Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Googla linda staaf wikipedia. Så kommer det upp:
Sedan har någon med mod rättigheter på Wiki raderat sidan...
Lika suspekt som en nunna som kör squats i en gurkodling.
allt detta kan summeras i hitsångerna "Dont stick your kuk in crazy", "håll kuken inlåst" samt även "Låt inte kuken jobba på kredit för då går det åt helvete. Feat little Kuk Syndrome"
Sista två hittade jag på nu precis men är ändå, hur sopig är man om man låter detta ske och inte konsekvensanalyserar hur dåligt det går att internbefodra nåt sidopök, som totalt saknar all form av formell utb och lyser lika tydligt inom hela orgen att "vresa upp fetta" har gett mig detta jobb.
Att sopan som saknar all formell utb nu gråter i aftonblaskan om hur hon är utsatt för en konspiration ger jag samma poäng som en 7åring med hela handen i kakburken och nu försöker bullshitta sig ur situationen med ungefär samma trovärdighet.
Staaf, eller ni som är hennes underhuggare och läser detta VET att hon är en ej lämplig "chef" och hela Sverige vet det också, hade hon hållt sig inom den civila sektorn så hade det varit helt ok, men inte när landet är i kris pga kriminell infiltration från klaner mm.
Helt underkänt och hade nån jävel inom orgen haft lite integritet så hade Staaf försvunnit i nån PAN (Personal Ansvars Nämnd), men tydligen så har ledningen slitit ur ryggraden helt från alla former av kontrollmekanismer och dom sitter och ojjar sig över hur NI's utrusting ser "militär och farlig ut" istället för att rensa upp i träsket.
Ni som undrat förut, detta är varför ordspråket "Die dumme Schweden" fortfarande är aktuellt.
Man bara står och dör inombords och undrar varför man ens ska gå ur sängen och rulla till jobbet när man vet att det finns så mycket mera och värre än detta som systematiskt tillåts inom statsapparaten.
Ansvar börjar högst upp och lyser upp vägen för resten, här har det helt fallerat och vill ni se hur bra det går i slutändan kan man blicka mot Moskva för där är vi snart i form av nepotism, inkompetens och korruption.