Citat:
Ursprungligen postat av
Vobbler
Det känns som att de kommer att gå fria, de håller käften, och några tekniska bevis verkar inte finnas.
Blattar kan det det där med tystnadskultur. Släktingar har så klart hjälpt till att frakta bort kroppen.
Om de inte har hittat ett huvud i garderoben är de snart ute i det fria.
Alltså, jag vet inte riktigt om man kan kalla dessa för blattar, men tror inte det spelar någon roll eftersom det är OT. Trots att jag står för minskad invandring och långt till höger i den politiska skalan, så kan jag ändå ana en viss efterblivenhet i ditt inlägg. Kan man inte uttrycka sig i text och tal, så förlorar man ändå, oavsett vad man än uttrycker.
OT: Varför tror du att de går fria? Vad baserar du ditt uttalande på? Tycker du det verkar vettigt att sitta häktad så pass länge utan att det egentligen inte finns bevis? Vad säger du om alla indicer? Bil fångad på kameran, mobiler i rörelser plus att de med hjälp av teknisk bevisning hittat kroppen...? Eller tror du att de skulle kunna hitta kroppen genom att undersöka min mobil till exempel? Förstår inte vad du argumenterar om riktigt. Skriv ordentligt och lägg upp din hypotes om VARFÖR du tror som du gör. Annars är ditt argument lika värt som att jag skulle påstå att jorden går under imorgon.
Ta det lugnt med E-tabletterna, "Vobbler". Det är inte så bra för sinnet i det långa loppet.