Citat:
Ursprungligen postat av
SisterJones
Min teori är den motsatta - svartsjuka ensamme desperata runkaren blev trackare o stalker vilket Linda som jobbade på samma arbetsplats informerade om - detta faller under allmänt åtal varpå en anmälan upprättades - för att undvika alla skandaler o tillsättningsskandalen via sängvägen las anmälan ner.
TVÅ exempel - Jaldung skulle åtalas för brott - vips pensionerades han så att ingen polischef skulle bli dömd
Detsamma gällde väl den kriminella länspolismästaren o hoppet-om-RPC jobbet General Spårlös Hans Holmer -
För er som inte fattat varför General Spårlös tog operativa ledningen i Palmemordet - så vet jag varför till mer än 100% - vilket ett antal poliser kommit på först efter att jag påtalat detta
Den enda detaljen som missas här är det faktum att Linda själv gick till säkerhetschefen (Ari Stenman). Men inte med syfte att upprätta en anmälan. Kanske visste hon att Stenman var tvungen att upprätta en anmälan. Kanske ville hon bara skarpladda bössan för framtiden.
Men absolut, Löfving blev ju sur när Linda dumpade honom. Han hade ju lämnat fru och barn! Att det här kommer ut nu - nu när alla pusselbitar fallit på plats för Linda - måste vara en rejäl huvudvärk.
Nåväl, har hon fler lik i garderoben - som avsaknad av juristutbildning - så bör hon vara rädd nu. Annars weather the storm.