2022-12-08, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Intervju med en fiskare på Dumpen:

"Inifrån Dumpen – pedofiljägarna berättar: ”Man blir slutkörd av allt äckel” "

https://www.etc.se/feature/inifraan-dumpen-pedofiljaegarna-beraettar-man-blir-slutkoerd-av-allt-aeckel

Jag trodde dumpen hatade etc? Eller är det bara när de skriver något kritiskt om dem?
Citera
2022-12-08, 21:18
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Jag trodde dumpen hatade etc? Eller är det bara när de skriver något kritiskt om dem?

Jag tror nog Dumpen fortsatt hatar ETC pga att de har skrivit kritiskt om dem. Intervjun är med en anonym fiskare, och inte med Sjöberg eller Nilsson.
Citera
2022-12-08, 21:21
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Debatt om Dumpen mellan Patrik Sjöberg och Janne Josefsson i SVT Aktuellt ikväll alldeles strax!!

Dom sa det nyss i rubrikerna.

Ändring: Patrik fick ställa in pga migrän sas det, och Sara ryckte ut med kort varsel och debatterar med Janne i studion just nu.
Citera
2022-12-08, 21:23
Medlem
Citat:
Ändring: Patrik fick ställa in pga migrän sas det, och Sara ryckte ut med kort varsel och debatterar med Janne i studion just nu.

Har han slut på treo?
Citera
2022-12-08, 21:27
Medlem
Har Sara bara två tänder där nere?
Citera
2022-12-08, 21:29
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Debatt om Dumpen mellan Patrik Sjöberg och Janne Josefsson i SVT Aktuellt ikväll alldeles strax!!

Dom sa det nyss i rubrikerna.
JJ svamlar runt och låtsades inte höra frågorna om hans egna program som också lett till att människor tagit sitt liv.

Sara hoppade in för Patrik och det gjorde hon bra.
Hon var mycket mer redig och klar än JJ.
Citera
2022-12-08, 21:30
Medlem
mr.demons avatar
Janne Josefsson känns som nån som försvarar pedofiler, på grund att han inte var först på bollen.

Sara är ju för fan sjukt skabbig. Hon har ju knappt några tänder. Shit vad spooky hon såg ut.

Men modigt av henne att ställa upp. Nu när Patrik ”har” migrän.
Senast redigerad av mr.demon 2022-12-08 kl. 21:34.
Citera
2022-12-08, 21:31
Medlem
UncleBenssnopps avatar
Usch!! Vilken hemsk människa Sara är.
Citera
2022-12-08, 21:32
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
JJ svamlar runt och låtsades inte höra frågorna om hans egna program som också lett till att människor tagit sitt liv.

Sara hoppade in för Patrik och det gjorde hon bra.
Hon var mycket mer redig och klar än JJ.
Ja Sara var bra och var saklig. Janne börjar bli gammal hehe, och kanske gör sig bäst i skriven form nuförtiden.
Citera
2022-12-08, 21:33
Medlem
fejsetnr1s avatar
Alltid gillat janne men nu blev ja starkt besviken.... Hur kan man tycka att folk som vill ligga med barn provokation eller inte.... Inte är ok????. För mig hoppas ja alla tar livet av sig o det står ja för ,,,har ni problem med det skicka pm så kan vi säkert mötas.... Jävla idioter detta o folk som skadar djur är samma slags människor....
Senast redigerad av fejsetnr1 2022-12-08 kl. 21:36.
Citera
2022-12-08, 21:36
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boqpod
Skolboksexempel på en pedofils tankebanor.
Ständigt försvara med att ”bli suktad”, ”de tog initiativ” eller annat skitsnack som inte har någon relevans över huvud taget.

Så om ett barn klär av sig kläderna framför dig på badhuset är det okej för dig att knulla ungen där och då? NEJ!

Med ditt resonemang lägger du ansvaret på barnet? Vad spelar det för roll om någon skriver ”har du kondomer”? Är det samma sak som att säga ”kom och våldta mig”? NEJ!
Som vuxen gör man skillnad på barn, tonåringar och vuxna.

Som sagt, när åldern kommer fram (vilket man bör fråga om ifall man är osäker) så avslutar man konversationen direkt. spelar ingen roll hur kåt du blivit av konversationen eller vad som skrivits er emellan.
Punkt slut.

Förstår man inte detta har man en fullständigt skev sexualitet och bör söka hjälp.
Ett naket barn säger väl inte "knulla mig" Avslöjar att du inte förstår fakta. Men då de frågar efter kondomer säger de "knulla mig".

Men nu gällde det att dumpen aldrig någonsin initierar sexuella kontakten, men det gjorde de genom att fråga efter kondomer, till en kille som söker vänner i en kanal som heter "vi som söker vänner" på Facebook.
Citera
2022-12-08, 21:41
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleBenssnopp
Usch!! Vilken hemsk människa Sara är.

Ännu en som är rädd att åka dit eller?

Tycker Sara svarade bra blev inte irriterad eller arg. Vad folk än säger så behöver vi dumpen. Äckliga män som läggs ut perfekt.

Ja Janne känns grinig att han inte kom på detta. Han brukar vara bra men idag fick han en etta i betyg och Sara stark 4a.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in