2022-12-12, 15:15
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Mats Löfving måste väl ändå granskas under luppen för sitt märkliga agerande
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/JQnl36/mats-lofving-och-linda-staaf-dubbla-utredningar-efter-turbulensen#:~:text=I%20handlingen%20beskrivs, att%20s%C3%A4ga%20n%C3%A5got
Staaf: Löfving dök upp på badhus, bagerier och motionsspår
https://www.expressen.se/nyheter/staaf-lofving-dok-upp-pa-badhus-bagerier-och-motionsspar/

Klart att han dök upp. Hon stod i skuld till honom men vägrade betala. Genom att antyda att han skulle få smaka fitta som gentjänst så var han ju ute efter sin rättmätiga del av överenskommelsen. I stället så anmäler hon honom för att bli av med skuldbördan. En taktik som aldrig har fungerat i ett sammanhang där man står i skuld. Vad skulle han gjort i stället tycker du. Bett fogden om indrivning. Då hade väl fogden också hamnat mellan hennes ben.

Linda H Staaf var aldrig sen att sära på benen.
Senast redigerad av Starback 2022-12-12 kl. 15:21.
Citera
2022-12-12, 15:16
Medlem
Pethuglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Det återstår att se.

En fågel viskar i mitt öra att justitiedepartementet börjar bli nervösa och kanske avslutar hennes tjänst innan den har börjat punkt

Det vore nog klokast innan det blir fler skandaler.
Citera
2022-12-12, 15:16
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pethuglin
"I anmälan beskrivs hur Linda Staaf sett Mats Löfving försöka stå och gömma sig när hon har varit ute och motionerat och att hon tagit honom på bar gärning – genom att själv gömma sig och sen avslöja honom."
https://www.expressen.se/nyheter/staaf-lofving-dok-upp-pa-badhus-bagerier-och-motionsspar/

Alltså jag kan inte hålla mig för skratt när jag ser med mina inre ögon när dessa ytliga bekanta leker kurragömma i skogen. 😂

Det här är Polisskolan på riktigt.
Citera
2022-12-12, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Nej, snuten heter Göran Millbert som anställde henne på justitiedepartementet.
Vilka konkurrerade om posten? Var det enbart Göran Millbert som bestämde i frågan om vem somskulle få posten?
Citera
2022-12-12, 15:19
Medlem
Davys avatar
Citat:
"I anmälan beskrivs hur Linda Staaf sett Mats Löfving försöka stå och gömma sig när hon har varit ute och motionerat och att hon tagit honom på bar gärning – genom att själv gömma sig och sen avslöja honom."

Alltså jag kan inte hålla mig för skratt när jag ser med mina inre ögon när dessa ytliga bekanta leker kurragömma i skogen. 😂

Asså, vad fan är detta??

Hoppas "vanligt" folk vaknar upp och förstår att det inte är skattenivån som gör att myndigheterna underpresterar. Inkompetens, dagis och sluten verksamhet.

Alla myndigheter borde börsnoteras. Så får vi lite bättre demokrati och ansvarsutkrävande. Kam Thornberg, Löfving och Staaf sitta på bolagsstämman och förklara sig.
Citera
2022-12-12, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
"Bet ifrån"?

Från mitt perspektiv var det en katastrofintervju. Tyckte du att det lät övertygande?

dp
Citera
2022-12-12, 15:21
Medlem
Tillssons avatar
Citat:
Jan Staaf. Polisen som är far till hennes barn.

Han är 60 år och bor ensam. Undrar om han också skilde sig för hennes skull.
Citera
2022-12-12, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Undrar vad Mats Löfving tänker om ståhejet nu när han höjde hennes lön? Vad fan får man för pengarna?
Ja, han lär ha svår ångest nu när han sitter med bajsmackan.
Citera
2022-12-12, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tillsson
Han är 60 år och bor ensam. Undrar om han också skilde sig för hennes skull.
När skilde han sig och när träffade han Linda för första gången?
Citera
2022-12-12, 15:25
Medlem
Hon klädde upp sig sexigt inför intervjun imorse.
Undrar varför hon håller sig till gubbar. Hon skulle ju kunna hänga ihop med hingstarna i insatsstyrkan i stället..
Citera
2022-12-12, 15:27
Medlem
Detta kan man inte ens hitta på.

Vi har kids ute i förorten som skjuter ihjäl varandra, ibland även oskyldiga och dessa idioter till polisledning jagar varandra i skogen och leker kurragömma?

Har jag fattat detta korrekt? Dom leker kurragömma och knullar sönder varandras äktenskap, skämmer ut oss i polisväsendet?

Du kan göra en komedi om detta i filmväg.

Det kan inte bli värre, detta är helt omöjligt.
Citera
2022-12-12, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macro456
Kan sätta en bra peng på att det är precis tvärtom. Män som i sitt yrke har en maktposition är samma män som gillar när en kvinna har övertaget sexuellt. Då ger dom sig hän och låter nån annan ta ansvaret. Ett sätt att koppla av från sin yrkesutövning.
Här snackar vi former av bdsm.
Vapenvård !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in