2022-12-02, 18:32
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VILLARDSRAVN999
Vad har man för grandios självbild med en sådan kommentar plus en sådan fethet. Till skillnad från många andra gäddor och om min intuition stämmer så är denna gädda riktigt farlig.
Enligt mig en typisk person som kan mörda och som måhända redan har en historia bakom sig av grova brott.

Tror du får slipa lite på din intuition.

Tror inte den här gäddan är speciellt farlig utan mer en allmänt trasig människa med starkt självhat.

Ungefär som Sara med andra ord, som dock på riktigt är farlig och har ett stort gäng grova brott i sitt bagage.
Citera
2022-12-02, 18:38
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Ur domen: "Mot slutet av chatten skriver ”Mamma Karin” att Henrik Ekholm ska ”tvinga in den” i
målsäganden och frågar om han klarar att göra så mot målsäganden och att målsäganden kommer
skrika mycket.". Anstiftan till våldtäkt i min mening. Är det klarlagt att Mammakarin är dumpens fiskare?

Fy fan. Detta måste det grävas i. Sanningen MÅSTE fram här.
Citera
2022-12-02, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Ur domen: "Mot slutet av chatten skriver ”Mamma Karin” att Henrik Ekholm ska ”tvinga in den” i
målsäganden och frågar om han klarar att göra så mot målsäganden och att målsäganden kommer
skrika mycket.". Anstiftan till våldtäkt i min mening. Är det klarlagt att Mammakarin är dumpens fiskare?
Det ska vara helt klarlagt ja. Att hen INTE är Dumpens fiskare.
Senast redigerad av VVVulpes 2022-12-02 kl. 19:42.
Citera
2022-12-02, 19:18
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VILLARDSRAVN999
Vad har man för grandios självbild med en sådan kommentar plus en sådan fethet. Till skillnad från många andra gäddor och om min intuition stämmer så är denna gädda riktigt farlig.
Enligt mig en typisk person som kan mörda och som måhända redan har en historia bakom sig av grova brott.
Håller med om att hon utstrålar en läskig cynism och framstår oroväckande oberörd. Känns som hon varit med om mycket skit själv och är fullt medveten om sin låga status. Annars lägger man inte upp en selfie med texten "skit på er". På frågan om hon vore kapabel att mörda? Alldeles säkert. Men mer sannolikt har hon haft kvalificerade självmordstankar. Och så xhamster på det. Självförakt så det sjunger om det.
Citera
2022-12-02, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Du menar att de flesta som följer Dumpen inte har någon behållning av det som sker? Då bör du komma in i matchen. De allra flesta blir nyfiket stimulerade på ungefär samma sätt som av en positiv överraskning varje gång de klickar förbi hongäddans Facebook och ser att ett antal hatiska inlägg postats. Belöningscentrat vaknar till. Dumpen bidrar med underhållning. Folk vill se elände och lidande.
Nja, det är dubbelt. Jag mår illa av peddohebboäcklena men mår ändå bra att de avslöjas så barn och andra varnas för dem, de som är på gränsen avskräcks förhoppningsvis. Barn o unga får veta att de kan anmäla, att andra utsätts, att de inte 'är ensamma med skammen. Som extra bonus är de rejält nervösa nu, som vi märker här.
Citera
2022-12-02, 19:19
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Tror du får slipa lite på din intuition.

Tror inte den här gäddan är speciellt farlig utan mer en allmänt trasig människa med starkt självhat.

Ungefär som Sara med andra ord, som dock på riktigt är farlig och har ett stort gäng grova brott i sitt bagage.
Farliga människor är ofta trasiga människor.
Farliga människor som skadar sina barn är nästan alltid trasiga människor.
Så så mycket ger jag för ditt tappra försök till analys.

Citat:
Fy fan. Detta måste det grävas i. Sanningen MÅSTE fram här.
Ja läs förundersökningen så ser du vad som gäller.
Dumpens två påhittade mammor börjar prata med den dömde i slutet av april och början av maj.
Han har redan gett sig på barnet då och han har redan pratat med mammakarin i någon vecka då.
Barnet har inte heller plötsligt börjat reagera.
Det är däremot i mitten på april som reaktionerna blir så uttalade så att barnet blir svårt att hantera.
I förundersökning finns expertvittnen som förklarar varför det inte är något som hänt över en natt.
Om du som utomstående hade manat fram ett övergrepp på ett barn så begår du ett brott.
Det gäller fiskare från Dumpen också.
Dom skulle alltså varit föremål för misstanke redan om någon av dom hade uppviglat till brott.
Du sitter dessutom och gottar dig i en rättssak som ännu inte är avslutad.
Både åklagaren och den dömde kan överklaga.
Citera
2022-12-02, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Det ser jag också. Jag läser dock ett "barn" som direkt uttrycker ett tydligt önskemål om att träffas.
Du är en sjuk jävel du. Dumpen finns tack vare att såna som tänker som du din vidriga psykopatpedofil. Du har SKAPAT behovet av Dumpen.
Citera
2022-12-02, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Du hävdar att Patrik och Sara har rätt att peka ut en speciell grupp människor som samhället ska frysa ut.
De har riktat in sig på en speciell typ av beteende (vuxna som söker barn) och använder sig av en metod (utg bevis och publiceringar).

Min slutsats är då: Vem som helst kan använda samma metod (om krav uppfylls) för att producera liknande material, bara baserat på annat beteende.
Om du tycker det är rimligt så betyder det att vem som helst kan bestämma vem som ska frysas ut ur samhället eller inte.
Det är inte en grupp det är olika kriminella personer som begår liknande brott och orsakar mycket skada och kostar samhället enorma summor.
Citera
2022-12-02, 19:28
Medlem
Citat:
Vad hon säger eller inte säger här är fullständigt orelevant i kontexten om min teori stämmer, eftersom hon då alltså trott att hon pratat med en pedofil som hon ämnat utpressa.
irelevant menar du kanske?
Citera
2022-12-02, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahapp22
Om inte pedofilerna hade gjort sina val att leta barn att våldta hade inte Dumpen ens funnits.
En vuxen människa som sitter och letar barn i syfte att våldta vet också att det finns konsekvenser om dom åker dit på det. Men dom är för störda i huvudet för att tycka att det är tillräckligt avskräckande för att avstå sin maniska jakt på att leta offer att dom offrar sina anhöriga.
Uthängningen gör att förhoppningsvis så kommer flera av dom som åkt fast, sluta att leta barn. Få detta problem uppmärksammat så att politikerna kan ändra till stängare straff. Få andra pedofiler som ser dessa uthängningar att bli nojiga och stanna kvar i sin äckliga och smutsiga garderob och på så sätt rädda några barn för att bli utnyttjade. Och Swish är väl en jättebra sak att dra in lite pengar som kan bekosta en bil, bensin, hotell osv. Swishade precis över en slant och hoppas att ditt fula pedotryne kommer upp på dumpen snart.
Precis så.
Citera
2022-12-02, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BobGet
Ok, jag förstår dina tankegångar. Men du har rätt i ditt antagande jag faktiskt litar mer på mycket av gammelmedia än dumpen och de som arbetar där. Mycket på grund av att dumpen inte har den kollen på sig från andra som mycket av den redan etablerade median har. Dumpen bryter redan mot så otroligt mycket oskrivna regler så där ser folk troligtvis mellan fingrarna gällande det mesta de kan tänkas företa sig.

Tror snarare att de som blir uthängda riskerar bli ännu farligare och att de som ännu inte är det hittar andra sätt att få utlopp för sina drifter på och ifall det innefattar sätt att kringgå dumpen så gör de det på ett eller annat vis.

Jag tror dumpen och de som arbetar där hade gjort betydligt mer nytta genom att spendera sin energi på att hjälpa organisationer som redan arbetar med att hjälpa barn via etablerade metoder eller hitta eventuellt hitta nya som kan tänkas fungera. Eller arbeta politiskt för att driva igenom nya lagar vilket väl egentligen är deras huvudsyfte.
Förklara gärna i detalj hur du tänker.
Citera
2022-12-02, 19:30
Medlem
Är det endast jag som kommer till konklusionen att Sara och den senaste gäddan lider av Münchhausen by proxy.
Inte många kvinnor lider av det och sjukdomen kan yttra sig på många sätt.

”Psykisk störning då någon simulerar att någon annan är sjuk och tar rollen som räddare”

”Is Munchausen by proxy syndrome a form of histrionic personality disorder?”

Gemensamma nämnaren är att dom båda är histroniska.

Finns ju en anledning varför S blev av med sina barn, mig veterligen har orsaken till det inte framkommit i tråden.

Man kan spekulera om allehanda orsaker.

Men om hon pissar på sina egna barn, är det osannolikt att hon skulle bry sig om andras barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in