2022-12-02, 20:47
Medlem
Någon som har koll på vad d*niel okt*y gör?
*=a

Ändrat namn typ 5 gånger och flyttat 3 gånger sista åren. Numer Av*n *ssa
*=i

Har han golat ner någon som han aktar sig för?
Citera
2022-12-03, 18:00
Medlem
https://norran.se/nyheter/skelleftea/artikel/skelleftebo-gripen-av-polis-misstanks-ha-misshandlat-sitt-ex-framfor-gemensamma-barnen/jovzeogr

Någon som vet mer?
Citera
2022-12-03, 18:13
Medlem
Barney Calhouns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenttakkel
https://norran.se/nyheter/skelleftea/artikel/skelleftebo-gripen-av-polis-misstanks-ha-misshandlat-sitt-ex-framfor-gemensamma-barnen/jovzeogr

Någon som vet mer?
Betalartikel.
Vad står det?
Citera
2022-12-03, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barney Calhoun
Betalartikel.
Vad står det?

Polisen kallades till en adress i Skellefteå under eftermiddagen och kunde där gripa mannen, som är i 40-årsåldern.

De misstänkta brotten ska vara begångna mot en kvinna som mannen tidigare haft en relation med, skriver polisen på sin hemsida. Misshandeln ska ha bevittnats av mannens och kvinnans två gemensamma barn, som är i småbarnsåldern.

Förhör ska hållas med inblandade parter och åklagare kommer att kontaktas för beslut om mannen ska fortsätta att vara frihetsberövad.

– Händelsen har inträffat i centrala Skellefteå. Vi är fortfarande kvar på platsen nu en dryg timme senare, säger vakthavande befäl Fredrik Nilsson.
Citera
2022-12-05, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flitigt
Någon som har koll på vad d*niel okt*y gör?
*=a

Ändrat namn typ 5 gånger och flyttat 3 gånger sista åren. Numer Av*n *ssa
*=i

Har han golat ner någon som han aktar sig för?

Ja, vad håller aset på med nu för tiden?
Citera
2022-12-07, 10:58
Medlem
Nolltoleransens avatar
66-åring häktad för grova sexövergrepp mot ”ungt barn”
Nån som har koll på vem det rör sig om?

Länk till en betalasida jag inte kan läsa

https://norran.se/nyheter/skelleftea/artikel/66-arig-skelleftebo-greps-for-grova-sexovergrepp-mot-mycket-ungt-barn/lq37yvej
Citera
2022-12-11, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
https://norran.se/nyheter/skelleftea/artikel/sonen-tog-pappans-bankdosa-och-770-000-kronor-fran-bankkontot-anklagas-for-grovt-bedrageri-jag-tankt e-beratta-men-modet-svek-mig/rx3pd7vr

Vad är detta för en människa? Stjäla från sina egna föräldrar.

"Enligt åtalet räknas både pappan och mamman som målsägande men det framgår att pengarna har överförts med hjälp av pappans bankdosa.

– Agerandet har inneburit skadade för målsägandena och vinning för den åtalade, påpekar Edvard Breitholtz.

Vid den kommande rättegången kommer en annan familjemedlem att höras som vittne angående vad hon hört och iakttagit när hon pratat med målsägandena och den åtalade om de händelser åtalet omfattar ”för att bevisa gärningen”."

Bumpar lite. Jag har inte hängt med i det där fallet. Har domen fallit för drömsonen i fråga? Vem är han? Det känns lite tonårsrebelliskt att stjäla från sina föräldrar, men att göra det som vuxen kräver en hel del missnöje/likgiltighet/hat/girighet mot föräldrarna. Eller tänker jag fel? Är det bara något desperat för att rädda sitt eget skinn tro? Är det så att föräldrarna har 10 miljoner där så kan jag tycka att det blir lite bättre moraliskt på nåt sätt ändå. Men är det däremot deras livs besparingar som ska täcka räkningarna ihop med deras skitpensioner så är det ju riktigt smutsigt gjort.
Jag undrar verkligen vad det här kan vara för en
Citera
2022-12-11, 20:16
Medlem
MrBoobLadys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenttakkel

Någon som vet mer?

Erm*r B*ba
*i
Citera
2022-12-12, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
Inget fokus på 40-åriga ungdomstränaren misstänkt för våldtäkt???

Det är 100% c m som nämnts tidigare. Har fått ta del av riktigt sjuka saker skrivna av honom. Känns som att det bara var en fråga om tid innan nåt sånt som våldtäkt med misshandel skulle hända. Inte bara en tjej han förstört. Stora alkoholproblem också. Pratat med tidigare kollegor till honom som inte är förvånande.
Citera
2022-12-12, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusvarg
Det är 100% c m som nämnts tidigare. Har fått ta del av riktigt sjuka saker skrivna av honom. Känns som att det bara var en fråga om tid innan nåt sånt som våldtäkt med misshandel skulle hända. Inte bara en tjej han förstört. Stora alkoholproblem också. Pratat med tidigare kollegor till honom som inte är förvånande.
Men han lär väl gå fri som de flesta svin då det gäller våldtäkt🤮
Citera
2022-12-16, 15:17
Medlem
Lite snack om storpundaren från Byske, pazi. Vad har han för sig nu?
Citera
2022-12-16, 19:40
Medlem
W9GFOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullpotatis
Lite snack om storpundaren från Byske, pazi. Vad har han för sig nu?
Vem är det ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in