Tror inte det är Quadtrossa , låter snarlikt men inte alls den överdrivna Balkan blatte svenskan hon ligger inne med.
Tror knappast det är hon. Alva är waaay för avundsjuk för det?
Eller har jag fel?
Och det var ingen blåtira på Alex , killen behöver vätska (H20😂

och sömn.
En och annan vitaminöverdos skulle hans kropp nog inte säga nej till heller.
Dock lät det som Alva det kan jag hålla med om.
Och hon lär som någon annan sagt innan skrivit i chatten för att få någon respons från han.
Men fy fan vad sliten karln börjar bli nu.
Men lägg ner det där blödiga snacket om att det är synd om han o.s.v
Vuxen människa som gör egna val i livet precis som alla andra.
Det jag kan tycka är synd är att han slängde bort en musikkarriär för noll och ingenting.
Han skulle bara hållt sig till det och förblivit lite av ett frågetecken som han var från början.
Han hade tjänat braaaaa mycket mer på det. Men men alltid lätt att vara efterklok.
Att han själv målar in sig i ett hörn med ångest och droger är helt och hållet självförvållat.
En rapstjärna som är ekonomiskt klar borde ha koll på läget.
Det han borde göra för sig själv är att lämna sociala medier samt svansen ALVA och kör ett sista race (om nu psyket rer ut det vill säga) , få det ur systemet. Skriv in dig på ett ordentligt behandlingshem sen så stanna där 1 år.
Eller så flasha framför polisen med en påse utbankat ladd (då det verkar taskigt ekonomiskt) så du åker på grovt / flasha en pistol. / erkänn vad som hände i kåken när skottet brann av.
Så har du din gratis semester du verkar behöva.
Känns dock som att Flashback inte behövs mer för att spräcka hål på hans imperium av lögner.