Citat:
Ursprungligen postat av
Harrywinston
Känner iofs själv ingen som kör utan skal trots att vi alla är från övre övre medelklass. Det handlar nog mycket om att man inte skulle ha tid att gå och skaffa en ny mobiltelefon varje gång den råkat tappas i golvet. Ingen bryr sig hur telefonen ser ut eller om det är senaste modell osv. Man har den i flera år och byter när den börjar gå långsamt eller börjar bugga.
+1
Det är inte en fråga om att ha råd att byta ut telefonen om den går sönder.
Det är slöseri med tid att gå och köpa en ny, installera allt igen osv. - eller ännu värre lämna in den till någon hal turk som ska byta glas i någon vecka.
Ett enkelt och diskret skal från samma märke som mobilen i gummi/läder räcker fint. De tjockar inte heller på mobilen speciellt mycket och man får skönare grepp.
Noll uppsida att köra utan skal.