2022-11-26, 00:37
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Ah, jag drog aldrig upp kärnvapnen, men det gör du.

Har svårt att se att kärnvapen kommer till användning. Tyskarna hade förmodligen använt dem om de hunnit få sina färdiga under kriget, men dagens Ryssland... Det sitter för långt inne.

Klart som fan det gör. Det är fullt medvetna om vad som kommer hända om de tar till kärnvapen.
Inte minst därför att jänkarna har talat klarspråk om vilka åtgärder som kommer sättas in ifall de skulle få för sig att gå över den röda linjen.

Då kommer inte Ryssland existera längre. Ryssland kommer vara en enda stor jävla krater inom loppet av 24 timmar.
Man kan ju tycka att det inte ens borde vara nödvändigt att tala om det för dem, men nu är det ryssar vi pratar om och det gäller att inte underskatta deras neandertalshjärnor oförmåga att beräkna orsak och verkan

Så det är befogat att i morrande ordalag förklara för dem att de är fullständigt körda för evig tid framöver om de passerar den gränsen.

Hade de inte haft det hotet vilande över sig är jag helt övertygad om att de fega stjärtgossarna för länge sedan hade låtit större delen av sin kärnvapenarsenal regna ner över hela Europa.
Citera
2022-11-26, 00:43
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Tror ni detta krig kan spridas till Sverige? Jag tror landet behöver ett krig

Kan kan det, men det är tveksamt om det gör det. Det är ett mastodontföretag att anfalla ett land över östersjön då man är omgiven av NATO. Ja vi skulle kanske behöva ett krig, men frågan är om vi klarar av det? Grand-canyon gnäller ju redan över att hans plånbok är tom och då är vi inte ens i ett krig.
Citera
2022-11-26, 01:02
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Cope-tälten var en fin tanke på pappret.. bara en sak som saknas. Elektricitet! Haha.

https://t.me/IntelRepublic/9243?single

INVINCIBLY BROKEN: You'd think Zelensky would spare regular Ukrainian citizens the last of what they have - their DIGNITY - by calling a spade a spade; State Disintegration Stations? Points of Last Resort? Rock Bottom Pavillions?

These "Points of Invincibility" are beginning to break down, as each one is technically supposed to accommodate over 10,000 people's needs for heat, water and other basic services.

"Media is too big", Det är bra att svagsinta inte kan titta på den dynga du vräker ur dig.
Citera
2022-11-26, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Klart som fan det gör. Det är fullt medvetna om vad som kommer hända om de tar till kärnvapen.
Inte minst därför att jänkarna har talat klarspråk om vilka åtgärder som kommer sättas in ifall de skulle få för sig att gå över den röda linjen.

Då kommer inte Ryssland existera längre. Ryssland kommer vara en enda stor jävla krater inom loppet av 24 timmar.
Man kan ju tycka att det inte ens borde vara nödvändigt att tala om det för dem, men nu är det ryssar vi pratar om och det gäller att inte underskatta deras neandertalshjärnor oförmåga att beräkna orsak och verkan

Så det är befogat att i morrande ordalag förklara för dem att de är fullständigt körda för evig tid framöver om de passerar den gränsen.

Hade de inte haft det hotet vilande över sig är jag helt övertygad om att de fega stjärtgossarna för länge sedan hade låtit större delen av sin kärnvapenarsenal regna ner över hela Europa.
Sådant är det, sådant är det. De hade rullat tunnor fyllda med utarmat, ja utarmat, uran ända in i Polen, och där hade de mött en herre som hade sagt - excuse me, but Kyev is that way. Lemmeltåget hade ställt sig på rad med en fråga vandrandes bak i ledet - Någon som kan engelska här? Efter att hela konvojen har svarat HET, så ställer den första sig upp och sträcker på ryggen medans den kräker ur sig något på knacklig serbokratiska i ett sista försök att finna kommunikation.... amerikanen framför honom sätter sig på huk och viskar ödmjukt - If you can't even get the givens how will you be able to chase it? Here, let me help you and point yer route out. Amerikanen fyller i den snabbaste vägen till Petersburg och ger pennan till ryssen - this is by foot so it will be yer best choice, keep the pen mate, laters. Nu ställer plötsligt hela lemmeltåget om och gör en "planerad" reträtt.....42 dagar senare smäller det i Petersburg(trodde de) och på telegram kommer uppdateringen snabbare än brandkåren hann byta till vinterdäck (kinesiska med extra tunn regummering). - RT reports - Ukraine used nuclear weapons in Alanya. Disguised as russians exporting oil...in wooden barrels.
Citera
2022-11-26, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sektledarenII
Först skulle jag vilja veta hur många kryssningsrobotar du tror ryssen har kvar?

Snälla berätta hur du tror en konflikt mellan NATO och ryssen skulle se ut. ryssbögarna skulle få så mycket stryk att de inte visste vad som hände?

Låt mig gissa att du nu börjar prata om kärnvapen

Citat:
Ursprungligen postat av Jan-A
Till EU har den minskat, 4st pipelines används ej, två av de största är sprängda utanför Bornholm
Men de exporterar till andra länder med intakta pipelines. Vem har någonsin påstått att något annat?

Till vilka andra länder har Ryssland pipeline till?? Kina? Indien?
Senast redigerad av Remark 2022-11-26 kl. 01:51.
Citera
2022-11-26, 02:20
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leach
Läste om detta tidigare idag. Nu finns lite bilder. Destroyed column of Russian invaders in Kharkiv region near the village of Kyslivka https://twitter.com/TpyxaNews/status/1596155624349634561

Vilken förstörelse av ryska fordon, tar de aldrig slut?
Citera
2022-11-26, 02:32
Avstängd
psychicsailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wowbagger2000
Fast nu var ju nordvietnam den anfallande parten.

Har Ukraina anfallit något land som ryssland nu stöttar i försvaret?

Svar nej.

Tror du omvärlden lät bli att försöka straffa USAs beteende i Nordvietnam för att de var den "anfallande parten"? Det tror inte jag.

Vem som anföll är väl också en definitionsfråga i samma stil som "Är Taiwan ett land", eller "Var DPR/LPR länder". Ukraina anföll de sistnämnda, om man erkänner deras existens. Det spelar inte så stor roll, det viktiga är att hitta en lösning.
Citera
2022-11-26, 03:48
Medlem
HejaFinlands avatar
Ryssarna har snott ett hus och bott i. Så här ser det ut när de smitit därifrån! Jag tror vi kan glömma att få någon ordning på det landet och folket. Bara bygga murar och minfält runt hela landet och ha vakter där under minst 200 år. Ingen mening med att försöka interagera eller kommunicera med det landet.
https://twitter.com/bayraktar_1love/status/1596137857365979137
Citera
2022-11-26, 03:59
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychicsailor
Tror du omvärlden lät bli att försöka straffa USAs beteende i Nordvietnam för att de var den "anfallande parten"? Det tror inte jag.

Vem som anföll är väl också en definitionsfråga i samma stil som "Är Taiwan ett land", eller "Var DPR/LPR länder". Ukraina anföll de sistnämnda, om man erkänner deras existens. Det spelar inte så stor roll, det viktiga är att hitta en lösning.

Whataboutism och ryssäckel går hand i hand.. den ena mera patetisk än den andra, du är sedermera den andra min gunstig äckliga ryss-junker..
Citera
2022-11-26, 04:03
Avstängd
psychicsailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Whataboutism och ryssäckel går hand i hand.. den ena mera patetisk än den andra, du är sedermera den andra min gunstig äckliga ryss-junker..

Det är inte whataboutism. Kolla tillbaka så förstår du diskussionen. Flashback trådar dåligt.
Citera
2022-11-26, 04:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattendealaren
Den här tråden handlar om kriget i Ukraina och inte om hur pass arg du är på mig och hur ut så. Du kan filma dig själv och lägga in den på Mondo,Gore och Bizarre forumet och skriva saker om Ukraina i stället.

Rysk hetspropaganda, för sådan finns verkligen, riktar mest in sig på USA och inte Ukraina - det var det jag ville berätta för dig och lät de ryska barnen visa sin ilska. Svenska barn har svårt att göra en sak och koncentrea sig mer än två minuter. Verkligen mycket som är illa i båder Ryssland och Ukraina men så illa som i USA och Sverige är det dock inte.

De ryska barnen får sjunga ut sin ilska mot USA och Sverige en gång till
https://www.youtube.com/watch?v=ZpKSoB6gzuc&t=6s
De är ju regisserade, vi gjorde liknande grejer på lågstadiet inklusive känslovisande. Säger ingenting egentligen, barn är duktiga på att spela teater helt enkelt
Citera
2022-11-26, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 88g14flashplant
EU är för det första inget land. Därtill skulle jag inte beskriva de länder du syftar till som "civiliserade". Tvärtom. Det är en kolonial rasistisk konstruktion som tyvärr präglar dessa så kallade "civiliserade" länder. Dock finns i Europa en folklig kritik mot detta tankesätt.
Rätt minimal dock, mest serber och ryssar som gnyr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in