Citat:
Ursprungligen postat av
ackefoley
Är det inte märkligt att de olika herrjuniorklasserna kör med så långt mellanrum? Likt damjuniorerna borde de väl ligga efter varandra för att kunna jämföra resultaten på ett rättvist sätt.
Ja, förstår inte riktigt heller varför man kör den här ordningen. I Sollefteå i våras när juniorer och seniorer också tävlade tillsammans följde juniorklasserna efter varandra.