2022-12-12, 08:48
Medlem
Merwinnas avatar
Vad menar hon egentligen med att de hade en "ytlig relation men inte var närstående"? Att hon betalade för den fina tjänsten och löneförhöjningen med sex..?
Citera
2022-12-12, 08:51
Medlem
Maureliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Vad menar hon egentligen med att de hade en "ytlig relation men inte var närstående"? Att hon betalade för den fina tjänsten och löneförhöjningen med sex..?
Ett indirekt erkännande!
Citera
2022-12-12, 08:56
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maurelius
Ett indirekt erkännande!

Ja, jag får inte ihop det på något annat sätt. Man är ju knappast KK med sin chef...
Citera
2022-12-12, 09:01
Medlem
Soterns avatar
Jag som kvinna, bla bla bla är kränkt bla bla bla, jag som kvinna bla bla bla.
Citera
2022-12-12, 09:03
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ja hon menar väl ungefär att hennes relation till Löfving var som Paolo Robertos relation till de horor han gick till. Paolo betalade för sitt sex där. Linda fick inga pengar direkt av Mats men fick istället betalt i form av chefstjänsten på NOA och löneförhöjningar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
https://www.tv4.se/klipp/va/13807578/staaf-tillbakavisar-relationsryktet-det-finns-ingen-hemlig-relation

Åh nej. Hon gjorde bort sig totalt. Nekar till att dom haft en relation och att dom aldrig var närstående…
Hon upprepar igen att hon har studerat juridik i Usa…. Så verkar inte som att hon har en jurist examen i sverige överhuvudtaget.
Bara en examen/kurser i ekonomi från sverige.

Jag håller med henne när hon säger att det inte är hon själv som anställt henne själv och löneökningar men hon har ju bidragit med det hela genom att acceptera allt under tiden dom haft Sex…. Hon menar sig på att en sexual relation inte är en relation och bara något ytligt…. Inte i hennes position… tv4 grillade henne lite men hon var aggressiv och jag tyckte hon gjorde bort sig genom att dra kvinno kortet…. Det finns många kvinnor som sliter och kämpar sig till anställningar utan att ha sex alls…

Men är man en polis om man inte gått polisutbildningen? Hon sa återigen att hon e polis och skulle tillbaka i yttre tjänst idag

Nja, om jag minns rätt sa hon att hon var ”jurist, civilekonom” OCH hade ”studerat juridik i USA”. Om det är sant lär den fortsatta utredningen visa.

Däremot sa hon lite senare att hon var polis, och det är tydligen inte sant.

Om hon är polis dygnet runt kunde hon väl ha burit sin polisuniform som vanligt? I stället satt hon med en svart och så kort kjol att den gled upp på halva låret, nylonstrumpor och svarta läderstövlar med lite klack och utslaget (hårdblonderat?) och mycket slitet hår. Ingen förståelse alls för vilka signaler det kan ge hos vissa ..?

Citat:

Tydligen kan det bara klassas som jäv om man är ”närstående”, men eftersom hennes och Löfvings relation förvisso var ”privat” men också ”ytlig” så är de, om jag förstod henne rätt, oförvitliga.

Kvinnliga journalisten frågade om det var en kärleksrelation men det låtsades hon inte höra.

Jag vet förstås inte hur lagen ska tolkas men blev inte alls övertygad av hennes krumbuktande.
Citera
Medlem
Tillssons avatar
Kvinnlig narcissistisk psykopat.

Kolla i beskrivningen nedan så tycker jag att hon uppfyller flera kriterier.

https://www.expressen.se/amelia/jobbliv/en-narcissist-ar-inte-alltid-latt-att-avsloja-har-ar-9-tydliga-tecken/
Citera
2022-12-12, 09:07
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy
Nja, om jag minns rätt sa hon att hon var ”jurist, civilekonom” OCH hade ”studerat juridik i USA”. Om det är sant lär den fortsatta utredningen visa.

Däremot sa hon lite senare att hon var polis, och det är tydligen inte sant.

Om hon är polis dygnet runt kunde hon väl ha burit sin polisuniform som vanligt? I stället satt hon med en svart och så kort kjol att den gled upp på halva låret, nylonstrumpor och svarta läderstövlar med lite klack och utslaget (hårdblonderat?) och mycket slitet hår. Ingen förståelse alls för vilka signaler det kan ge hos vissa ..?

Tydligen kan det bara klassas som jäv om man är ”närstående”, men eftersom hennes och Löfvings relation förvisso var ”privat” men också ”ytlig” så är de, om jag förstod henne rätt, oförvitliga.

Kvinnliga journalisten frågade om det var en kärleksrelation men det låtsades hon inte höra.

Jag vet förstås inte hur lagen ska tolkas men blev inte alls övertygad av hennes krumbuktande.

Som om någonting skulle vara finare och bättre om det bara var sex?!

Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Ja hon menar väl ungefär att hennes relation till Löfving var som Paolo Robertos relation till de horor han gick till. Paolo betalade för sitt sex där. Linda fick inga pengar direkt av Mats men fick istället betalt i form av chefstjänsten på NOA och löneförhöjningar.

Ja, det var vi skattebetalare som fick betala för Löfvings sex...
Citera
2022-12-12, 09:10
Medlem
Soterns avatar
Rätt roligt när intervjuaren sa att, vi är vana vid att du har polisuniform men nu sitter du här i civila kläder.
Han borde sagt: vi är vana vid att du har polisuniform men nu sitter du här i offerkofta.
Citera
2022-12-12, 09:19
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Jag som kvinna, bla bla bla är kränkt bla bla bla, jag som kvinna bla bla bla.

Så trött på detta försvar med att hon är kvinna, skicka tillbaks henne i garderoben, kvinnokortet funkar inte längre, dags ta ansvar.
Citera
2022-12-12, 09:22
Medlem
Bizmarcks avatar
”Polis i yttre tjänst”….
Citera
2022-12-12, 09:23
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Haha det första jag lade märke till var hennes slampiga klädsel,,, Och givetvis drar hon kvinnokortet i första meningen.

Hon kan ju inte ens sitta som en riktig kvinna utan sitter som en man bredbent och särar på benen, hon är ju mer man än kvinna, riktigt stelbent typ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in