Citat:
Ursprungligen postat av
mvpy
Varken jurist eller civilekonom är skyddade titlar, och just den senare används av de flesta med en ekonomie kandidatexamen. Så det lägger jag ingen vikt vid. Däremot sägs det i DN artikeln att hon har en "Jurist kandidatexamen, 270 poäng från Stockholms universitet", det är däremot verifierbar information som kan begäras ut från Ladok.
Språkskrytet stärker ytterligare bilden av en narcissist.
Hon är förvirrande. Först säger hon usa, sen sverige ang sin juristexamen. Som jag har förstått kan man under tiden man är tingsnotarie(google) läsa upp poängen och man blir erbjuden flera kurser under tiden..
Oavsett vad har hon fått dessa jobb på ett konstigt sätt . Men kan någon bevisa oss fel? En arabisk/fransk talande svensk blondin som kan flyga flygplan och vart lastbilschaffis runt sverige och påstått sig vara polis(utan utbildning) och är jurist och civilekonom?! Och hon har vunnit distriktsmästerskap i olika tyngdlyftningar. Hon e liten kort og väldigt tunn… och kvinna.. oftast e dessa kvinnor som kör lyft större och tjockare benstomme…. Haha allt e komiskt.
Det jag inte förstår är att hon har nu fått jobb på justitiedepartementet… jag kanske har fel men det militära har ju en ingång där. Kan hon fått en rekomendation av ÖB? Micael Byden?
Hur fan fick hon in din svans där?!? Hon borde få sparken. Byden och Löfving bör få sparken.
Varför har ingen granskat ÖB ?
Sedan att Mats Löfving blir trakasserande mot Linda är förståeligt… hans sätt o visa kärlek var att ge henne dessa jobb och förmåner.. så fort hon fick allt så drog hon till näste man(öb). Jag hade också blivt arg om jag gett svett och själ till någon som sen iskallt skiter i en… att hon sedan känt sig paranoid och förföljd är ju för att hon vet vad hon sysslar med… dumt av henne att gå till polisen med sina problem