Citat:
Ursprungligen postat av
Superlistig
Den nuvarande extrema nedgången stämmer i tid överens med när kvinnor i fertil ålder började vaccinera sig mot COVID.
Snarare covid då jag har fertilitetsproblem och faktiskt höll koll på mina ägglossningar som försvann när jag varit sjuk första gången (när vaccin inte fanns).
Ja. Covid är skälet till att det föds färre barn. Väldigt uppenbart. Kanske även var en del av att exet inte hade spermier. (Dvs antalet som krävs). Han var också ovaccinerad. Det ska ju fixa sig med tiden. Mina ägglossningar kom igång sen igen. Men nu har man haft skiten igen så är väl samma sak. Gud är väl god mot mig och delar ut mina problem till andra. Var ett slag i magen på exet när testet var katastrof men inte när det var min livmoder. Karma som de brukar säga (vilket jag inte tror på). Vem vet, han kanske gör någon gravid någon gång men han har åtminstone fått smaka på han med
Citat:
Ursprungligen postat av
Flifa
Tror det är nätdejtingens fel. Kvinnor får 100 brev män 2-3 som ofta dör ut, dessa ger upp/tröttnar till sist. Man träffas inte på samma sätt som förr.
Hade du träffat män som vill ha barn eller ge dig barn, av de som finns på nätet, hade du också tappat lusten för familjebildning.