Citat:
Ursprungligen postat av
jonjonesHW
Du låter så jävla töntig med dina hat-fantasier. Gå ut och lek i snön och ta lite frisk luft lilla pojk. Om väst attackerar Ryssland så är det kärnvapenskrig, bokstavligen miljarder oskyldiga människor kommer dö.
Nu är det ju du som låter töntig när du skriver. Vad är det du inte förstår. Det är ryssland som hotar med kärnvapen till höger o vänster.
ryssland behöver bara dra sig tillbaka så blir det inget krig. Få in det i hjärnan.