2022-11-29, 21:20
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arccosinus
Då var det inte för att någon vill håna ryssarna, då blev det ju indirekt att håna sig själva.

De är inte blyga med att visa upp att de är ett U-land, i de flesta avseenden.
Ungefär som i Nordkorea. Ingen medborgare har någonting men regimen har i alla fall vapen.

De ryska TV-tittarna ser det nog som ett helt normalt inslag. De vet inte att i t.ex. Ukraina så har vanligt folk kylskåp, tvättmaskin och hårtork.
Citera
2022-11-29, 21:23
Medlem
Drozds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Mm. Man såg det på alla människor som mötte befriarna med sång flaggor mat och kramar.

Även om det var så att folk spekulera Cherson vill tillhöra Ryssland ger det inte Putin rätt att invadera Ukraina. Det är inte så det funkar. Vilket Ryssland bittert får lära sig nu.

Och om Clay Allison (passande nick f.ö.) tar och tänker efter lite, kan det möjligen vara så att välkomstjublet är iscensatt?

Typ detta:
https://worldwartwo.filminspector.com/ezoimgfmt/1.bp.blogspot.com/-SNX0LdtEUus/XkuElx6kFQI/AAAAAAACfEA/-rwpEPGX_UwX-kE60eOa968HGdFGnAXegCLcBGAsYHQ/s640/Ukrainian_collaborators_worldwartwo.filminspector. com_1.jpg?ezimgfmt=rs:656x360/rscb35/ng:webp/ngcb35
Citera
2022-11-29, 21:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av serbiskneger
Min fetning. Menar du den typen som ni mördade med en slägga din serbiska neger?
Serb, Ryss? hur ska ni ha det förvirrade stackare. Jag är svensk men du får kalla mig vad ni vill för det är allt du har kvar och jag bryr mig inte. Frågan är om det var banderassvin eller wagnerfolk och går det att bevisa på något sätt? Wagnergruppen har förnekat händelsen som lustigt nog hände i Kiev. Men dom dödar naturligtvis förädare och det är alla inblandade medveten om då dom ansluter till gruppen (det skulle andra länders specialtrupper också göra). Prigozhin roade sig dock med händelsen och det påstås att han skickade en slägga med låtsasblod till EU-parlamentet samma dag dom stämplade Ryssland som terroriststat.
Citera
2022-11-29, 21:25
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Ryssland vill ha ett utnötningskrig.
Nu är dom tyska vapenlagren slut, och dom har kallat till krismöte med övriga EU länder.
Kan inte du din idiot åka till det mötet, och rapportera till oss andra vad dom kommer fram till.

Är det utnötningskrig nu? Lite av en ändrad plan från tredagarsövertagandet av Ukraina ni först pratade om.

Vad var det som hände? Gick ni på pumpen?
Citera
2022-11-29, 21:26
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Och om Clay Allison (passande nick f.ö.) tar och tänker efter lite, kan det möjligen vara så att välkomstjublet är iscensatt?

Typ detta:
https://worldwartwo.filminspector.com/ezoimgfmt/1.bp.blogspot.com/-SNX0LdtEUus/XkuElx6kFQI/AAAAAAACfEA/-rwpEPGX_UwX-kE60eOa968HGdFGnAXegCLcBGAsYHQ/s640/Ukrainian_collaborators_worldwartwo.filminspector. com_1.jpg?ezimgfmt=rs:656x360/rscb35/ng:webp/ngcb35

Nej det är orimligt.

Drozd - passande namn.

Va, länkar du en off topic-bild?
Citera
2022-11-29, 21:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ABanderas68
Inbillar du dig att kriminella har nån slags "tjuvheder"? Att de har nån moralisk kompass, lojalitet till nån annan än sig själv, att de längar efter att få "göra rätt för sig"? Är det därför dom sitter i fängelse, tänker du?

Är du verkligen genuint efterbliven? Så jävla pantad?

Tja, det kan man ju vara. Om man är piss-ryzz.
Jag vet inte vad du yrar om. Fångarna får ett erbjudande att slippa fängelse där dom kommer att dö och istället ansluta Wagnergruppen där dom får dö i strid och med ett löfte att bli begravd i valfri stad som "rysk hjälte". I Wagnergruppen kräver dom lojalitet och förädare dödas. Hetsa inte upp dig för mycket nu lillen.
Citera
2022-11-29, 21:34
Medlem
serbisknegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Serb, Ryss? hur ska ni ha det förvirrade stackare. Jag är svensk men du får kalla mig vad ni vill för det är allt du har kvar och jag bryr mig inte. Frågan är om det var banderassvin eller wagnerfolk och går det att bevisa på något sätt? Wagnergruppen har förnekat händelsen som lustigt nog hände i Kiev. Men dom dödar naturligtvis förädare och det är alla inblandade medveten om då dom ansluter till gruppen (det skulle andra länders specialtrupper också göra). Prigozhin roade sig dock med händelsen och det påstås att han skickade en slägga med låtsasblod till EU-parlamentet samma dag dom stämplade Ryssland som terroriststat.
Jepp du är en svartskalle från serbien men jag bryr mig inte. Ni mördade en person med en Slägga och du gottar dig. Inte mig emot direkt, ju fler ni dödar era egna kriminella är en bra dag. Ah ja Släggan i en Fiolväska, här är den din svarte jävel.

https://twitter.com/nexta_tv/status/1595677526587842560

Din Prigozhyn sög kuk i fängelset.
Citera
2022-11-29, 21:38
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Jag vet inte vad du yrar om. Fångarna får ett erbjudande att slippa fängelse där dom kommer att dö och istället ansluta Wagnergruppen där dom får dö i strid och med ett löfte att bli begravd i valfri stad som "rysk hjälte". I Wagnergruppen kräver dom lojalitet och förädare dödas. Hetsa inte upp dig för mycket nu lillen.
Begravd i valfri stad i Ukraina? Ligger ju ryZzkt dödkött överallt där och som dom hjältar dom är får dom nog aldrig komma tillbaka till moderlandet utan ska fortsätta förpesta jorden dom läggs i
Citera
2022-11-29, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sektledarenII
Åh, blev du ledsen nu?

Är det jobbigt när ni får stryk av det Ukrainska hemvärnet med gammalt NATO material?

Eller är det jobbigt med tanke på att hela NATO rustar och blir starkare dag för dag medans ni bögmongoler blir svagare dag för dag i den Ukrainska gyttjan?

Eller är det jobbigt för din store ledare dvärgmongolen trippar omkring i platåskor och förbjuder homosexualitet medans alla ryssar bögar på i skyttevärnen?

Jag förstår att det är jobbigt, du kanske ska söka dig till fonten och krypa ner i ett värn för lite rysk manlig kärlek?
Jag är inte så känslig dom du är, ditt största intresse verkar vara barn och bögar som du har med i vareviga inlägg.
Sjukt...sök vård för guds skull.
Du får kolla rapport, tyskland måsre köpa vapen för 200 miljarder kr nu.
Det tar 3 år att fylla på lagren igen.
Du påminner allt mer om ukrainabob som vägrar inse vad som rapporteras i västmedia.
Citera
2022-11-29, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Det finns i uralbergen, i runda slängar;

T72B; 2500
T90M; 2000
T14; 1500

Alla i fint skick med nysmorda lager
Så många har man alldeig haft av någon av modellerna 😂 dröm vidare finns bara massa skit från 50talet i dom där bergen
Citera
2022-11-29, 21:45
Medlem
serbisknegers avatar
Gratis Is för dina "frivilliga" mongol negrer?
Citat:
Yakutia, Russia. Ice cubes were distributed to support families of mobilized
Detta måste vara ett skämt

https://twitter.com/bayraktar_1love/status/1597658676273512449
Citera
2022-11-29, 21:47
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Jag är inte så känslig dom du är, ditt största intresse verkar vara barn och bögar som du har med i vareviga inlägg.
Sjukt...sök vård för guds skull.
Du får kolla rapport, tyskland måsre köpa vapen för 200 miljarder kr nu.
Det tar 3 år att fylla på lagren igen.
Du påminner allt mer om ukrainabob som vägrar inse vad som rapporteras i västmedia.
Är västmedia säkra källor vad det än handlar om enl dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in