigt". Hon har fått sockerpappan att fixa både pistol och uniform för att hon ska känna sig som en riktig polisassistent trots att hon arbetar som administratör och chef och inte har någon nytta av dessa på jobbet. Nu verkar Polisen generellt låta de på chefsnivå framträda i media uniformen med Linda verkar fixerad vid att få ut hela patrullkitet så hon kan se ut som en riktig hästsvanspolis på patrull. Det är något småflickeinfantilt över beteendet att villa leka och kompensera för saker som inte alls är nödvändiga.

Tanten Leni Björklund valsade väl inte omkring i M/90 med stridssele, packning och AK5 bara för att det skulle kännas som om hon var minister på riktigt?
Citera
2022-12-12, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yesterdayman
Bra intro: Nu gäller det att välja rätt musik till denna underbara dokusåpa... några förslag?

Jag är inte bra på musik alls, men I´ll give it a go:

Gråtrunkarn Löving: I wanna know what love is
Linda: Något av Beyonce som Kamela Harris gillar.
ÖB Blygdbén: Pugh Rogefelt: Kärleken... är en annorlunda leek...

Någon annan har säkert bättre förslag men detta är mina 5 cent. Vänta, glömde Thornberg:

Anders, efter att frun skickat honom i säng att sova: Vrider upp volymen till 2,14 på radion intill sängen när Vandraren/Nordman spelas på P3.
Citera
2022-12-12, 18:26
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Svagt av Linda att dra kvinnokortet..."Folk hatar för att jag är chef och kvinna"...Nej så är det inte Linda. Folk "hatar" för att du är ett symtom på nepotism-korruptionen i våra myndigheter. För att du saknade meriter och utbildning för att bli chef för NOA.
Linda visar väl mest att hon förutom tyngdlyft och pilotcert även är intresserad av nationalsporten projicering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in