2022-12-07, 00:21
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Hon ser ut att vara glad i kuk måste jag säga.

Bild
http://www.svenskadeckarfestivalen.se/2019/10/02/linda-h-staaf/

Påminner lite om Linda Lindorff till utseendet.
Säkert någon droppe sameblod i bägge.

Den ena är från Östersund, den andra från Vilhelmina.
Bara runt 20 mil mellan orterna.
Senast redigerad av Bleppe_Bf 2022-12-07 kl. 00:25.
Citera
2022-12-07, 00:31
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bleppe_Bf
Påminner lite om Linda Lindorff till utseendet.
Säkert någon droppe sameblod i bägge.

Den ena är från Östersund, den andra från Vilhelmina.
Bara runt 20 mil mellan orterna.
Har "lite sameblod" något med pilskheten att göra eller?
Citera
2022-12-07, 00:36
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salavat-Julayev
Är hon redan värvad av GRU?
Fantastiskt land Sverige, här kan vem som helst få vilken tjänst som helst utan nån som helst utbildning, fallenhet eller kompetens och sen är det ingen säkerhetstjänst som ens lyfter ett ögonbryn.

Just det här kan göra mig mer än måttligt irriterad när jag tänker på det här, givet människor jag själv känner som fått avslag på arbete med klassificerade uppgifter p.g.a. trams som att de rökt på när de var 14 eller snattade när de var 12. De bedöms som säkerhetsrisker och nekas jobb 10-15 år senare.

Samtidigt kan en sådan här uppenbar säkerhetsrisk få hållas och premieras med särade ben och dra med rikets högst ansvariga för just vår säkerhet i fallet. Högsta polisledningen och försvarsmaktens överbefälhavare i snaskiga sexhistorier och samlivsbrott p.g.a. en blond nolla.

Ofattbart taffligt och dåligt.

Jag förstod att Bydén var en ryggradslös fjant när han gick med på att, med sin uppenbarelse, försöka skyla över Transportstyrelsenskandalen, men det här är på en helt ny nivå av värdelöshet. Vilken menlös nolla.
Senast redigerad av T-80U 2022-12-07 kl. 00:40.
Citera
2022-12-07, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Just det här kan göra mig mer än måttligt irriterad när jag tänker på det här, givet människor jag själv känner som fått avslag på arbete med klassificerade uppgifter p.g.a. trams som att de rökt på när de var 14 eller snattade när de var 12. De bedöms som säkerhetsrisker och nekas jobb 10-15 år senare.

Samtidigt kan en sådan här uppenbar säkerhetsrisk få hållas och premieras med särade ben och dra med rikets högst ansvariga för just vår säkerhet i fallet. Högsta polisledningen och försvarsmaktens överbefälhavare i snaskiga sexhistorier och samlivsbrott p.g.a. en blond nolla.

Jag förstod att Bydén var en ryggradslös fjant när han gick med på att, med sin uppenbarelse, försöka skyla över Transportstyrelsenskandalen, men det här är på en helt ny nivå av värdelöshet. Vilken menlös nolla.

Ja så sjukt pinsamt hela historien med Löfving och Staaf.

Snälla var professionella på jobbet.
Citera
2022-12-07, 00:50
Medlem
Citat:

Klockren recension!

"Menlös nolla". Beskriver exakt på pricken vår ÖB. Har aldrig förmedlat känslan av rakryggad, karaktärstark militär faktiskt.

Bara opportun lismande politiker. Krydda detta med löjliga hbtq utspel och otrohetsaffärer så framstår verkligen bilden av en "menlös nolla".

Vilket vedervärdigt avskräde (minst lika äcklig och malplacerad som Hulterskog eller vad han den extremt svettige ministern heter) som har mage att spöka ut sig i kamouflage och försöka framstå som vårt yttersta försvar mot omvärlden.
Citera
2022-12-07, 01:00
Medlem
Prempions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Jag gick in och sökte på Sthlm universitet bibliotek. Jag sökte då c och d uppsatser skriva av studenter och sökte på på namnen Linda Hansson och även Linda Staaf samt Linda H Staaf. Jag hittar ingen uppsats inom C eller D nivå skriven av henne där. Om hon tog en kandidat vid Sthlm så bör det finnas en c uppsats i deras arkiv, men det verkar det inte göra….
Citat:
Ursprungligen postat av mvpy
Bra grävt! Men jag tror inte det varken heter c- eller d-uppsats på juristprogrammet

Jag kollade DIVA. Finns ingen uppsats av någon Linda Staaf. Däremot finns det flera personer med namnet Linda Hansson som skrivit uppsatser.

https://www.diva-portal.org/smash/resultList.jsf?dswid=5921&af=%5B%22personName%3A%5 C%22Hansson%2C+Linda%5C%22%22%5D&p=1&fs=true&langu age=sv&searchType=SIMPLE&query=Linda+Hansson+&aq=% 5B%5B%5D%5D&aq2=%5B%5B%5D%5D&aqe=%5B%5D&noOfRows=5 0&sortOrder=author_sort_asc&sortOrder2=title_sort_ asc&onlyFullText=false&sf=all

Denna uppsats är inom juridik: https://www.diva-portal.org/smash/record.jsf?dswid=5921&pid=diva2%3A239545&c=15&sear chType=SIMPLE&language=sv&query=Linda+Hansson+&af= %5B%22personName%3A%5C%22Hansson%2C+Linda%5C%22%22 %5D&aq=%5B%5B%5D%5D&aq2=%5B%5B%5D%5D&aqe=%5B%5D&no OfRows=50&sortOrder=author_sort_asc&sortOrder2=tit le_sort_asc&onlyFullText=false&sf=all

Dessa är inom ekonomi:
https://www.diva-portal.org/smash/record.jsf?dswid=5921&pid=diva2%3A1015843&c=13&sea rchType=SIMPLE&language=sv&query=Linda+Hansson+&af =%5B%22personName%3A%5C%22Hansson%2C+Linda%5C%22%2 2%5D&aq=%5B%5B%5D%5D&aq2=%5B%5B%5D%5D&aqe=%5B%5D&n oOfRows=50&sortOrder=author_sort_asc&sortOrder2=ti tle_sort_asc&onlyFullText=false&sf=all

https://www.diva-portal.org/smash/record.jsf?dswid=5921&pid=diva2%3A1102865&c=3&sear chType=SIMPLE&language=sv&query=Linda+Hansson+&af= %5B%22personName%3A%5C%22Hansson%2C+Linda%5C%22%22 %5D&aq=%5B%5B%5D%5D&aq2=%5B%5B%5D%5D&aqe=%5B%5D&no OfRows=50&sortOrder=author_sort_asc&sortOrder2=tit le_sort_asc&onlyFullText=false&sf=all
Senast redigerad av Prempion 2022-12-07 kl. 01:02.
Citera
2022-12-07, 01:21
Medlem
Är det årtusendets honeytrap?
Hahaha. Slutar aldrig förvånas över alla idioter till kärringar, OCH män. Herregud hur kåt är man liksom?
Citera
2022-12-07, 01:34
Medlem
Salavat-Julayevs avatar
Finns det några grävande murvlar kvar i det här landet är det ju bara att börja skotta i skiten.
Skulle inte förvåna ett dugg om det uppdagas kopplingar mellan Staaf och exempelvis GRU.

Hon kanske mycket målmedvetet har smekt sig fram bland högdjuren på Polisen, och när hon sugit färdigt (hö-hö) där ger hon sig på landets ÖB för att få lite utväxling på grejerna.

Obehagligt är bara förnamnet, hur satans misskött är inte det här landet. Först iranska bröderna och sen den här bimbon.

Finns inte en bananrepublik i Mellanamerika som är värre.
Citera
2022-12-07, 01:54
Medlem
Gothenburgers avatar
Lite roligt att folk tror att polischefer måste ha gått Polishögskolan för att vara chef inom Polismyndigheten.

Chefa i första linjen, ja då är det väl kanske bra att ha erfarenhet från vad verksamheten går ut på.
Men att chefa precis under Rikspolischefen, det kan vilken företagsledare som helst göra. Det behövs ingen snut som "gått den långa vägen". Det är snarare en nackdel att ha snutar på höga chefsposter.
Citera
2022-12-07, 02:00
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salavat-Julayev
Finns det några grävande murvlar kvar i det här landet är det ju bara att börja skotta i skiten.
Skulle inte förvåna ett dugg om det uppdagas kopplingar mellan Staaf och exempelvis GRU.

Hon kanske mycket målmedvetet har smekt sig fram bland högdjuren på Polisen, och när hon sugit färdigt (hö-hö) där ger hon sig på landets ÖB för att få lite utväxling på grejerna.

Obehagligt är bara förnamnet, hur satans misskött är inte det här landet. Först iranska bröderna och sen den här bimbon.

Finns inte en bananrepublik i Mellanamerika som är värre.

Hon är ihop med ÖB, inte som att jobbar för främmande makt.

Finns det ens några belägg för att hon skulle varit vandringspokal?
Citera
2022-12-07, 02:23
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
2021 års pristagare, did not age well...

https://gronungdom.se/zaida-catalan-priset

En huvudlös nominering…
Citera
2022-12-07, 02:50
Bannlyst
Varför gapar GW i expressen, har han ingen integritet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in