Citat:
Ursprungligen postat av
Dr King
Jo just disponibel tid skall nog inte underskattas som faktor för vilka som väljs ut (och sedan också tackar ja). Har man ett ”riktigt” jobb och jobbar 8-17 kan det bli svårt att hinna klämma in inspelningar av Alla Mot Alla. De som är med är ju ofta sådana av frilansande typ med ganska fria arbetstider som kan klämma in lite inspelningar av Alla Mot Alla mellan allt annat de gör.
Visst, disponibel tid är en faktor men är rätt säker på att deltagarna får en rejäl ersättning för att vara med.
På förhand så skulle jag kunna tänka mig att Svennis hade varit en bra deltagare.
Han är rätt känd, varit runt i hela världen, träffat många och erkänt vinintresse som tyder på lite allmänbildning. Men icke!
Hade man castat honom hade han väl aldrig fått vara med.
Tror att många kändisar har tackat nej.
I de allra flesta fall så har dom pengar redan och vill inte avslöja sina bristande kunskaper.
Vissa av deltagarna har jag aldrig hört talas om innan det här programmet såsom Joar.
Några som jag skulle vilja se som jag spånar fram just nu är Peter Haber, Glenn Strömberg, Robert Gustavsson. Tror att dels gör dom bra TV plus att dom inte är torr och oallmänbildad som typ Svennis eller Henke Larsson.