Citat:
Ursprungligen postat av
Erik.Blodyx
Alla vi normala människor hoppas givetvis på en rysk seger över den judiska svinstian i Ukraina.
...
Jag ser ett Ryssland som kämpar för något stort, och stora mäl är aldrig lätt överkomna. Mina slantar satsas på att ryssen kommer vinna detta krig - efter många om och men - och göra slut på den judiska svinstia som är nuvarande Ukraina.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sickmyduck
Då antar jag att du också stödjer en invasion av Moskva eftersom judar har enormt mycket makt och inflytande i Ryssland. Finns väl ett 20 tal oligark-judar som står nära Putin. Roman tex.
Du skall inte snurra till saker för mycket för antisemiten och ”nationalisten” Erik. Han har lyckats genomskåda Kremls propaganda om ”denzifiering” av Ukraina och koncentrerar sig i stället på det trygga faktumet att Ukrainas president är jude. Då kan det bli riktigt konstigt om man också måste ta in att t.ex. Putins ledande propagandist Sovolyov också är jude, vilket inte hindrar honom från att tala om ”neo-nazi”-regimen i Ukraina som leds av ”demonen” Zelenskyj.
Om man släppte ner en helt oinsatt person i denna tråd så undrar jag hur lång tid det skulle ta denne att reagera på det djupt obehagliga galleri av antisemiter, och i vissa fall rena nazister, som hyllar Putins erövringskrig i Ukraina. Extra osmakligt är det att vissa av dem ser sig som ”nationalister” samtidigt som de skulle sälja fosterlandet till Ivan Öst i Kreml för betydligt mindre än ett dussin silverpenningar.