2022-10-30, 16:38
Medlem
Redan testat...
Skapat konto, tryckt på matcher och där kommer det inte upp något.
Finns inte biljetter till någon match framöver..
Citera
2022-10-31, 22:34
Medlem
JSelwyns avatar
Snabbvisit till Prague

Så jag skall åka till Prague en long-weekend.
Vad bör jag absolut inte missa?
Hört att det är billigt.
Några bra matställen med god mat med moderata priser?
Nöje?
Citera
2022-10-31, 22:40
Medlem
I Prag dricker man öl inget annat.
Citera
2022-10-31, 22:54
Medlem
Finns typ 3 saker man gör i Prague bara denna årstid.
Dricka öl, Vara på nattklubb, köpa kvinnor. Jo och röka på (cannabis säljs i affärer)
Citera
2022-10-31, 23:04
Medlem
S.O.Stolps avatar
Du kanske sökte efter den stora Prague-tråden innan du skrev ditt inlägg men kolla in (FB) Den stora Prag-tråden. Där finns mycket matnyttigt.
Citera
2022-10-31, 23:06
Medlem
Heter ju Prag på svenska eller Praha på tjeckiska, varför skriver du (ni) Prague??
Citera
2022-11-01, 00:57
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
I Prag dricker man öl inget annat.

Absinth har jag hört.
Citera
2022-11-14, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noccofocus
Finns typ 3 saker man gör i Prague bara denna årstid.
Dricka öl, Vara på nattklubb, köpa kvinnor. Jo och röka på (cannabis säljs i affärer)

Whaaat, lagligt ned gräs i Prag? Var där 2019 och då var det inte det, var t.o.m svårt att hitta. Ladd fanns det mycket av.
Citera
2022-11-23, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Whaaat, lagligt ned gräs i Prag? Var där 2019 och då var det inte det, var t.o.m svårt att hitta. Ladd fanns det mycket av.

Jag vet inte direkt vad lagarna kring det är. Blev rekommenderad att inte gå runt på stan och röka på samtidigt. Det säljs helt öppet på alla affärer. Cannabis sprit, cannabis, cannabis godis you name it. Allt.
Dom har färskt grönt i glasburkar liksom.

Så min uppfattning är att det är olagligt, men absolut ingen som bryr sig om det. Bara polisen om dom ser dig stå å röka på ute på stan. Det är väl lite som "att dom måste" ingripa då.
Citera
2022-11-26, 12:11
Medlem
storm72s avatar
Citat:
Jag vet inte direkt vad lagarna kring det är. Blev rekommenderad att inte gå runt på stan och röka på samtidigt. Det säljs helt öppet på alla affärer. Cannabis sprit, cannabis, cannabis godis you name it. Allt.
Dom har färskt grönt i glasburkar liksom.

Så min uppfattning är att det är olagligt, men absolut ingen som bryr sig om det. Bara polisen om dom ser dig stå å röka på ute på stan. Det är väl lite som "att dom måste" ingripa då.

Har du köpt något av grejerna i dessa butiker runt Charles Bridge och klockan och trott att de var cannabis i det? Spriten är väll något typ detta, https://www.jaso.cz/en/kb-squash-cannabis-16-1l
Citera
2022-11-26, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storm72
Har du köpt något av grejerna i dessa butiker runt Charles Bridge och klockan och trott att de var cannabis i det? Spriten är väll något typ detta, https://www.jaso.cz/en/kb-squash-cannabis-16-1l

Jag vet inte varför du länkar en flaska som inte innehåller THC? Har då ingenting med det jag skrev hur som helst.
Senast redigerad av Noccofocus 2022-11-26 kl. 15:49.
Citera
2022-11-26, 17:45
Medlem
storm72s avatar
Citat:
Jag vet inte varför du länkar en flaska som inte innehåller THC? Har då ingenting med det jag skrev hur som helst.

Du sa att butiker har all sorts av cannabis produkter. De stämmer inte, därför länken. De du får som bäst är smak och lukt av hampa. Kan väll slänga upp någon länk/street view till någon av dessa butiker som säljer "knark"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in