2022-12-07, 21:32
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Håller med, vilken jävla lekstuga inom vår högsta polisledning och nu också med ÖB, i vilket normalt land hade det varit ett jävla liv redan för ett år sen när den där forskaren Holgersson avslöjade en massa, men icke, man fattar ju vilkas sida media är på, är ju helt klart uttrycket "du sågar inte av grenen du sitter på" gäller.
Jämför Clinton och den där Monica när det skedde, detta är ju värre men otroligt tyst i MSM, vi är fan värre än vilken jävla bananrepublik som helst!
General Petreus i USA avgick som chef för CIA när det kom ut att han varit otrogen mot sin fru. Visserligen i USA, men ändå.
Citera
2022-12-07, 21:35
Medlem
GanjaFarfars avatar
Har jag förstått saken rätt om jag säger att Linda har sugit av Löfving och sedan slutat med detta för att i efterhand anmäla Löfving som ett säkerhetshot?
Citera
2022-12-07, 21:48
Medlem
Svinriks avatar
Sätt in Danne som chef igen!
Citera
2022-12-07, 21:57
Medlem
Bavaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
General Petreus i USA avgick som chef för CIA när det kom ut att han varit otrogen mot sin fru. Visserligen i USA, men ändå.
Det jag menar, i andra länder för mycket mindre grejer ryker dom eller har integritet att själva avgå för pressen är efter dem annars, inte här!
Citera
2022-12-07, 22:15
Medlem
halvblinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Det jag menar, i andra länder för mycket mindre grejer ryker dom eller har integritet att själva avgå för pressen är efter dem annars, inte här!
Varför är det ingen som frågar Bydén? Enligt DN-artikel har de ju ett förhållande.....
Vad sysslar media med?
Citera
2022-12-07, 22:22
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halvblind
Varför är det ingen som frågar Bydén? Enligt DN-artikel har de ju ett förhållande.....
Vad sysslar media med?

Bydén aka Hälsingebocken?
Citera
2022-12-07, 22:23
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Vad sysslar media med?

Inte lätt att fråga en som aldrig återkopplar.

Får lite psykopat-vibbar av Linda, hon verkar ju hämningslöst utnyttja människor i sin framfart, och har ju en uttalat parasitisk livsstil. Åsså allt ljug ovanpå detta, inga problem med att blåljuga. Osv…
Citera
2022-12-07, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moruroa
https://issuu.com/lkpgmedia/docs/lkpg2_10/1
Sidan 32-39

Det var som fan, denna vet jag vem han är. Rätt vettig kille, jag visste inte han ledde dubbelmordet som löstes för något år sedan, otroligt att gärningsmannen i alla år bodde så nära brottsplatsen.

Iaf- han hade ett kraschat äktenskap bakom sig med två vuxna barn. Undrar hur många kraschade äktenskap det finns där.
Citera
2022-12-07, 22:26
Medlem
Bavaros avatar
Citat:
Vad sysslar media med?
Faktiskt otroligt, det är ju öppet mål om de vill. Men...man kritiserar inte den som göder en.
Citera
2022-12-07, 22:28
Medlem
Daikokus avatar
Då har vi alltså en kvinna som varit ihop med chefen för NOA, och numera är ihop med ÖB.
Har jag fattat rätt?

Lite av en "händelse"???? Frågar eftersom det varit andra ärenden där personer (Peyman x2) långt in i försvarets underrättelseverksamhet visat sig handla med hemlig information. Samt att det verkar vara ganska mycket underrättelseärenden i Skandinavien just nu.
Hon har ju alla möjligheter att leta fram information sängvägen. Har SÄPO koll på henne, eller ligger de flera steg efter??
Senast redigerad av Daikoku 2022-12-07 kl. 22:29. Anledning: rättelse
Citera
2022-12-07, 22:32
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Har jag förstått saken rätt om jag säger att Linda har sugit av Löfving och sedan slutat med detta för att i efterhand anmäla Löfving som ett säkerhetshot?

Nej det du har fattat fel. Det är inte Staaf som anmält Löfving, troligtvist hade Linda Staaf aldrig någonsin velat att den här anmälan hade funnits då den sätter henne i klistret rejält.

Först knullar hon ÖB Micael Bydén, sedan Löfving som sätter henne som underrättelsechef för NOA trots avsaknad av relevanta meriter.
Citera
2022-12-07, 22:32
Medlem
GodSosses avatar
Är Bydén nästa vecka fortsatt chef i Försvaret eller aktuell i Förvaret = kollega med Eliasson?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in