2022-11-27, 14:06
Medlem
sektledarenIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Är man Rysslands president står man över sådana frågor, en av världen mäktigaste män kan högaktningsfullt skita i hur lång eller kort han är.

Det kan man ju tycka men varför använder putler då platåskor? Uppenbarligen vill han inte se ut som den dvärgkejsare vi andra ser
Citera
2022-11-27, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BluePrince
Tror du på det själv eller? Skulle du ha lust att ligga i fält i minusgrader och lera med gympadojor på fötterna? Om det är så bekvämt, varmt och praktiskt, varför har inte alla militärer sneakers istället för kängor?

Dåren har aldrig marschera eller vandrat
Citera
2022-11-27, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Stora protester fortsätter runtom Europa.. och de är inte för "demokrati" (bögsex, massinvandring och feminism);

https://t.me/IntelRepublic/9323?single

🇺🇸🗑 YANKEES GO HOME: Leipzig once AGAIN site for protests against NATO's and the West's WAR MACHINE, as 15,000 (according to organizers) FURIOUS citizens hold signs DENOUNCING the MOTHER OF ALL WARS and DESTRUCTION that befalls humanity, the USA, with signs protesting 'AMI GO HOME', demanding the cleansing of Berlin from all US troops and nuclear weapons still stationed in their land, during clashes with police.

German authorities OF COURSE try to belittle the public's show of DISTASTE of their governments claiming to count not more than 900 people in the protests, labeling them EVIL RIGHT-WINGERS - per the Western tradition of SKEWED logic that labels anything that goes against their warmongering narrative as evil.

Östtyska neo-Nazis. Vad oväntat
Citera
2022-11-27, 14:12
Avstängd
psychicsailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
I detta fall är fakta klar. Ryssland ha invaderat Ukraina.
Kriget startades redan 2014 av Ryssland via att annektera Krim efter att ha militariserat partisanerna med hjälp av Wagner-styrkor. Med hjälp av samma styrkor dvs grönklädda män annekterades Krim.

När du nu ser att även Sverige och Finland får problem att godkännas som NATO-medlem inser du nog att Ukraina att Putins fantasier om NATO endast är en dålig och ihålig ursäkt för folkmordet i Ukraina. Att ljuga och skuldförskjuta på andra är ett klassiskt ryskt särdrag. Holodomor skedde 1932-1933,

Du glömde utveckla, se tidigare inlägg.
Citera
2022-11-27, 14:12
Medlem
sektledarenIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Dåren har aldrig marschera eller vandrat

Ibland blir det så uppenbart att rysstrollen inte vet vad de svarar, de ska bara var emot. Kanske är Google translate som ställer till det för dem?
Citera
2022-11-27, 14:15
Medlem
leachs avatar
Tammers menlösa bomber gör stor nytta

Another unbeatable strike on now already former Russian positions🔥
https://twitter.com/TpyxaNews/status/1596850358327746560
Citera
2022-11-27, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psychicsailor
Du glömde utveckla, se tidigare inlägg.

Har insett meningslöshet.
Nu ger jag upp.
Citera
2022-11-27, 14:19
Medlem
sektledarenIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Har insett meningslöshet.
Nu ger jag upp.

Välkommen till klubben.
Citera
2022-11-27, 14:20
Medlem
sektledarenIIs avatar
Citat:
Nej.

Men när jag ser videos från de som stödjer Ukraina är det en eld inom mig som brinner, en eld som måste förgöra allt det onda (och sjuka).

Som denna video från en av de främsta Ukraina supportrarna;

https://youtu.be/mHFJLdGh5jI

(Måste medge dock, det är bra underhållning lmao)

Är det inte dax att du tar värvning i den ryska armén när du har ett sånt stort Ukraina hat? Hjälpa till på riktigt?
Citera
2022-11-27, 14:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
I dagens läroplan ingår det att eleverna blir "utbildade" i rätten att välja sin egen sexuella identitet. Man kan själv välja vilket kön man ska tillhöra och hur man uttrycker det. Det beskrivs som något positivt att "gå sin egen väg".
Förr i tiden fick man veta hur en pojke ska bet sig, då slapp barnen alla tveksamma ställningstaganden som gör dagens barn osäkra och skapar psykfall med tiden.

Jag undrar mycket över hur ryZZlands pojkar blivit så bögeriskadade som de visat sig vara. Hela homofilfederationens miltär genomsyras av bögerikulturen och nu tillslut, har ryZZka bögstaten tvingats till en helt separat antibögerilagstiftning.

Homofilfederationen ryZZland har som enda land i världen en nedåtgående kurva i befolkningsantal, bögeriet har ersatt den gamla fina kärnfamiljen och det blir inga barn. Av samma anledning har homofilfederationen beordrat de stupfulla plutonerna att snatta barn dvs. man stjäl ungarna för ukrainarna eftersom det ryZZka bögeriet hindrar normalt barnafödande.
Citera
2022-11-27, 14:24
Medlem
raskenss avatar
Kanonmatsryssar i fronten är så förbannade på spärrförbanden så de ringer upp Ukraina och tipsar om koordinaterna för Kayrovs spärrlinjer för att bomba dom.

https://twitter.com/georgian_legion/status/1596557557342294016?s=20&t=Kd647WcGag8lzmmvEy62Eg

Att det finns nån som stödjer ryssarnas folkmord övergår mitt förstånd.
Citera
2022-11-27, 14:24
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Nej.

Men när jag ser videos från de som stödjer Ukraina är det en eld inom mig som brinner, en eld som måste förgöra allt det onda (och sjuka).

Som denna video från en av de främsta Ukraina supportrarna;

https://youtu.be/mHFJLdGh5jI
Klart människor blir förbannade när Ryssland anfaller dem. Hur skulle du reagera om ryssarna bombade ditt hus och mördade dina släktingar. Skulle du då hata dem som blev arga över det och hylla den som gjort det? D.v.s är du helt empatilös.
Är du kär i Putin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in