Citat:
Ursprungligen postat av
boqpod
Skolboksexempel på en pedofils tankebanor.
Ständigt försvara med att ”bli suktad”, ”de tog initiativ” eller annat skitsnack som inte har någon relevans över huvud taget.
Så om ett barn klär av sig kläderna framför dig på badhuset är det okej för dig att knulla ungen där och då? NEJ!
Med ditt resonemang lägger du ansvaret på barnet? Vad spelar det för roll om någon skriver ”har du kondomer”? Är det samma sak som att säga ”kom och våldta mig”? NEJ!
Som vuxen gör man skillnad på barn, tonåringar och vuxna.
Som sagt, när åldern kommer fram (vilket man bör fråga om ifall man är osäker) så avslutar man konversationen direkt. spelar ingen roll hur kåt du blivit av konversationen eller vad som skrivits er emellan.
Punkt slut.
Förstår man inte detta har man en fullständigt skev sexualitet och bör söka hjälp.
Ett naket barn säger väl inte "knulla mig" Avslöjar att du inte förstår fakta. Men då de frågar efter kondomer säger de "knulla mig".
Men nu gällde det att dumpen aldrig någonsin initierar sexuella kontakten, men det gjorde de genom att fråga efter kondomer, till en kille som söker vänner i en kanal som heter "vi som söker vänner" på Facebook.