Citat:
Ursprungligen postat av
Antonios
Hävdar mig inte och är inte besatt, konstaterar fakta. Väst är hora till Turkiet som utrotat kristna i Turkiet och tagit deras land med hjälp av väst. Patetiskt att du skall hota Serbien, medan albaner, turkbosnier, kroater terroriserar serber skriver du en massa skit. Du skall ju enbart hålla käft med dom flesta västländer som är överfulla med kaotiska araber, albaner och afrikaner som tar över väst.
Jo du är besatt och försöker hävda dig på samma sätt som alla ryssar och serber försöker framstå som att de inte är PARIA i hela världen.
På samma sätt som du skickar PM till mig och försöker hävda dig, trots att alla här inser att du försöker få vidriga serber och ryssar att framstå som bättre än vad de är. Alla ser hur ryssen beyer sig i Ukraina, angriper civila då de inte kan kriga mot beväpnade. Serberna är likadana, men ännu svagare.
Varje inlägg du gör lyser av besatthet och dekadens. Jag tror du är ryss eller serb, trots att du påstår att du är grek. Synd att du ska dra ner det folket i träsket också.
Men jag bryr mig inte om er lägre stående folk egentligen men intressant att se hur du håller på. Riktigt genant .