2022-12-01, 11:01
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Aldrig försvarat ett övergrepp mot barn, eller någon annan. Det inkluderar de individer som dumpen hänger ut. Gäddorna, med också VD för friskola de gav sig på osv.
Vi lever i ett demokratiskt välfärdsamhälle med en rättsapparat. Ni som inte följer de reglerna utan bara vill skada och hata borde inte få delta i samhället.
Det är ju det som är grejen med Dumpen.
Pedofilerna som inte följer reglerna och håller sig borta från barn ska inte släppas in i samhället.
Det ska varnas för dom så att folk kan hålla de borta från barnen och samhällsgemenskapen.
Citera
2022-12-01, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Mamman ser ju verkligen ut att lida av fattigdom och leva på svältgränsen , de levde verkligen i ren fattigdom med nästan omöblerad bostad eller också kunde de vuxna leva på havregrynsgröt och potatis , sälja bilen och matrumsmöblemanget för att betala sina hyresskulder .

Lika skarpögd som en daggmask!

Bilen var om jag förstod saken rätt på kredit, obesiktigad och hade gått över 40.000 mil enligt påstående här i tråden.

Varken möbler eller bil renderar några 40.000kr. Soc fungerar inte så som ni tror. Det fanns förmodligen ganska få möjligheter för dem att lösa sina problem.

Sen säger jag inte att det var rätt att försöka sälja ungens oskuld till en förmodad pedofil. Men desperata människor föder desperata handlingar.

Ska jag gissa så tror jag att hon försökte sälja sin egen kropp, så de träffades. Hon är kanske inte den typen som renderar mest pengar inom prostutionssvägen, där är ni lika. Då kom Dumpen med ett förslag som skulle ge mycket pengar på ett bräde. Desperat som hon var så nappade hon.
Citera
2022-12-01, 11:17
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891

Bilen var om jag förstod saken rätt på kredit, obesiktigad och hade gått över 40.000 mil enligt påstående här i tråden.

Varken möbler eller bil renderar några 40.000kr. Soc fungerar inte så som ni tror. Det fanns förmodligen ganska få möjligheter för dem att lösa sina problem.

Sen säger jag inte att det var rätt att försöka sälja ungens oskuld till en förmodad pedofil. Men desperata människor föder desperata handlingar.

Ska jag gissa så tror jag att hon försökte sälja sin egen kropp, så de träffades. Hon är kanske inte den typen som renderar mest pengar inom prostutionssvägen, där är ni lika. Då kom Dumpen med ett förslag som skulle ge mycket pengar på ett bräde. Desperat som hon var så nappade hon.
Du fortsätter sitta och fantisera ihop ursäkter.
Det finns inga ursäkter.
Vi har socialtjänst i Sverige så klarade hon inte tillvaron så kunde hon lämna barnet dit.
Citera
2022-12-01, 11:19
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr13c
Haha fy fan tänk när hon spread upp den. Det bara kommer en sådan pust sen en odör som sprider sig i rummet..

En touché av fitta och tåbira kanske inte så dumt ändå?

I alla fall av samlagsfilmerna på porrnet så är hon väl ganska gränslös som lägger ut sig så då hon låter sig påsättas med sina skituga fotsulor i vädret.

Dumpen är fantastisk, vad de hittar!
Citera
2022-12-01, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Du fortsätter sitta och fantisera ihop ursäkter.
Det finns inga ursäkter.
Vi har socialtjänst i Sverige så klarade hon inte tillvaron så kunde hon lämna barnet dit.

Senast jag såg dig trodde jag du jobbade undercover mot prostitution på massageinstitut, visade sig att jag hade fel.

Det är inga ursäkter. Det är förklaringar på varför hon gjorde som hon gjorde. Sen kritik mot att Dumpen exploaterar och lockar desperata människor att göra dumma grejer.

Jag tror vidare att hon var rädd för att förlora barnet snarare än att hon ville lämna bort honom. Det här med att han betydde mycket för henne stämmer säkert, ironiskt nog. Men antagligen är det bättre om barnet bor någon annan stans än hos henne.
Citera
2022-12-01, 11:27
Bannlyst
Fyfan, såg precis att hennes pojkvän delar efternamn med en mycket framstående firma som sysslar med eftermarknadsdelar/trim till Motocross-cyklar. Har själv köpt deras produkter flera gånger.

Nu är det ju inte fastställt så vitt jag vet att pojkvännen haft med denna pedofildyngan att göra, men det kommer inte vara bra för varumärket om det här uppmärksammas. Det är ett väldigt ovanligt efternamn i Sverige, finns bara 3 stycken med det namnet här. Dessutom är efternamnet starkt förknippat med motorsport, och hoppas att det inte drabbar företaget.
Citera
2022-12-01, 11:36
Medlem
Hongäddan sitter och tjafsar men dumpenfans som kommenterar på hennes Facebooksida. På inlägget från december 2021 där hon lagt upp en bild på sin son.

Såhär skriver hon:
Citat:
Dumpenfan: Där slipper han bli våldtagen förhoppningsvis

Hongäddan: blir han de här asså?
Citat:
Hongäddan: lite snabb att döma som alla andra vänsterhoror?
Citat:
Hongäddan: varför ska jag sitta här och förklara mig gång på gång på gång på gång till folk som vägrar inse att dom har fel? Vänta tills de ens väckts ett åtal, för just nu är de bara misstankar och dessutom sekretess

Någon har kommenterat med länken till hennes sida på dumpen och hon reagerade på kommentaren med en skrattande smiley. Den här kvinnan verkar inte ha alla hästar i stallet.
Citera
2022-12-01, 11:38
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leon.Czolgosz
Hongäddan sitter och tjafsar men dumpenfans som kommenterar på hennes Facebooksida. På inlägget från december 2021 där hon lagt upp en bild på sin son.

Såhär skriver hon:

Någon har kommenterat med länken till hennes sida på dumpen och hon reagerade på kommentaren med en skrattande smiley. Den här kvinnan verkar inte ha alla hästar i stallet.

Ja vad ska man säga, hon går ju in och tar debatten direkt i alla fall. Raka rör!

Verkar inte riktigt normal
Citera
2022-12-01, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahapp22
Ok du är en av dom som försöker tuta i folk att du inte är pedo, samtidigt som du ägnar stor tid till att kasta skit på Dumpen för att dom hänger ut pedofiler.
Gäddorna har aktivt sökt efter barn att våldta, dom har aktivt kommit till en plats för att möta upp dom barnen som dom tänker våldta. Men du lägger din tid på att förvara att dumpen hänger ut dom istället för att lägga tiden på hur i helvete är dessa människor funtade som ger sig på barn?

Vilka regler pratar ju om som "vi" inte följer?
Men pedofilerna som aktivt suttit och letat upp offer och kommit till en plats för att utföra våldtäkten, dom personerna ska "få delta i samhället"?
Jag väljer att inte lägga tid på människor som tror att alla som är mot dumpens metod att hänga ut och förnedra är pedofiler.
Arbetet mot pedofili är toppen. Delen med uthängningar är samhällsvidrig.
Citera
2022-12-01, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Ja vad ska man säga, hon går ju in och tar debatten direkt i alla fall. Raka rör!

Verkar inte riktigt normal

Min efterblivna Sara-älskare! Den enda här inne som tänder på konstigare grejer än vad jag gör! Ni är säkert zigenare båda två!

Jag har en teori... Tänk om hon faktiskt inte tänkte sälja ungen för 10.000kr? Kan ju vara så att hon tänkte lösa hela skulden och lite därtill på annat sätt...

Rån och utpressning är ju inget ovanligt öde för människor som söker sex med barn.
Citera
2022-12-01, 11:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Nej självklart inte. Trodde dock att den typen av information du delar var i gränsfall. Ingen expert så kan ta fel.

Den insikten avslöjar ändå, att du inte är någon Hyper-dumpling.
Citera
2022-12-01, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891

Och då är socialtjänsten ett bra ställe att uppsöka eftersom de med så stor fattigdom att man riskerar vräkning och har barn samt inte har tillgångar högst troligt är berättigad till hjälp från dem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in