2022-11-27, 18:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KnolaDinMama
Wikipedia går inte att använda som källa längre. Wikipedia är infiltrerat av muslimer som sitter och utför historierevisionism och förskönar/förmildrar allt ont och dåligt som islam/muslimer utfört.

Muslimer vet jag inte men litar inte alltid på Wikipedia heller eftersom vem som helst kan ändra där. Många saker stämmer inte. Inte ens universitet godkänner det som källa alla ggr när man gör arbeten.
Citera
2022-11-27, 18:26
Medlem
KnolaDinMamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Muslimer vet jag inte men litar inte alltid på Wikipedia heller eftersom vem som helst kan ändra där. Många saker stämmer inte. Inte ens universitet godkänner det som källa alla ggr när man gör arbeten.

Du ser ju själv. Aktivister från alla håll sitter och filar i allt på wikipedia som gör att dom själva ser bra ut. Muslimerna på sin kant, vänsterextrema på sin osv.
Citera
2022-11-27, 18:34
Medlem
Citat:
För att väst har stöttat turkarna i precis allt, utbildat dom och fyllt deras fickor med Euros och Dollars. Jävla idioter.

Du menar alltså att väst har hjälpt turkar mer än grekerna?!

Grekland har blivit räddade så många gånger av väst och EU, det senaste jag minns är väl hela 400 miljoner euro i bidrag för att rädda grekernas eurozone förut? Vad har grekerna gjort istället? Varit korrupta äckliga bidragstagande lata babianer som bara chillat under sina solstolar och aldrig kunnat bygga sina egna vapen och vara självförsörjande.

Men det är ganska normalt tbh, Grekland är bara en produkt skapat av samma väst du klagar på. Grekland idag är inte samma antika Grekland, folket idag är inte som antika grekerna, ett gäng zigenare som byggde upp sin stat med hjälp av västerländska kungar. "Grekerna" valde att bli bankrutt för att kunna få ett "självständigt" Grekland.

Här har du en bra video som summerar hur Grekland blev "självständiga":
https://youtu.be/E5_smoR1GeA
Citera
2022-11-27, 18:37
Medlem
Ja serberna fick exakt vad dom förtjänade. Lika som ryssland får nu. Det goda vinner alltid i slutändan. Nato och resterande väst slåss alltid på den goda sidan. Vi borde bomba serberna igen.
Citera
2022-11-27, 18:45
Medlem
Ingen idé att tala till döva öron. Det slutar med att de desinformerade kallar dig oinformerad. Jag saknar tiderna då normalbegåvat folk hade på höjden fem åsikter här i livet, och tre av de berörde mat. (Vila i fred Norm)
Citera
2022-11-27, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
Serberna ägnade sig åt etnisk rensning.
Ukraina ägnade sig inte åt etnisk rensning.

Svårt att se skillnaden?

Vad hände mellan 2014-2022 då? Ukrainska nazister utförde etnisk rensning på rysktalande ukrainare i östra Ukraina, Västeuropa brydde inte när tvättäkta nazister reste från hela världen till Ukraina för mörda ukrainska civila. 14.000 dog innan invasionen 2022.

Och vad tror du vad skulle hända om Ryssar drar sig tillbaka och Donbass och Krim återlämnades till Kiev-regeringen? Zelensky kommer rensa Donbass och Krim på rysktalande ukrainare, dvs sina egna medborgare och utdriva dessa till Ryssland. Det kallas etnisk rensning.
Citera
2022-11-27, 19:03
Avstängd
Citat:
Du ser ju själv. Aktivister från alla håll sitter och filar i allt på wikipedia som gör att dom själva ser bra ut. Muslimerna på sin kant, vänsterextrema på sin osv.

Jag kan inte direkt uttala mig om Just det ämnet men det kan säkert stämma.
Citera
2022-11-27, 20:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Va? Bysans förlorade Konstantinopel helt på egen hand utan "hjälp" från "väst". Tvärtom försökte Österrike göra sitt bästa för att mota turkarna i grind de påföljande århundradena. Ser inte riktigt vad grekerna gjorde mot ottomanerna under tiden det begav sig förrutom att spela dragspel eller vad det är ni gör.
Jag antar att det syftade på hur fjärde korståget plundrade Konstantinopel:
https://en.wikipedia.org/wiki/Sack_of_Constantinople
Citera
2022-11-27, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Vad hände mellan 2014-2022 då? Ukrainska nazister utförde etnisk rensning på rysktalande ukrainare i östra Ukraina, Västeuropa brydde inte när tvättäkta nazister reste från hela världen till Ukraina för mörda ukrainska civila. 14.000 dog innan invasionen 2022.

Och vad tror du vad skulle hända om Ryssar drar sig tillbaka och Donbass och Krim återlämnades till Kiev-regeringen? Zelensky kommer rensa Donbass och Krim på rysktalande ukrainare, dvs sina egna medborgare och utdriva dessa till Ryssland. Det kallas etnisk rensning.

Du menar att Ukraina skulle göra likadant som ryZzland gjort i ockuperade områden?
Citera
2022-11-27, 21:09
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Jag antar att det syftade på hur fjärde korståget plundrade Konstantinopel:
https://en.wikipedia.org/wiki/Sack_of_Constantinople

Nej han syftade bokstavligen på turkarna som erövrade Konstantinopel först 1453. Vidare är det svårt att förstå vad han menar med "väst" i sammanhanget eftersom Grekland är definitionen av den västerländska civilisationen och det vi kallar "väst" idag inte existerade då.
Citera
2022-11-27, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antonios
Imbecilla drägg, jag är grek. Ge tillbaks Konstantinopel och stora delar av Turkiet som ni västerlänningar hjälpte turkpacket att ta från grekerna.

Jag er inte tork jak er grek

Vem fan bryr sig om dina trådar och serberna?
Serber är ett äckligt folk.

Ukrainarna är modiga krigare som står upp mot övermakten, och vinner.

Serber, likt ryssar, vågar bara ge sig på svagare.
Citera
2022-11-27, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
Serberna ägnade sig åt etnisk rensning.
Ukraina ägnade sig inte åt etnisk rensning.

Svårt att se skillnaden?

Ukraine nazister försökte etnisk rensning av Ryssar i donbass i 7 år innan Putin sa nog för vara nog. Har du koll på läget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in