2022-12-04, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Så din tes är att "gang stalking" är ett helt ideellt arbete utan någon som helst inblandning från avlönade?

Nu framstår du som helt förvirrad. Först hävdar du att "psykopati, mobbning och trakasserier" inte är ett betalt yrke. För att därefter dra fram ett organisationsschema över hur (betalda) människor jobbar med säkerhet.

Är de som jobbar där oavlönade? Eller tjänar de pengar på att förfölja dig?

Själv anser jag att det hela handlar om tidsresor. Du kan fråga ut mig!
Citera
2022-12-05, 00:15
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
Ja det är SÄK (säkerhetspolisen) som jobbar så att de pratar med alla runt objektet och engagerar olika grupper mot objektet eller introducerar objektet för lämpliga affärspartners, kärlekspartners, mentorer, infiltratörer, gamla vänner som plötsligt dyker etc - allt beroende på operationen som sådan.

De använder den vanliga polisen till handräckning också. Så är du inte kriminell men ändå med om att vanliga polisbilar åker runt dig och polismännen ler åt dig eller beter sig märkligt; då handlar det om att SÄK har bestämt det.

Orsakerna kan vara många:
1. Misstänkt för brott.
2. Kontakt med person misstänkt för brott.
3. Kontakt med person som har kontakt med person misstänkt för brott.
4. Kontakt med skyddsperson (om vänner är s k skyddspersoner)
5. Prestige (i mitt fall så avgick chefen för SÄK efter att jag börjat skriva om att det ev rörde sig om prestige här).
6. Personen kommer eventuellt bli känd och stresstestas (kan bli pinsamt om en känd person gör "knäppa uttalanden" för ett litet land som Sverige. Tänk Kanye West-uttalanden etc. Eller vissa av Bards uttalanden om han togs mer på allvar / mer 100% seriös känd person.
7. Baktalad av grupp/person med mkt makt/kapital som kan se till att det hela sker (svårt att tänka mig att sådan korruption kan ske i Sverige; men kan ju vara fallet.)

I mitt eget fall är det oklart. Men själva trakasserierna kan vara över nu också.

I tråden f ö v:
Signalspanning är ngn utlänning (spion av ngt slag?) som dessutom hatar staten (subversiv?) och dessutom verkar relativt glad i droger (?) - möjliga orsaker till varför han förföljs. Han hade även varit pro islamister i ngt skede - vilket säkert kan väcka en hel del misstanker.

Riktig TI avskyr NATO (vår allierade) vilket säkert kan vara grunden till att han blivit förföljd.

En annan i tråden hade varit i närheten av några grovt kriminella (i utkanten av en mordutredning) men han hade tackat nej till att hjälpa polisen; därefter hade han blivit förföljd. Antingen såg de honom plötsligt som misstänkt för det hela eller så var det ngt slags straff ifrån deras sida (även polisen är ju människor som kan göra fel).

Otur och slump kan avgöra mycket här i livet, så också att bli utsatt för den här typen av operationer.

Nu kommer jag garanterat att BLOW YOUR MIND!

Ironisk nog hävdar sonen Wesley Clark Jr. till NATO-generalen Wesley Clark att vara en Targeted Individual! Han har även en egen poddcast på Spotify där han pratar om sina erfarenheter vilket jag lyssnat alla avsnitt; inte förvånande alls att han döpt programmet till "American PsyOp": https://open.spotify.com/show/4WcGqMK0cbYWjodq3UjAKh?si=58be24bb23d44fa5

Jag upptäckte det här ett par dagar sedan på TikTok via dess algoritm vilket betyder att videon kom till mig spontant där han pratar om att vara en måltavla: https://www.tiktok.com/@meidastouch/video/7172680194602323242?is_from_webapp=1&sender_device =pc&web_id=7136191313624663557

Ni här kan lyssna igenom det hela.

FYI är Clark den NATO-general som var ytterst ansvarig (Supreme Allied Commander Europe) för bombandet av Jugoslavien år 1999 vilket var mitt hemland. Läs mer om Clark: https://en.wikipedia.org/wiki/Wesley_Clark

Trevligt lyssnande och läsande!!
Senast redigerad av RiktigTI 2022-12-05 kl. 00:20.
Citera
2022-12-05, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Första bilden ser väldigt normal ut för signalskydd, vad vill du ha sagt med den bilden?

Nä men har vi fått en expert i gruppen.

Vad tycker du då om denna bilden. Sveriges hemliga signalspaningssammarbete 43 eyes?
https://www.bildtagg.se/bild/333v2bxyzl0p74flzbv7gs8p
Senast redigerad av Signalspaning 2022-12-05 kl. 03:01.
Citera
2022-12-05, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Nä men har vi fått en expert i gruppen.

Vad tycker du då om denna bilden. Sveriges hemliga signalspaningssammarbete 43 eyes?
https://www.bildtagg.se/bild/333v2bxyzl0p74flzbv7gs8p

Trams är vad jag tycker, eller var det inte svaret du ville ha?
Undrar fortfarande vad du vill ha sagt med bilden, är det genom bilder som du fått för dig allt detta?
Citera
2022-12-05, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ryfs
Vet inte om detta hör hit men Scientologkyrkan sysslar med väldigt organiserad stalking av fd medlemmar.

Sant men jag tror nog deras nätverk flyter ihop med andra. Blev kontaktad av nån scientologi 2009 med att jag var utvald och att ledaren ville tala med mig genom en videosession.

Antar att de var ute efter mina pengar. Scientologen själv hade lånat ut alla sina pengar till folk inom rörelsen. Tog det som ett stort varningstecken så jag skippade videolänken. Dock fick jag ha scientologen som var luspank inneboende ett tag.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-12-05 kl. 14:30.
Citera
2022-12-05, 21:05
Medlem
madtops avatar
Länkpost raderad, se vidare (FB) VIKTIGT Läs innan du postar i Konspirationsforumet!

/Moderator
Citera
2022-12-06, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det jag undrade var varför ni tycks tro att random folk skulle göra det utan ersättning gentemot folk (ni) som de inte ens känner.
?

Antag att du är med i deras nätverk och så dyker det upp en märkt person i närområdet i din app. Du klickar över profilen och där står snubben är uppe för rasism. I feeden där folk i nätverket skriver spåstår de att snbben tycker om småflicko gärna spädbarn, nån skriver hela tiden han är tjuv och bedragare..

I snubbens internethistorik är det mest en massa bögporr, kommenterar i sociala medier att han har judiska förfäder, gillar Puttin och Viktor Orbán. Vips har någon skurit sönder snubbens bildäck..
Senast redigerad av Signalspaning 2022-12-06 kl. 17:23.
Citera
2022-12-06, 19:13
Medlem
Citat:
Antag att du är med i deras nätverk och så dyker det upp en märkt person i närområdet i din app

Den där appen som du menar att alla gängstalkare använder, finns den att ladda hem från Apple eller Google?

Eller är den hemlig eller rent utav osynlig och därmed omöjlig att publicera information om?
Citera
2022-12-06, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leRoiSoleil
Den där appen som du menar att alla gängstalkare använder, finns den att ladda hem från Apple eller Google?

Eller är den hemlig eller rent utav osynlig och därmed omöjlig att publicera information om?

Den delas ut efter att de efter att de skrivit under rekryteringskontrakt och tilldelats en underhållshandläggare.

Appen är därför lika personbunden som BankID. Dock finns en skillnad i varje lands civila underrättelsenätverk vad de kan se eller behörighetsgrader. Dock kan de svenska och andra länders motsvarigheter se varandra när de är ute och reser. De har internationella sammarbetsavtal. Vad jag sett är appens gränssnitt och färger är ytterst spartanskt och saknar helt logon och liknande.

I mitt hemland är färggränssniitten blått, vitt, svart och vid markering av text för vidaresmdning rött. De brukar ibland skämtsamt kalla det facebook på grund av färgerna och övervakningsflödet.. Positionsavstånd är bl.a små profilcirklar i rad som byter plats med varandra beroende på vem som är närmast.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-12-06 kl. 19:45.
Citera
2022-12-06, 19:47
Medlem
Citat:
Den delas ut efter att de efter att de skrivit under rekryteringskontrakt och tilldelats en underhållshandläggare.

Appen är därför lika personbunden som BankID. Dock finns en skillnad i varje lands civila underrättelsenätverk vad de kan se eller behörighetsgrader. Dock ksn de svenska och andra länders motsvarigheter se varandra när de är ute och reser eftersom de har inyernationella sammarbetsavtal. Vad jag sett är appens grafik och färger ytterst spartanskt och saknar helt logon och liknande.

I mitt hemland är färggränssniitten blått, vitt, svart och vid markering av text för vidaresmdning rött. Positionsavstånd är bl.a små profilcirklar i rad som byter plats med varandra beroende på vem som är närmast.

Okay, isåfall behöver du bara demonstrera att appen verkligen existerar och att den aktivt används för trakassering, så har du inte bara kvalificerat dig för århundradets journalistiska scoop, utan även säkrat rättsligt hållbara bevis att GS försigår (samt garanterat ekonmiska skadestånd för tusentals och åter tusentals människor).
Citera
2022-12-06, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leRoiSoleil
Okay, isåfall behöver du bara demonstrera att appen verkligen existerar och att den aktivt används för trakassering, så har du inte bara kvalificerat dig för århundradets journalistiska scoop, utan även säkrat rättsligt hållbara bevis att GS försigår (samt garanterat ekonmiska skadestånd för tusentals och åter tusentals människor).

Enda chansen att komma åt är fysiskt våld och i inget i dess gränsnitt pekar ut vem som ligger bakom, exakt vad det handlar om och berörda. Det står ju inget personnummer eller någon direktidentifiering över måltavllan och det står inte heller att ett medelande i flödet är någons SMS från avlyssning. Keyloggern är en tom vit sida med en massa text.

För utomstående går inte att bevisa ett skitt och myndigheterna kommer inte utreda sig själva och sin kommunikation som är hemliga slutna system.

Som jag sa tidigare ga är deras största svaghet fysiskt. Då de inte går att hacka så kan man ju fortfarande komma åt med fysiskt tvång. Då kan man dientifiera var de befinner sig i närområdet(vart de bor) och så kan man kolla skiten de skrivit om en.

Dock är den som sagt positionsbaserad så insysnsradien runt appen är väl någon hundra meter.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-12-06 kl. 20:08.
Citera
2022-12-08, 17:04
Avslutad
Drar tillbaka mitt påstående om att det inte är gangstalking jag råkar ut för. De som utsätter mig för det verkar besitta stor kunskap inom olika ämnen bla kemin, biologin, psykologin, IT-säkerhet, etc. De trakasserar mig oavsett vad jag gör sålänge jag befinner mig i min bostad. Att flytta hjälper inte.

Den riktiga frågan är vem de är.

Tror inte att de jobbar åt en svensk myndighet, möjligtvis ett företag/bolag.

Min granne som "bor" ovanför mig har ett oklart yrke och sitter i olika bolagens styrelse. Det är mörkt i hans lägenhet 24/7 precis som innan han flyttade dit dvs när lägenheten påstods vara obebodd trots att jag såg en man (inte grannen) där som böjde sig när han såg mig. Det verkar som att den nuvarande grannens inflyttning var bara spel för gallerierna eftersom de visste att jag såg mannen.

Har aldrig "mött" vidrigare människor än dessa. De är bokstavligen monster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in