2022-12-03, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Har de detaljene litt med saken å gjøre mener du? Fortell gjerne.
Hvorfor besvarte hun ikke anropet fra AE kl 09.06? Var telefonen lydløs?
Hvorfor hadde hun eventuelt avtale om å møte AE på dagtid denne dagen hvis det var slik at hun var hjemme med sykt barn og hadde hjemmekontor?
Når besvarte hun AEs sms?

Det er pr. dags dato lite som tyder på at dette er viktige elementer i saken og lite verdi å bruke tid på. Eneste årsaken til at jeg opprinnelig svarte på noe gjaldt at ny feil info igjen ble spredt og oppdaterte hvordan kontakten mellom HHB1 og TH var. Det er etter den siste samtalen de to i mellom TH kontakter politiet. TH har som mange respekt for HHB1's evalueringsevne.
Citera
2022-12-03, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony
Det er pr. dags dato lite som tyder på at dette er viktige elementer i saken og lite verdi å bruke tid på. Eneste årsaken til at jeg opprinnelig svarte på noe gjaldt at ny feil info igjen ble spredt og oppdaterte hvordan kontakten mellom HHB1 og TH var. Det er etter den siste samtalen de to i mellom TH kontakter politiet. TH har som mange respekt for HHB1's evalueringsevne.
hvilke råd fikk han av hhb1?
Citera
2022-12-03, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Det lurer jeg også på. Og hva ble egentlig sagt i den samtalen og hvor lang var den samtalen?
Citera
2022-12-03, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
21 anrop og oppkall fra AEHs mobil denne dagen. La oss prøve å lage en mest mulig komplett oversikt.

Her er min foreløpige oversikt. Tekst i innrykk er sentrale hendelser i tidslinjen, De andre er anrop/sms til og fra AEHs mobil som er beskrevet i media. Kom gjerne med flere innspill.

nn:nn (like før 8:45) Anrop fra lønningsansvarlig Futurum. Ubesvart.
08:45 Anrop til lønningsansvarlig Futurum. Besvart
09:00 TH reiser til Futurum
09:10 - 09:15 TH ankommer Futurum (video)
09:10 SMS til datter HHB1. HHB1 besvarte SMS senere
09:14 Anrop til sønn TEH. Besvart
09:48 Anrop fra elektriker Skansen. Ikke besvart
09:48-10:06 anrop fra TEH. Ikke besvart
10.06 anrop fra THs gamle Nokia. Ikke besvart. Anrop ikke i loggen til TH
10.07 anrop fra THs gamle Nokia. Ikke besvart. Anrop ikke i loggen til TH
11.13 Anrop fra TH. Ikke besvart
11.14 Anrop fra TH. Ikke besvart
11.17 Anrop fra TH. Ikke besvart
13.06 Anrop fra TH. Ikke besvart
13.08 Anrop fra TH. Ikke besvart
13.18 Anrop fra TH. Ikke besvart
13:30 TH forlater Futurum
13:40 Familiemedlem (HHB1?) ringer fasttelefon, snakker med TH spør om han vet hvor AE er
13:46 TH ringer fra fasttelefon hjemme til AE mobil. Ikke besvart. Gjenstand for lydundersøkelser.
14:00 TH ringer familiemedlem (TEH?) som senere kommer til Sloraveien
14:01 TH ringer til familiemedlem (HHB1?)
14:10 TH varsler politiet
"14:01 TH ringer til familiemedlem (HHB1?)
14:10 TH varsler politiet"
Snakket TH med datteren i 9 minutter eller i kortere tid? Noen som vet dette og kan skrive det her?

Viste TH frem brevet til TEH og snakket eventuelt TH med TEH samtidig som han var i tlf-samtale med datteren?
Senast redigerad av z-z-z 2022-12-03 kl. 13:38.
Citera
2022-12-03, 14:53
Medlem
Har døtrene samme initialer? Jeg vet at presten heter HHB, men hvorfor tallet 1? Søsteren også H i navnet?
Citera
2022-12-03, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Har døtrene samme initialer? Jeg vet at presten heter HHB, men hvorfor tallet 1? Søsteren også H i navnet?
Tydeligvis har de samme initialer:
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Jeg leser det slik:

HHB2 skriver i brev:
"jeg snakket med min søster (HHB1) som kunne fortelle at politiet i hennes avhør bekreftet at JEG (HHB2) hadde sagt at min far hadde oppfordret oss barna til å kalle mamma «XXXX»"

HHB2 har fått denne informasjonen fra HHB1
HHB2 avkrefter bruk av kallenavn

Enten har HHB1 fortalt en usannhet til HHB2 angående hva politiet konfronterte henne med - for en eller annen grunn

Eller så har politiet benyttet en avhørsteknikk litt på kanten
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
Studentprest Hanna Hagen Brow på pub med de norske studentene Camilla Hovednak og Stina Hansen i Entschede i Nederland i 2003. https://www.sjomannskirken.no/tidslinje/1980/

Feltprest major Hanna Hagen Brow 2016– https://forsvaret.no/aktuelt/forsvarets-sanitet-feiret-75-aar

– For å begrense vold må man noen ganger ty til det, sier Hanna. https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/32824/SpesialoppgavexixteologixxElisabethxEriksenxxhxstx 2010.pdf?sequence=2

Barnelosjen startet pent og forsiktig med å sette opp familiemusicalen ”Martin .... Styremedlemmer er Hanna Hagen Brow, http://skogblomsten.no/skogblomstens-teaterhistorie

HHB, den ene datteren, virker ikke veldig kriminell akkurat, til tross for refleksjon om prest med våpen i forsvaret

Citat:
Ursprungligen postat av Gina33
Hva jobber datteren Hedda som? Rir hun rundt på en hest? Og utleie av hestestallplasser? De er ikke særlig ambisiøse de barna til Hagen. Den ene spiller i et ukjent lokalt band, den andre er den tråkige presten og så er det en som bare rir rundt på hesten sin
Senast redigerad av z-z-z 2022-12-03 kl. 15:01.
Citera
2022-12-03, 15:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Ok, da er det lite som har kunnet minne om et stilleben.
Virker ikke som du vet hva et stilleben er, dersom du tror at ringens plassering er avgjørende, angående hvor vidt gjenstandene, og stolen de lå på, var et stilleben. Men men
Citera
2022-12-03, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Virker ikke som du vet hva et stilleben er, dersom du tror at ringens plassering er avgjørende, angående hvor vidt gjenstandene, og stolen de lå på, var et stilleben. Men men

Få høre, hvem vet mest om stilleben?
Citera
2022-12-03, 16:12
Medlem
Takk ang. Initialer
Citera
2022-12-03, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07

Det antar jeg du forstår ut i fra hva som ble gjort videre, min gode mann. God helg !
Citera
2022-12-03, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony
Det antar jeg du forstår ut i fra hva som ble gjort videre, min gode mann. God helg !
Var det hennes råd som fikk TH til å bestemme seg for å kontakte politiet?
Citera
2022-12-03, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Det lurer jeg også på. Og hva ble egentlig sagt i den samtalen og hvor lang var den samtalen?
2 min. 30 sekund mer enn teh klarte. De sparer på tellerskrittene i familien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in