2022-12-08, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Getteadytorumble
Att det är tragiskt och att hon blir ledsen av att höra när barn utsätts för övergrepp. Däremot förstår hon mäns dragning till tonårs tjejer och tycker precis som jag att det räcker med man har en gräns vid 15 och de som bryter emot den åker dit ändå förr eller senare.

Har din mediala väninna döttrar som är 13,14,15 år?

Skulle din mediala väninna vara okej med att du knullar hennes 15-åriga dotter?
Citera
2022-12-08, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Åh jo min vän, dumpen gör många barn illa.

Hur då?
Citera
2022-12-08, 22:03
Medlem
Såg debatten. Det är inte fel att hänga ut dem.
Men det är fel att det går så långt att dem tar livet av sig. Tänk om dem fått bli häktade och blivit erbjuden frivilligbehandling om inte så åker de in på tvångsvård istället eller dylikt. Har dock ett brott begåtts så ska dem straffas hårt.
Citera
2022-12-08, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Har din mediala väninna döttrar som är 13,14,15 år?

Skulle din mediala väninna vara okej med att du knullar hennes 15-åriga dotter?

Hennes barn är vuxna nu. Fast i tonåren så vet hon att det var många män i olika åldrar som var intresserade. Det är en naturlig attraktion oavsett vad hjärntvättade folk säger. Bara för att man har en attraktion så behöver inte det betyda att man sätter på någon.

Med all sannolikhet nej hon skulle inte var ok med om jag satte på hennes dotter. Och jag bara säger det att dumpen utnyttjar männens desperation för att få en uthängning. Dessa män hade lika gärna kunnat träffa en 20 årig tjej men de valde någon som var olaglig på grund av desperation.
Citera
2022-12-08, 22:05
Medlem
goofers avatar
Citat:
Slutresultatet är ändå att 100-tals pedofiler inte längre går under radarn.

Och det är resultatet som räknas, inte vad pedofiler och pedofilkramare jamar gnälligt om på flashback.

Normala människor gillar varken kriminella blattar eller pedofiler.
Om du lägger till skenheliga missbrukare också så håller jag förvisso med dig,
Tyvärr går ju de riktiga pedofilerna, de som är farliga för barn långt under Dumpens trubbiga radar.
Citera
2022-12-08, 22:09
Medlem
Som öppen pedofil, så är Sara ett jävla skabb i Svt. Att hänga ut folk är fan inte OK.
Citera
2022-12-08, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Getteadytorumble
Hennes barn är vuxna nu. Fast i tonåren så vet hon att det var många män i olika åldrar som var intresserade. Det är en naturlig attraktion oavsett vad hjärntvättade folk säger. Bara för att man har en attraktion så behöver inte det betyda att man sätter på någon.

Med all sannolikhet nej hon skulle inte var ok med om jag satte på hennes dotter. Och jag bara säger det att dumpen utnyttjar männens desperation för att få en uthängning. Dessa män hade lika gärna kunnat träffa en 20 årig tjej men de valde någon som var olaglig på grund av desperation.

Ingen normal mamma är okej med att en vuxen gubbe sätter på deras 15-åringar. Normala pappor är ännu mindre okej med detta.

Men jag vill ändå tacka dig för att du svarade och gjorde en ansträngning.
Citera
2022-12-08, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Som öppen pedofil, så är Sara ett jävla skabb i Svt. Att hänga ut folk är fan inte OK.

Jo, det är helt OK att hänga ut pedofiler. Att ta dem lite bortom de där hemlighetsfulla forumen och bara visa deras pedofilrövar offentligt. Extremt OK.
Citera
2022-12-08, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Om du lägger till skenheliga missbrukare också så håller jag förvisso med dig,
Tyvärr går ju de riktiga pedofilerna, de som är farliga för barn långt under Dumpens trubbiga radar.
Ja kanske, även om de faktiskt fångat några jag ser som väldigt potentiellt farliga. Jag hävdar dock att även de som "bara" skriver och skickar kukbilder till barn är farliga för barnen de också. Det är övergrepp. MED Dumpen så sätts fler peddohebboäckel dit och blir uthängda som varning än utan Dumpen så det är ändå en vinst för samhället.
Citera
2022-12-08, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Helt okej är det. Bra och en samhällstjänst.
Citera
2022-12-08, 22:14
Medlem
Citat:
Jo, det är helt OK att hänga ut pedofiler. Att ta dem lite bortom de där hemlighetsfulla forumen och bara visa deras pedofilrövar offentligt. Extremt OK.

Uthängningar leder enbart till fruktansvärda konsekvenser för pedofilen och och hans familj. Hur jävla kul är det för barnen att bli utsatta för trakasserier och annat skit?
Citera
2022-12-08, 22:15
Medlem
Alltid älskat Janne, men nu ger han sig på fel personer. Pedofiler ska ALLTID hängas ut, sen om dom tar livet av sig, bra! en mindre, dom får jätte gärna fortsätta så. Såna äckliga jävla kräk ska fan inte finnas i landet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in