Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-12-01, 21:03
Medlem
DeDenAssos avatar
Tror ni Alexander kommer använda sin immunitetsdödare på Helen? Vore ju sjukt synd om henne isåfall, haha. Bli utröstad direkt efter hon kommit tillbaka. Det blir ju det sista örådet, så om han vill använda den måste han göra det nu. Han kommer aldrig använda den på L-O, särskilt inte när han fick brev.
2022-12-01, 21:12
Medlem
PopsSuperKropps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Jag blev riktigt chockad när Kristofer Nystedt sa att han tränar upp till sju gånger i veckan det syns ju inte alls!
Jag trodde inte han tränade någonting.
Han måste uppenbarligen göra någonting fel.

Finns andra typer av träning än gymmet kanske han löptränar 5 gånger i veckan och gymmar 1-2.
2022-12-01, 21:14
Medlem
PopsSuperKropps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0Z8S
Det är egentligen irrelevant men måste säga att Sandra blir bara vackrare och vackrare för varje avsnitt. Vette fasen om det är att hon successivt går ned i vikt under programmets gång eller vad det är, men hon är hur som helst avkopplande att titta på.

Märkligt hur olika vi människor är. Jag tycker hon är ganska avtändande men det beror nog mest på hennes personlighet och kanske först i andra hand på hennes överdimensionerade plastläppar.

Citat:
Märklig Greta är. Känns som att hon tänker om sig själv som en riktig eldsjäl, tävlingsdriven och målmedveten och i allra högsta grad en värdig robinsonvinnare. Men sedan när man ser henne lunkar hon lojt fram och tillbaka, står i tittar med händerna på höfterna och framförallt under tävlingar tycks hon inte ens försöka. Gör liksom minimal insats men tror om sig själv få maximal utgång varje gång typ.

Typisk curlad unge, antagligen fått höra under hela sin uppväxt hur fantastisk hon är och det sätter väl sig på hjärnan.

"Jag har så mycket mer att ge" säger hon. Det verkar inte så...
2022-12-01, 21:42
Medlem
Scapulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PopsSuperKropp
Märkligt hur olika vi människor är. Jag tycker hon är ganska avtändande men det beror nog mest på hennes personlighet och kanske först i andra hand på hennes överdimensionerade plastläppar.

Typisk curlad unge, antagligen fått höra under hela sin uppväxt hur fantastisk hon är och det sätter väl sig på hjärnan.

"Jag har så mycket mer att ge" säger hon. Det verkar inte så...
Man kan inte åka ut två veckor innan final utan att ha presterat en enda gång och sen påstå att man har så mycket mer att ge. Bedrövlig deltagare. Det är en bedrift att förlora så många gånger att Britten framstår som en stjärna.
2022-12-02, 00:08
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsylten1
Haha hela sekvensen i dagens avsnitt med Kristoffer var ju som en enda lång kontaktannons.
En mycket inbjudande kontaktannons och han borde få tusentals brev
Han ser både bra ut och är ödmjuk
2022-12-02, 00:12
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeDenAsso
Tror ni Alexander kommer använda sin immunitetsdödare på Helen? Vore ju sjukt synd om henne isåfall, haha. Bli utröstad direkt efter hon kommit tillbaka. Det blir ju det sista örådet, så om han vill använda den måste han göra det nu. Han kommer aldrig använda den på L-O, särskilt inte när han fick brev.
Tycker det skulle vara så taskigt om han använder den mot Helen. Finns ingen som kämpat på samma sätt
Inte för jag diggar Alex men skulle han göra så då har han tappat allt förtroende
2022-12-02, 00:16
Medlem
Kellywomans avatar
Sandras läppar verkar vara ett hett samtalsämne? Visst är de feta men Sofias är ännu onaturligare. Varför vill man se ut så?
2022-12-02, 00:24
Medlem
0Z8Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Sandras läppar verkar vara ett hett samtalsämne? Visst är de feta men Sofias är ännu onaturligare. Varför vill man se ut så?
Den värsta var hon som självmant valde att lämna efter att Valle försvann, vad hon nu hette. Såg ut som en rosafärgad cykelslang runt munnen. Håller helt med, ett mysterium! Ofta set de helt ok ut redan från början så väldigt synd att man förstör sig själv på så sätt.
2022-12-02, 00:29
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Den värsta var hon som självmant valde att lämna efter att Valle försvann, vad hon nu hette. Såg ut som en rosafärgad cykelslang runt munnen. Håller helt med, ett mysterium! Ofta set de helt ok ut redan från början så väldigt synd att man förstör sig själv på så sätt.
Ja Hon hette väl Julie? Hennes var ännu ett strå vassare. Kan garva åt eländet men både Julie. Sofia och Sandra ser ju bra ut utan dessa groteska läppar
2022-12-02, 00:34
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeDenAsso

Nej, det är inte det sista. Det är det näst sista. Finalveckan är v.50 dvs om 2 veckor. Men ja, förhoppningsvis använder han den på henne. Finns inget mer ovärdigt än att ha blivit utröstad två gånger, men ändå få komma tillbaka.
Senast redigerad av Ganonito 2022-12-02 kl. 00:41.
2022-12-02, 00:37
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Tycker det skulle vara så taskigt om han använder den mot Helen. Finns ingen som kämpat på samma sätt
Inte för jag diggar Alex men skulle han göra så då har han tappat allt förtroende

Taskigt? Det är ett spel. En tävling. Inget myspyskollo där alla ska vara vänner. Helen har blivit utröstad två gånger och borde vara utslagen vid det här laget. Första gången hon kom tillbaka från Gränslandet fick hon i princip en plats i Robinson gratis. Det enda hon behövde göra var att inte komma sist i tävlingen.
Senast redigerad av Ganonito 2022-12-02 kl. 00:40.
2022-12-02, 00:40
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Taskigt? Det är ett spel. En tävling. Inget myspyskollo där alla ska vara vänner. Helen har blivit utröstad två gånger och borde vara utslagen vid det här laget.
Där har vi olika uppfattningar. Japp är ett spel och en tävling. Jag tycker att hon fått ta onödigt mycket skit. För exempelvis Homayon så är Helen ett hatobjekt bara för hon inte öppnar upp dig om hela sitt liv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in