Klart att han dök upp. Hon stod i skuld till honom men vägrade betala. Genom att antyda att han skulle få smaka fitta som gentjänst så var han ju ute efter sin rättmätiga del av överenskommelsen. I stället så anmäler hon honom för att bli av med skuldbördan. En taktik som aldrig har fungerat i ett sammanhang där man står i skuld. Vad skulle han gjort i stället tycker du. Bett fogden om indrivning. Då hade väl fogden också hamnat mellan hennes ben.
Linda H Staaf var aldrig sen att sära på benen.
Senast redigerad av Starback 2022-12-12 kl. 15:21.
Alltså jag kan inte hålla mig för skratt när jag ser med mina inre ögon när dessa ytliga bekanta leker kurragömma i skogen. 😂
Asså, vad fan är detta??
Hoppas "vanligt" folk vaknar upp och förstår att det inte är skattenivån som gör att myndigheterna underpresterar. Inkompetens, dagis och sluten verksamhet.
Alla myndigheter borde börsnoteras. Så får vi lite bättre demokrati och ansvarsutkrävande. Kam Thornberg, Löfving och Staaf sitta på bolagsstämman och förklara sig.
Hon klädde upp sig sexigt inför intervjun imorse.
Undrar varför hon håller sig till gubbar. Hon skulle ju kunna hänga ihop med hingstarna i insatsstyrkan i stället..
Vi har kids ute i förorten som skjuter ihjäl varandra, ibland även oskyldiga och dessa idioter till polisledning jagar varandra i skogen och leker kurragömma?
Har jag fattat detta korrekt? Dom leker kurragömma och knullar sönder varandras äktenskap, skämmer ut oss i polisväsendet?
Kan sätta en bra peng på att det är precis tvärtom. Män som i sitt yrke har en maktposition är samma män som gillar när en kvinna har övertaget sexuellt. Då ger dom sig hän och låter nån annan ta ansvaret. Ett sätt att koppla av från sin yrkesutövning.
Här snackar vi former av bdsm.