Citat:
Ursprungligen postat av
Taggad
Propagandist som försöker dölja det orättfärdiga kriminella anfallet på en suverän stat. Inte värd uppmärksamhet.
Ha ha... så du tycker jag är "propagandist som såg att ryssarna har ungefär samma militära mål nu på senhösten som jag trodde de hade i senvåras då du sökte i min historia.
Det jag tycker det gamla inlägget sa är att jag var och är ovanligt klarsynt - en EXPERT att lyssna på. Nu måste jag tillstå att jag har mycket bättre källor nu att själv lyssna på än i våras.
Ukrinaren jag dagligen lyssnar på vet jag inte vem det är men ryssen Dima vet jag och ingendera lyssnade jag på i våras. Ukrainaren är bäst och alla kategorier smartast.
Det jag tycker är tråkigt med Putin och Ryska Regeringen är att de dolde sina verkliga och sanna ambitioner med detta krig: Erövra land och tillfoga Nato ett för dem förödmjukande nederlag.
Särskilt det andra har nog varit huvudsaken och detta tycker jag är värt priset av dödade människor och förstörda städer. Dessa Nato-mördare behöver en mycket stark och hård knäpp på näsan. :-)